ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Contemporary Research in E-Branding

دانلود کتاب تحقیقات معاصر در برندسازی الکترونیکی

Contemporary Research in E-Branding

مشخصات کتاب

Contemporary Research in E-Branding

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Premier Reference Source 
ISBN (شابک) : 1599048132, 9781599048130 
ناشر: IGI Global 
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 379 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 7 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 37,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب Contemporary Research in E-Branding به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تحقیقات معاصر در برندسازی الکترونیکی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تحقیقات معاصر در برندسازی الکترونیکی

بازاریابی از طریق اینترنت مستلزم یک بعد کاملاً جدید است که در آن مشتری را درگیر می کند. برای موفقیت در دنیای دیجیتال امروزی، شرکت‌ها باید از قدرت بازاریابی آنلاین برای دستیابی به پتانسیل نامحدود مصرف‌کنندگان در سراسر جهان استفاده کنند. تحقیقات معاصر در برندسازی الکترونیکی، تحقیقات پیشرفته‌ای را در مورد موضوع نوظهور اینترنت به عنوان یک پلت فرم سازماندهی مرکزی برای یکپارچه‌سازی فراهم می‌کند. ارتباطات بازاریابی. این منبع مرجع برتر، با ترکیب دیدگاه‌های جهانی از دانشگاهیان و متخصصان بازاریابی و فناوری وب در یک اثر مرجع چند رشته‌ای، دیدگاه معتبری را در مورد برندسازی الکترونیکی به محققان، محققان و متخصصان ارائه می‌دهد تا دید و موفقیت شرکت‌ها را در همه حوزه‌های تجاری افزایش دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Marketing over the Internet implies a whole new dimension in which to engage the consumer. To remain successful in todays digital world, companies must harness the power of online marketing to reach the unlimited potential of consumers worldwide.Contemporary Research in E-Branding provides cutting-edge research on the emergent issue of the Internet as a central organizing platform for integrating marketing communications. Combining global perspectives from marketing and Web technology academics and experts into one multidisciplinary reference work, this Premier Reference Source offers researchers, scholars, and practitioners an authoritative view on e-Branding to increase the visibility and success of companies in all business realms.



فهرست مطالب

Title......Page 2
Table of Contents......Page 5
Detailed Table of Contents......Page 8
Preface......Page 16
Acknowledgment......Page 20
Key Success Requirements for Online Brand Management......Page 22
The Role of Blogs on a Successful Political Branding Strategy......Page 37
Brand Personality of Web Search Engines: Who is the Conqueror of the Digital Age?......Page 52
The Naming of Corporate eBrands......Page 69
Returns on e-Branding Investment: Linking Pre-Acquisition Marketing Activity to Customer Profitability......Page 82
Consumers’ Optimal Experience on Commerical Web Sites: A Congruency Effect of Web Atmospheric Design and Consumers\' Surfing Goal......Page 99
Nonlinear Pricing in E-Commerce......Page 116
The E-Mode of Brand Positioning: The Need for an Online Positioning Interface......Page 133
Job Search at Naukri.com: Case Study of a Successful Dot-Com Venture in India......Page 147
Trademark Infringement in Pay-Per-Click Advertising......Page 169
E-Branding the Consumer for Cultural Presence in Virtual Communities......Page 182
Impact of Internet Self-Efficacy on E-Service Brands......Page 197
Understanding Brand Website Positioning in the New EU Member States: The Case of the Czech Republic......Page 214
Online Consumers’ Switching Behavior: A Buyer-Seller Relationship Perspective......Page 237
Understanding Consumer Reactions to Offshore Outsourcing of Customer Services......Page 249
An Extrinsic and Intrinsic Motivation-Based Model for Measuring Consumer Shopping Oriented Web Site Success......Page 262
A Critical Review of Online Consumer Behavior......Page 283
Multi-Channel Retailing and Customer Satisfaction: Implications for eCRM......Page 301
The Effect of Information Satisfaction and Relational Benefit on Consumer\'s On-Line Shopping Site Commitment......Page 313
Compilation of References......Page 334
About the Contributors......Page 372
Index......Page 377




نظرات کاربران