ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب BASIC Game Plans: Computer Games and Puzzles Programmed in BASIC

دانلود کتاب برنامه های بازی بیسیک: بازی های رایانه ای و پازل های برنامه ریزی شده در بیسیک

BASIC Game Plans: Computer Games and Puzzles Programmed in BASIC

مشخصات کتاب

BASIC Game Plans: Computer Games and Puzzles Programmed in BASIC

ویرایش:  
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780817633660, 9781475739183 
ناشر: Birkhäuser Boston 
سال نشر: 1982 
تعداد صفحات: 333 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 20 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 42,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب برنامه های بازی بیسیک: بازی های رایانه ای و پازل های برنامه ریزی شده در بیسیک: علم، عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب BASIC Game Plans: Computer Games and Puzzles Programmed in BASIC به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب برنامه های بازی بیسیک: بازی های رایانه ای و پازل های برنامه ریزی شده در بیسیک نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب برنامه های بازی بیسیک: بازی های رایانه ای و پازل های برنامه ریزی شده در بیسیک

کامپیوتر یک اسباب بازی است که طبیعت برای انحراف و راحتی در تاریکی برای ما پرتاب کرده است. d'Alembert من از هر چیزی که صرفاً بدون تحریک من یا افزایش فعالیت خود دستور می دهد متنفرم. گوته بیایید سعی کنیم برخی از تصورات غلط را از همان ابتدا حذف کنیم: این کتاب مجموعه ای از دستور العمل های بازی نیست که به شکل برنامه های تمام شده که فقط باید در رایانه تایپ شوند و سپس پخش شوند، نیست. دور از آن. هدف این است که خوانندگان را به چالش بکشند تا خلاقیت خود را در استفاده از بازی های رایانه ای فعال کنند. مفهوم بازی برای توسعه استراتژی بازی طراحی شده است و این باید اساس برنامه نویسی کامپیوتری را تشکیل دهد. برنامه نویسی کامپیوترها به خودی خود یک بازی است. یا به عبارت دیگر، خوانندگان می توانند برنامه نویسی را در حین بازی یاد بگیرند. هیچ دانش قبلی از برنامه نویسی برای خوانندگان و کاربران این کتاب فرض نمی شود - فقط تمایل به پذیرش ایده های جدید و بهبود مستقل آنها. در حالی که تمام برنامه های این کتاب اجرا و آزمایش شده اند، برخی از آنها عمدا ناقص هستند. آنها در انتظار آخرین کارهای شما، خواننده هستند. بازی های فکری اضافی در پایان فصل ها (یا گاهی اوقات، پس از یک بخش در یک فصل) بنابراین برای الهام بخشیدن به تخیل شما و تشویق استقلال شما طراحی شده اند. مطالب از منابع متعددی استخراج شده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The computer is a toy tossed to us by Nature for diversion and comfort in the darkness. d'Alembert I hate everything which merely instructs without stimulating me or increasing my own activity. Goethe Let's try to eliminate some misconceptions from the outset: this book is not a collection of game recipes as sembled in the form of finished programs which only have to be typed into the computer and then played. Far from it. The object is to challenge readers to activate their own creativity in using computer games. The game concept is designed to develop into game strategy and this then should form the basis of computer programming. Programming comput ers is in itself the game. Or, to put it another way, read ers can learn programming while playing. No previous knowledge of programming is assumed of readers and users of this book -- only the willingness to accept new ideas and improve upon them independently. While all the programs in this book have been run and tested, some are intentionally imperfect. They await the finishing touches from you, the reader. The additional brainteasers at the end of the chapters (or, occasionally, after a sec tion within a chapter) are therefore designed to inspire your imagination and encourage your independence. The material is drawn from numerous sources.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xvii
Rules of the Game: Introduction to Playing with and Against Computers....Pages 1-20
Learning Games....Pages 21-43
Games with Graphics....Pages 45-104
Games of Searching and Guessing....Pages 105-127
Games of Chance....Pages 129-169
Games of Strategy....Pages 171-234
Varied Strategies....Pages 235-252
Puzzles....Pages 253-308
Mixed Brainteasers....Pages 309-316
The Programming Language BASIC....Pages 317-320




نظرات کاربران