ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب As teorias dos cineastas

دانلود کتاب نظریه های فیلمسازان

As teorias dos cineastas

مشخصات کتاب

As teorias dos cineastas

ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری: Campo imagético 
ISBN (شابک) : 8530807510, 9788530807511 
ناشر: Campinas Papirus 
سال نشر: 2004 
تعداد صفحات: 95 
زبان: Portuguese 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 8 Mb 

قیمت کتاب (تومان) : 51,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 1


در صورت تبدیل فایل کتاب As teorias dos cineastas به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب نظریه های فیلمسازان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب نظریه های فیلمسازان

این عبارت از کلود شابرول، «یک فیلمساز فقط از لحظه‌ای که می‌داند چه کار می‌کند، سزاوار این نام است»، نیت نویسنده هنگام نوشتن کتاب را کاملاً ترجمه می‌کند. اومونت به منظور حمایت تئوریک خوب از فیلمسازان، نمایشنامه نویسان و دانشجویان سینما، بازتاب فیلمسازان بزرگ (مانند هیچکاک و گلوبر روشا) را در جهت مخالف نظریه های جاری، به شیوه ای بسیار تعلیمی در معرض دید قرار می دهد. سینما - از عمل به نظریه می رود. به این ترتیب انتظار می رود که سینما به مثابه نمایش آمیزه ای از تکنیک های مختلف دیده شود که در طول سال ها توسط اساتید بزرگ سینما به دست آمده است و نه صرفاً به عنوان یک هنر سرگرم کننده.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

'Um cineasta só merece esse nome a partir do momento em que sabe o que está fazendo', essa frase de Claude Chabrol traduz perfeitamente a intenção do autor ao escrever o livro. Com o intuito de fornecer um bom suporte teórico aos cineastas, teatrólogos e estudantes de cinema, Aumont expõe, de maneira bastante didática, as reflexões de grandes cineastas (como Hitchcock e Glauber Rocha) a respeito de seu ofício, caminhando no sentido inverso das teorias do cinema atuais - vai da prática para a teoria. Dessa forma, espera-se que o cinema seja visto como a representação da mistura de diversas técnicas, adquiridas ao longo dos anos pelos grandes mestres do cinema, e não apenas como uma arte de entretenimento.





نظرات کاربران