ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Psychological Basis of Perfumery

دانلود کتاب مبانی روانی عطرسازی

The Psychological Basis of Perfumery

مشخصات کتاب

The Psychological Basis of Perfumery

ویرایش: 4 
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9789401072007, 9401072000 
ناشر: Springer Netherlands 
سال نشر: 1996 
تعداد صفحات: 274 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 32 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 41,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مبانی روانی عطرسازی: شیمی فیزیک، شیمی / علوم غذایی، عمومی، زیست شناسی تکاملی، بیوشیمی، عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب The Psychological Basis of Perfumery به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مبانی روانی عطرسازی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مبانی روانی عطرسازی



کتاب پل جلینک در طول سال‌های متمادی انتشار و بازنگری‌های بعدی، اثر استانداردی در این زمینه بوده است. این نسخه جدید که برای اولین بار به انگلیسی ترجمه شده است، در پاسخ به افزایش علاقه در سال های اخیر به عطرها و حس بویایی طراحی شده است. این علاقه نه تنها از داخل صنعت بسیار رقابتی عطرسازی، بلکه از جانب روانشناسان و محققان بازار نیز ناشی شده است. متن اصلی به طرز چشمگیری در آزمون زمان مقاومت کرده است و رویکرد این کتاب جدید تکمیل آن با فصل‌هایی بوده است که اکنون اهمیت حیاتی دارند، اما تنها در کتاب اصلی به آن پرداخته شده است. یک محقق بازار به این موضوع می پردازد که چرا مردم از عطر استفاده می کنند. یک روانشناس انگیزه انتخاب عطر را بررسی می کند. روانشناس دیگری درباره بوها بحث می کند و عطرساز به تأثیر بوها بر تجربه و رفتار انسان می پردازد. در فصل پایانی، ویراستار دیدگاه‌های نویسنده اصلی را با نظرات کارشناسان امروزی مقایسه می‌کند و پیشنهاد می‌کند که کدام جنبه‌ها هنوز معتبر هستند و در چه زمینه‌هایی دیدگاه‌های متفاوت اکنون غالب است. این کتاب اساساً برای ارائه پایه‌ای علمی برای صنعت عطرسازی و قادر ساختن فرمول‌نویسان و بازاریاب‌ها به منظور درک اینکه چرا بوهایی که ایجاد می‌کنند و می‌فروشند، تأثیری بر آنها دارد نوشته شده است. این امکان یک رویکرد سیستماتیک را برای توسعه این محصولات فراهم می کند. سایر افراد خارج از صنعت، از جمله روانشناسان دانشگاهی، این کتاب را یک منبع مرجع ضروری خواهند یافت.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

During the many years of its publication and subsequent revisions, Paul Jellinek's book has been the standard work on its subject. This new edition, translated into English for the first time, was conceived in response to the increased interest in recent years in perfumes and the sense of smell. This interest has come not only from within the highly competitive perfumery industry, but also from psychologists and market researchers. The original text has impressively withstood the test of time and the approach of this new book has been to supplement it with chapters that are now of critical importance, but which were only touched upon in the original book. A market researcher looks at why people use perfumes; a psychologist examines the motivation of perfume choice; another psychologist discusses odours and a perfumer looks at the effects of odours on human experience and behaviour. In the final chapter the editor compares the original author's views with those of today's experts and suggests which aspects are still valid and in what areas divergent views now prevail. This book is written principally to provide a scientific basis to the craft of perfumery and to enable formulators and marketeers to understand why the smells they create and sell have the effect they do. It allows a systematic approach to the development of these products. Others outside the industry, including psychologists in academia, will find the book an essential reference source.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xvii
Front Matter....Pages 1-1
Perfumery and eroticism....Pages 3-3
The elimination of anti-erogenous odors....Pages 4-6
The erotic effects of perfume materials....Pages 7-21
The sense of smell and sexuality....Pages 22-31
Preconditions for erogenous odor effects....Pages 32-36
Erogenous odors....Pages 37-39
Perfume materials reminiscent of human body odor....Pages 40-45
The erotic effect of flower odors....Pages 46-71
The erotic effect of perfumes....Pages 72-82
Technical progress and fashion in perfumery....Pages 83-87
The modern perfume....Pages 88-100
Perfume creation and odor sensation....Pages 101-106
Perfume and personality....Pages 107-113
Odor Effects Diagram and personal perfume type....Pages 114-125
Men and fragrance....Pages 126-130
Fragrance in cosmetic products....Pages 131-137
Soap perfumery....Pages 138-141
The erotic effects of perfume materials....Pages 142-148
Chemical structure and odor effect....Pages 149-152
Personal perfume selection....Pages 153-162
Front Matter....Pages 163-163
The chemistry and semiology of human body odors....Pages 165-178
Human pheromones?....Pages 179-199
The effect of odors on human experience and behavior....Pages 200-217
The motivation for perfume choice....Pages 218-231
Why people use perfumes....Pages 232-239
The psychological basis of perfumery: a re-evaluation....Pages 240-257
Back Matter....Pages 259-262




نظرات کاربران