ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Language Proficiency: Defining, Teaching, and Testing

دانلود کتاب مهارت زبان: تعریف، آموزش و تست

Language Proficiency: Defining, Teaching, and Testing

مشخصات کتاب

Language Proficiency: Defining, Teaching, and Testing

ویرایش: 1 
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781489908728, 9781489908704 
ناشر: Springer US 
سال نشر: 1990 
تعداد صفحات: 198 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 19 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 56,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مهارت زبان: تعریف، آموزش و تست: زبان شناسی (عمومی)، زبان و ادبیات



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Language Proficiency: Defining, Teaching, and Testing به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مهارت زبان: تعریف، آموزش و تست نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مهارت زبان: تعریف، آموزش و تست



دانشگاه لوئیس آ. آرنا در دلاور نیوآرک، DE این تک نگاری شامل مقالات منتخب، اصلاح شده و دعوت شده است که به موضوع، مهارت زبان: تعریف، آموزش و تست می پردازد. این موضوع موضوع هشتمین سمپوزیوم سالانه ای بود که در دانشگاه دلاور برگزار شد. مقالات موجود در این جلد مقالات دعوت شده هستند یا در ابتدا برای ارائه برنامه ریزی شده بودند و/یا در هشتمین سمپوزیوم سالانه Delaware در مطالعات زبان ارائه شده بودند. این مقالات تحقیقات انجام شده در زمینه های آموزش، آزمایش، و تعریف مهارت زبان دوم در حرفه زبان شناسی کاربردی را ترکیب می کند. آنها به سه بخش اصلی تقسیم می شوند: \"زبان شناسی کاربردی و مهارت زبان\"، \"تسلط به زبان در خواندن و نوشتن\" و \"تست برای مهارت زبان\". در بخش اول، پل آنجلیس "زبان شناسی کاربردی: واقعیت ها و پیش بینی ها در حرفه معلمی"؛ تصویری تاریخی از زبان شناسی کاربردی، تعریف، حضور و نقش آن در حرفه ای که مهارت زبان دوم را آموزش می دهد، ترسیم می کند. آنجلیس نتیجه می گیرد که زبان شناسی کاربردی از نظر ماهیت، سازمان و استراتژی هنوز یک رشته جوان است و این سه مولفه چشم انداز آینده زبان شناسی کاربردی را در حرفه معلمی تعیین می کند. مقاله کنساکو یوشیدا «دانستن در مقابل باور در مقابل احساس: مطالعاتی درباره دوزبانه‌های ژاپنی» به این نتیجه می‌رسد که برخی از دوزبانه‌های ژاپنی در واقع لزوماً دو زبانه نیستند، زیرا اغلب با مشکلاتی مواجه می‌شوند که نیاز به مهارت‌های دیگری دارد، مثلاً


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Louis A. Arena University of Delaware Newark, DE This monograph contains select, revised, and invited papers which deal with the topic, Language Proficiency: Defining, Teaching, and Testing. This topic was the theme of the eighth annual symposium held at the University of Delaware. The papers contained in this volume are invited papers or were originally scheduled for presentation and/or presented at the eighth annual Delaware Symposium on Language Studies. The papers combine research con­ ducted in the areas of teaching, testing, and defining second language pro­ ficiency within the profession of applied linguistics. They are divided into three principal sections: "Applied Linguistics and Language Pro­ ficiency", "Language Proficiency in Reading and Writing", and "Testing for Language Proficiency". In Part I, Paul Angelis' "Applied Linguistics: Realities and Projections re the Teaching Profession'; sketches a historical portrait of Applied Linguistics, its definition, presence, and role in the profession that teaches second language proficiency. Angelis concludes that Applied Linguistics is still a young discipline in terms of substance, organization, and strategy, and that these three components will determine the prospects for the future of applied linguistics re the teaching profession. The next six papers address the issue of second language proficiency from various points of view. Kensaku Yoshida's essay "Knowing vs Believing vs Feeling: Studies on Japanese Bilinguals" concludes that some Japanese bilinguals are actually not necessarily bilingual because they very often face problems requiring other kinds of proficiency, i. e.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-vi
Introduction....Pages 1-3
Front Matter....Pages 5-5
Applied Linguistics: Realities and Projections Re the Teaching Profession....Pages 7-18
Knowing vs Behaving vs Feeling: Studies on Japanese Bilinguals....Pages 19-40
Understanding Interactive Competence in L1/L2 Contrastive Context: A Case of Back-Channel Behavior in Japanese and English....Pages 41-52
Using Cognitive Grammar, Natural Phonology, and Item Response Theory to Explain ESL Subjects’ Control of the [D] and [Z] Morphemes....Pages 53-64
The Affective Filter and Pronunciation Proficiency — Attitudes and Variables in Second Language Acquisition....Pages 65-71
Proficiency Without Support: “My Parents Never Spoke It to Me”....Pages 73-77
Proficiency in Technical English: Lessons from the Bridge....Pages 79-82
Front Matter....Pages 83-83
Training Formal Schemata — Replication Results....Pages 85-92
Issues in Defining and Assessing Reading Proficiency: The ACTFL Guidelines....Pages 93-98
What Composition Theory Offers the Writing Teacher....Pages 99-106
Syntax and the Evaluation of College Writing: A Blind Alley....Pages 107-119
Discourse Analysis and Embedding Depth of Utterances: Clause Analysis Technique as a Measure of Complexity....Pages 121-128
The Role of Literature in Teaching ESL: Still Viable in the 21st Century....Pages 129-141
Front Matter....Pages 143-143
Communicative and Cognitive Language Proficiency: Implications for Testing in the L2 Classroom....Pages 145-152
The Pragmatic Demands of Placement Testing....Pages 153-162
A Comparison of Bayesian and Traditional Indices for Measuring Information Gain Sensitivity in a Cloze Test....Pages 163-171
The C-Test: A Viable Alternative to the Use of the Cloze Procedure in Testing?....Pages 173-189
Testing Language Proficiency in India: Some Problematic Issues....Pages 191-199
Back Matter....Pages 201-203




نظرات کاربران