ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Contexts of Competence: Social and Cultural Considerations in Communicative Language Teaching

دانلود کتاب زمینه های صلاحیت: ملاحظات اجتماعی و فرهنگی در آموزش زبان ارتباطی

Contexts of Competence: Social and Cultural Considerations in Communicative Language Teaching

مشخصات کتاب

Contexts of Competence: Social and Cultural Considerations in Communicative Language Teaching

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Topics in Language and Linguistics 
ISBN (شابک) : 9781475798401, 9781475798388 
ناشر: Springer US 
سال نشر: 1990 
تعداد صفحات: 195 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 19 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 55,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب زمینه های صلاحیت: ملاحظات اجتماعی و فرهنگی در آموزش زبان ارتباطی: زبان شناسی (عمومی)، زبان و ادبیات، آموزش (عمومی)



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Contexts of Competence: Social and Cultural Considerations in Communicative Language Teaching به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب زمینه های صلاحیت: ملاحظات اجتماعی و فرهنگی در آموزش زبان ارتباطی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب زمینه های صلاحیت: ملاحظات اجتماعی و فرهنگی در آموزش زبان ارتباطی



معرفی شایستگی ارتباطی به عنوان هدف آموزش زبان دوم و خارجی منجر به شناخت نقش زمینه در یادگیری و استفاده از زبان شده است. از آنجایی که شایستگی ارتباطی با زمینه های اجتماعی و فرهنگی که در آن استفاده می شود تعریف می شود، هیچ شایستگی ارتباطی واحدی نمی تواند به عنوان هدف و الگو برای همه یادگیرندگان باشد. این شناخت بر طراحی برنامه و توسعه مواد تأثیر گذاشته است. یک تغییر مهم این است که انتخاب روش تدریس دیگر دغدغه اصلی نیست. در عوض، اولین قدم برای طراح برنامه، آشنایی با ویژگی های اجتماعی و فرهنگی زمینه زبانی است که تدریس می شود. این شامل در نظر گرفتن کاربردهایی است که گویندگان از زبان، دلایل استفاده از آن و نگرش آنها نسبت به آن استفاده می کنند. زمینه های صلاحیت: ملاحظات اجتماعی و فرهنگی در آموزش زبان ارتباطی، رابطه بین زمینه و شایستگی را از منظر نظری و عملی بررسی می کند. مخاطبان آن زبان شناسان کاربردی به طور عام و متخصصان آموزش زبان به طور خاص هستند. هدف کلی پنج فصل آن ارائه چارچوبی برای در نظر گرفتن زمینه‌های مختلف یادگیری و استفاده از زبان و هدایت پیاده‌سازی و توسعه مدل‌های آموزش زبان ارتباطی است که به نیازهای متنی خاص زبان‌آموزان پاسخ می‌دهند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The introduction of communicative competence as the goal of second and for­ eign language teaching has led to recognition of the role of context in language learning and use. As communicative competence is defined by the social and cultural contexts in which it is used, no single communicative competence can serve as the goal and model for all learners. This recognition has had an impact on program design and materials development. One significant change is that the choice of a teaching method is no longer the primary concern. Instead, the first step for the program designer is becoming familiar with the social and cultural features of the context of the language being taught. This includes a consideration of the uses speakers make of the language, their reasons for using it, and their attitudes toward it. Contexts of Competence: Social and Cultural Considerations in Commu­ nicative Language Teaching explores the relationship between context and com­ petence from a theoretical and practical perspective. Its audience is applied linguists in general and language teaching practitioners in particular. The overall aim of its five chapters is to provide a framework for consideration of various contexts of language learning and use and to guide the implementation and development of models of communicative language teaching that are responsive to the context-specific needs of learners.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xi
Functional Approaches to Linguistics....Pages 1-27
Communicative Competence, Intelligibility, and Model....Pages 29-48
Sociolinguistic Profiles: India, West Germany, and Japan....Pages 49-78
Communicative Language Teaching....Pages 79-104
Functionally Based Communicative Approaches to Language Teaching....Pages 105-169
Back Matter....Pages 171-185




نظرات کاربران