ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Market Development for Genetically Modified Foods (Cabi Publishing)

دانلود کتاب توسعه بازار غذاهای اصلاح شده ژنتیکی (انتشارات Cabi)

Market Development for Genetically Modified Foods (Cabi Publishing)

مشخصات کتاب

Market Development for Genetically Modified Foods (Cabi Publishing)

دسته بندی: ژنتیک
ویرایش: First 
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 085199573X, 9780851997018 
ناشر:  
سال نشر: 2002 
تعداد صفحات: 314 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 54,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Market Development for Genetically Modified Foods (Cabi Publishing) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب توسعه بازار غذاهای اصلاح شده ژنتیکی (انتشارات Cabi) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب توسعه بازار غذاهای اصلاح شده ژنتیکی (انتشارات Cabi)

جو سرمایه‌گذاری برای شرکت‌های تولیدکننده محصولات کشاورزی اصلاح‌شده ژنتیکی (GM) اخیراً تغییرات قابل‌توجهی را تجربه کرده است، با وقوع نرخ فوق‌العاده بالایی از پذیرش کشاورزان، اما مقاومت قابل توجه مصرف‌کننده. سیستم فعلی که شامل شرکت‌های توسعه‌دهنده محصولات بیوتکنولوژیکی، کشاورزان تولیدکننده محصولات، مواد غذایی و شرکت‌های صنعتی مرتبط با کشاورزی و مصرف‌کنندگان مواد غذایی است، بسیار ناپایدار است. اما این به زودی تحت تأثیر تغییرات در رژیم‌های قانونی، تجاری و ایمنی مواد غذایی قرار خواهد گرفت. این کتاب به این موضوعات کلیدی می‌پردازد و بر اساس مقالات ارائه شده در چهارمین نشست کنسرسیوم بین‌المللی تحقیقات بیوتکنولوژی کشاورزی (ICABR)، در مورد اقتصاد بیوتکنولوژی کشاورزی است. در راولو، ایتالیا، در آگوست 2000 برگزار شد. این جلد در چهار بخش سازماندهی شده است: واکنش های مصرف کننده به اطلاعات مواد غذایی تراریخته مسائل مقرراتی پذیرش کشاورزان محصولات بیوتکنولوژی تغییرات در سازمان صنعتی در علوم زیستی و بخش های غذایی


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The investment climate for firms producing genetically modified (GM) agricultural products has recently experienced considerable change, with the occurrence of remarkably high rate of farmer acceptance, but considerable consumer resistance. The present system that involves firms developing biotech products, farmers producing the products, food and related agribusiness industrial firms, and consumers of food, is very volatile. This however will soon be affected by changes in reulatory, trade and food safety regimes.This book addresses these key issues and is based on papers presented at the fourth meeting of The International Consortium on Agricultural Biotechnology Research (ICABR), on Economics of Agricultural Biotechnology, held at Ravello, Italy, in August 2000. Organized in four parts, this volume focuses on:Consumer reactions to GM food informationRegulatory issuesFarmer acceptance of biotech productsChanges in industrial organization in life science and food sectors



فهرست مطالب

Contents......Page 5
Contributors......Page 7
Acknowledgements......Page 10
Introduction......Page 11
1 A Way Forward for Frankenstein Foods......Page 17
2 A Comparison of Consumer Attitudes towards GM Food in Ireland and the United States: a Case Study Over Time1......Page 34
3 Differences in Public Acceptance between Generic and Premium Branded GM Food Products: an Analytical Model......Page 47
4 Is European Consumers’ Refusal of GM Food a Serious Obstacle or a Transient Fashion?......Page 56
5 Estimates of Willingness to Pay a Premium for Non-GM Foods: a Survey......Page 62
6 A Consumer-based Approach towards New Product Development through Biotechnology in the Agro-food Sector......Page 69
7 The Impact of Bovine Somatotropin on Farm Profits......Page 86
8 The Importance of Feed Management Technologies in the Decision to Adopt Bovine Somatotropin: an Application to California Dairy Producers......Page 96
9 The Potential Effect of Recombinant Bovine Somatotropin on World Dairying......Page 105
10 Gains to Yield-increasing Research in the Evolving Canadian Canola Research Industry......Page 116
11 Determinants of GMO Use: a Survey of Iowa Maize–Soybean Farmers’ Acreage Allocation1......Page 129
12 Estimating Adoption of GMO Soybeans and Maize: a Case Study of Ohio, USA......Page 142
13 Ex ante Economic Assessment of Adopting Genetically Engineered Crops in Finland......Page 159
14 Biotechnology, Farm Management and Local Agricultural Development1......Page 167
15 Public Acceptance of and Benefits from Agricultural Biotechnology: a Key Role for Verifiable Information......Page 179
16 Science and Regulation: Assessing the Impacts of Incomplete Institutions and Information in the Global Agricultural Biotechnology Industry......Page 190
17 Quantifying Scientific Risk Communications of Agrobiotechnology......Page 203
18 Time Series Analysis of Risk Frames in Media Communication of Agrobiotechnology......Page 214
19 Case Study in Benefits and Risks of Agricultural Biotechnology: Roundup Ready Soybeans......Page 223
20 Labelling for GM Foods: Theory and Practice......Page 240
21 Estimating the Costs of Segregation for Non-biotech Maize and Soybeans......Page 256
22 Endogenous Demand and Optimal Product Regulation: the Case of Agricultural Biotechnology......Page 266
23 Tobin’s q and the Value of Agriceutical Firms......Page 274
24 The Structure of the European Agro-food Biotechnology Industry: Are Strategic Alliances Here to Stay?......Page 278
25 Market Structure in Biotechnology: Implications for Long-run Comparative Advantage......Page 286
26 Biotechnology in the Supply Chain: Managing a Product Differentiating Technology......Page 296
Index......Page 308




نظرات کاربران