ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Innovation up Close: How School Improvement Works

دانلود کتاب نوآوری از نزدیک: نحوه پیشرفت مدرسه

Innovation up Close: How School Improvement Works

مشخصات کتاب

Innovation up Close: How School Improvement Works

ویرایش: 1 
نویسندگان: ,   
سری: Environment, Development, and Public Policy 
ISBN (شابک) : 9781489903921, 9781489903907 
ناشر: Springer US 
سال نشر: 1984 
تعداد صفحات: 330 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 31 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 45,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب نوآوری از نزدیک: نحوه پیشرفت مدرسه: روانشناسی، عمومی، آموزش (عمومی)، جامعه شناسی، عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب Innovation up Close: How School Improvement Works به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب نوآوری از نزدیک: نحوه پیشرفت مدرسه نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب نوآوری از نزدیک: نحوه پیشرفت مدرسه



بهبود مدرسه، مانند مادر شدن، طرفداران زیادی دارد. همه طرفدار آن هستند، بدون اینکه نیازی به کمپین فعالانه از طرف آن باشد. و همانطور که 100% افرادی که مادر داشته اند فکر می کنند که می دانند چگونه مادری می تواند بهتر انجام شود، تقریباً 100% افرادی که در مدارس دانش آموز بوده اند یا حتی در آنها تدریس کرده اند یا مدیریت کرده اند فکر می کنند که می دانند. چگونه می توان مدارس را ثابت کرد به عبارت دقیق تر، آنها مطمئن هستند که مدارس باید بهبود یابند. مشکل اینجاست که آنها طیف حیرت آور و متضادی از روش‌های بهبود مدارس را پیشنهاد می‌کنند، از «بازگشت به جنگل» تا حقوق معلمان، برنامه درسی سخت‌تر، پایه مالیاتی قوی‌تر، سازمان‌دهی مجدد، فضای انسانی‌تر، « نوآوری‌های ضد معلم، مشارکت جامعه - فهرست تقریباً کم‌تر است. علاوه بر این، مسائل صرفاً فنی نیستند، بلکه هنجاری و سیاسی هستند. اصطلاح بهبود به خودی خود مشکل‌ساز است. نسخه بهبود یک فرد نسخه دیگری از اتلاف است یا بعلاوه، نسخه هایی که در هر مدرسه خاص برنده می شوند، گاهی اوقات به نظر می رسد که صرفاً از نظر فنی "بهترین" است. \" کلمه رمز برای دستورالعمل هایی که مدیران با موفقیت انجام داده اند یا برای توافق نامه هایی که معلمان لابی کرده اند. واقعاً چقدر در مورد بهبود مدرسه می دانیم؟ ادبیات تحقیق موجود کاملاً قابل توجه است، اما به اندازه آن مفید نیست. ممکن است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

School improvement, like motherhood, has many advocates. Everyone is for it, without having to campaign actively on its behalf. And just as the 100% of people who have had mothers think they know how mothering could be done better, so the (nearly) 100% of people who have been pupils in schools, or have even taught in or managed them, think they know how schools can be im­ proved. More precisely, they are sure that schools ought to be improved. The trouble is that they propose a staggering, conflicting range of methods of improving the schools, from ;'back to the woodshed" to teacher merit pay, a stiffer curriculum, a stronger tax base, reorganization, a more humane climate, "teacher-proof" innovations, community involvement-the list is nearly end­ less. Furthermore, the issues are not merely technical, but normative and po­ litical. The term improvement is itself problematic. One person's version of improvement is another's version of wastefulness or even of worsening the schools. Furthermore, the versions that win out in any particular school are not Improvement sometimes turns out to be merely a necessarily technically "best. " code word for the directives that administrators have successfully put into place, or for the agreements that teachers have lobbied into being. How much do we really know about school improvement? The available research literature is quite substantial, but not as helpful as it might be.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages N1-xx
Structure—Function Relations of Natural Toxins and Nerve Agents: An Overview....Pages 1-17
Twelve Brief Case Histories....Pages 18-31
Before Implementation....Pages 32-42
The Implementation Process....Pages 43-132
Transformations over Time....Pages 133-186
The Outcomes of School Improvement....Pages 187-251
Why School Improvement Succeeds or Fails....Pages 252-270
What Have We Learned?....Pages 271-281
Back Matter....Pages 283-312




نظرات کاربران