ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Monkey Mind: A Memoir of Anxiety

دانلود کتاب ذهن میمون: خاطره ای از اضطراب

Monkey Mind: A Memoir of Anxiety

مشخصات کتاب

Monkey Mind: A Memoir of Anxiety

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1439177309, 9781439177303 
ناشر: Simon & Schuster 
سال نشر: 2012 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 577 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 46,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Monkey Mind: A Memoir of Anxiety به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ذهن میمون: خاطره ای از اضطراب نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ذهن میمون: خاطره ای از اضطراب

یک بار اضطراب دنیل اسمیت را بر سر یک ساندویچ گوشت گاو فلج کرد و او را متقاعد کرد که انتخاب بین سس کچاپ و سس باربیکیو به اندازه انتخاب بین مرگ و زندگی وحشتناک است. این باعث شده است که کوتیکول‌هایش را بجود تا زمانی که خونریزی کنند، پدهای عرق‌ریزی را در زیر بغل‌هایش بپوشد و مشکلات جنسی خود را به مادر روان‌درمانگرش اعتراف کند. روزگار او را سپری کرده، سلامت عقل او را تهدید کرده و روابطش را خراب کرده است. اسمیت در «ذهن میمون» بیان می‌کند که زندگی با اضطراب چگونه است، بیماری را با شوخ طبعی از بین می‌برد، در لایه‌های اهریمنی آن سفر می‌کند، و پوچ‌های خود ویرانگر و انسجام درونی دردناک آن را بیان می‌کند. او با صداقت و شوخ طبعی، اضطراب را به عنوان یک جادوگر ضعیف و ضعیف در پشت پرده ای از ترس به نمایش می گذارد و آنچه را که همیشه برای او و ده ها میلیون نفر دیگر که از اضطراب رنج می برند، رنج می برند، رام می کند. آرون بک، تأثیرگذارترین پزشک در روان درمانی مدرن، می گوید: «ذهن میمون برای اضطراب همان کاری را انجام می دهد که کتاب Darkness Visible اثر ویلیام استایرون برای افسردگی انجام داد». الیور ساکس، عصب شناس و نویسنده پرفروش می گوید: «من ذهن میمون را به خاطر شجاعت و وضوح آن با تحسین خواندم. . . . من بارها و بارها با خنده های انفجاری بلند شدم.» در اینجا، سرانجام، تسکین و شناخت همه کسانی است که می خواهند کسی آنچه را که احساس می کنند، یا آنچه را که عزیزانشان احساس می کنند، در قالب کلمات بیان کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Anxiety once paralyzed Daniel Smith over a roast beef sandwich, convincing him that a choice between ketchup and barbeque sauce was as dire as that between life and death. It has caused him to chew his cuticles until they bled, wear sweat pads in his armpits, and confess his sexual problems to his psychotherapist mother. It has dogged his days, threatened his sanity, and ruined his relationships. In Monkey Mind, Smith articulates what it is like to live with anxiety, defanging the disease with humor, traveling through its demonic layers, and evocatively expressing its self-destructive absurdities and painful internal coherence. With honesty and wit, he exposes anxiety as a pudgy, weak-willed wizard behind a curtain of dread and tames what has always seemed to him, and to the tens of millions of others who suffer from anxiety, a terrible affliction. Aaron Beck, the most influential doctor in modern psychotherapy, says that “Monkey Mind does for anxiety what William Styron’s Darkness Visible did for depression.” Neurologist and bestselling writer Oliver Sacks says, “I read Monkey Mind with admiration for its bravery and clarity. . . . I broke out into explosive laughter again and again.” Here, finally, comes relief and recognition to all those who want someone to put what they feel, or what their loved ones feel, into words.





نظرات کاربران