ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Microinteractions: Designing with Details

دانلود کتاب ریز تعاملات: طراحی با جزئیات

Microinteractions: Designing with Details

مشخصات کتاب

Microinteractions: Designing with Details

دسته بندی: برنامه نويسي
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 144934268X, 9781449342685 
ناشر: O'Reilly Media 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 7 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 52,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب ریز تعاملات: طراحی با جزئیات: کتابخانه، ادبیات کامپیوتر، فرهنگ و هنر برنامه نویسی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 2


در صورت تبدیل فایل کتاب Microinteractions: Designing with Details به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ریز تعاملات: طراحی با جزئیات نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ریز تعاملات: طراحی با جزئیات

این چیزهای کوچک هستند که یک محصول دیجیتال خوب را به یک محصول عالی تبدیل می کنند. با این کتاب کاربردی، نحوه طراحی ریز تعاملات موثر را یاد خواهید گرفت: جزئیات کوچکی که در داخل و اطراف ویژگی ها وجود دارد. کاربران چگونه می توانند یک تنظیمات را تغییر دهند؟ چگونه آنها را خاموش می کنند، یا می دانند که یک پیام ایمیل جدید دارند؟ از طریق مثال های زنده و واقعی از دستگاه ها و برنامه های امروزی، نویسنده Dan Saffer شما را در قسمت های ضروری یک microinteraction راهنمایی می کند، سپس به شما نشان می دهد که چگونه از آنها در تلفن همراه استفاده کنید. برنامه، یک ویجت وب و یک دستگاه. شما به سرعت متوجه خواهید شد که چگونه ریزتعامل ها می توانند محصولی را از محصولی که قابل تحمل است به محصولی با ارزش تبدیل کند. ساختار یک ریزتعامل را کاوش کنید: محرک ها، قوانین، بازخوردها، حالت ها و حلقه ها انواع محرک هایی را که یک ریز تعامل را آغاز می کنند را بیاموزید قوانین ساده ای ایجاد کنید که چگونگی را مشخص می کند. می توان از ریزتعامل شما استفاده کرد به کاربران کمک کنید قوانین را با بازخورد درک کنند، با استفاده از گرافیک، صدا و ارتعاش از حالت ها استفاده کنید تا به کاربران اجازه دهید تنظیمات برگزیده را تنظیم کنند یا یک ریز تعامل را تغییر دهند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

It’s the little things that turn a good digital product into a great one. With this practical book, you’ll learn how to design effective microinteractions: the small details that exist inside and around features. How can users change a setting? How do they turn on mute, or know they have a new email message?Through vivid, real-world examples from today’s devices and applications, author Dan Saffer walks you through a microinteraction’s essential parts, then shows you how to use them in a mobile app, a web widget, and an appliance. You’ll quickly discover how microinteractions can change a product from one that’s tolerated into one that’s treasured.Explore a microinteraction’s structure: triggers, rules, feedback, modes, and loops Learn the types of triggers that initiate a microinteraction Create simple rules that define how your microinteraction can be used Help users understand the rules with feedback, using graphics, sounds, and vibrations Use modes to let users set preferences or modify a microinteraction Extend a microinteraction’s life with loops, such as “Get data every 30 seconds”





نظرات کاربران