ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Marketing im Einzelhandel: Dargestellt am Beispiel des Einsatzes von Sonderangeboten

دانلود کتاب بازاریابی در خرده فروشی: با استفاده از مثال استفاده از پیشنهادات ویژه نشان داده شده است

Marketing im Einzelhandel: Dargestellt am Beispiel des Einsatzes von Sonderangeboten

مشخصات کتاب

Marketing im Einzelhandel: Dargestellt am Beispiel des Einsatzes von Sonderangeboten

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783409365413, 9783322837431 
ناشر: Gabler Verlag 
سال نشر: 1974 
تعداد صفحات: 359 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 26 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 51,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب بازاریابی در خرده فروشی: با استفاده از مثال استفاده از پیشنهادات ویژه نشان داده شده است: اقتصاد/علوم مدیریت، عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 3


در صورت تبدیل فایل کتاب Marketing im Einzelhandel: Dargestellt am Beispiel des Einsatzes von Sonderangeboten به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بازاریابی در خرده فروشی: با استفاده از مثال استفاده از پیشنهادات ویژه نشان داده شده است نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بازاریابی در خرده فروشی: با استفاده از مثال استفاده از پیشنهادات ویژه نشان داده شده است

با اهمیت روزافزونی که بازاریابی شرکتی برای شرکت‌های تجاری نیز به دست می‌آورد، علاقه بیشتری به چنین کمپین‌ها یا سیستم‌های کمپین، که باید به عنوان ابزار مشخص بازاریابی تجاری در نظر گرفته شوند، افزایش یافته است. به میزان فزاینده ای، پیشنهادات ویژه بخشی از آنها به عنوان بیانی از فعالیت های بازاریابی خرده فروشی است. پیشنهادات ویژه - که به عنوان کمپین های محدود زمانی که در آن پیشنهاد کالاهای فردی با سایر ابزارهای سیاست فروش ترکیب می شود - درک می شود - قبلاً چندین بار در ادبیات بررسی شده است. با این حال، این کار عمدتاً از منظر محدود عمل محور یا با توجه به مشکلات قانونی پیشنهادهای ویژه انجام شد. رویکرد تصمیم گیری، که به طور جدایی ناپذیر با مفهوم بازاریابی مرتبط است، تنها مورد توجه بسیار کمی قرار گرفت. نویسنده در این اثر سعی دارد با تحلیل مشکلات تصمیم گیری و در عین حال اطلاعاتی در استفاده از پیشنهادات ویژه در خرده فروشی پس از ارائه امکانات بازاریابی در کسب و کارهای خرده فروشی، این شکاف را برطرف کند. رویکرد سیستمی به عنوان یک ابزار نمایش رسمی به منظور دستیابی به شفافیت بیشتر مشکل استفاده می شود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Mit der zunehmenden Bedeutung, die unternehmerisches Marketing auch für Handelsbetriebe gewinnt, ergibt sich ein verstärktes Interesse an solchen Aktionen bzw. Aktionssystemen, die als konkrete Instrumente eines Handels­ marketings anzusehen sind. Zu ihnen gehören in wachsendem Maß die Son­ derangebote als Ausdruck einzelhandelsbetrieblicher Marketingaktivitäten. Sonderangebote - verstanden als zeitlich befristete Aktionen, in denen das Angebot einzelner Waren mit anderen absatzpolitischen Instrumenten kom­ biniert wird - sind bereits mehrfach in der Literatur behandelt worden. Allerdings geschah dies überwiegend in enger praxisorientierter Perspektive oder mit Blick auf die juristischen Probleme der Sonderangebote. Der mit dem Marketingkonzept unlösbar verbundene Entscheidungsansatz fand dabei nur sehr geringe Berücksichtigung. In der vorliegenden Arbeit versucht der Verfasser diese Lücke zu schließen, indem er - nach einer Darstellung der Möglichkeiten des Marketings in Ein­ zelhandelsbetrieben - die Entscheidungs- und damit gleichzeitig auch die Informationsprobleme beim Einsatz von Sonderangeboten im Einzelhandel analysiert. Als formales Darstellungsinstrument wird dabei der System­ ansatz verwendet, um auf diese Weise eine größere Problemtransparenz zu erreichen.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xv
Vorbemerkung....Pages 1-4
Problemstellung....Pages 4-7
Abgrenzung des Untersuchungsbereichs....Pages 7-8
Methode und Gang der Untersuchung....Pages 8-17
Allgemeine Grundlegung....Pages 18-53
Der Entscheidungs- und Informationsprozeß beim Einsatz von Sonderangeboten in Einzelhandelsbetrieben....Pages 53-285
Die Bedeutung der Lockvogelrechtsprechung für den Einsatz von Sonderangeboten....Pages 286-303
Zusammenfassung....Pages 303-305
Back Matter....Pages 306-344




نظرات کاربران