دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1 نویسندگان: Dietrich Buchner (auth.), Dietrich Buchner (eds.) سری: ISBN (شابک) : 9783322827111, 9783322827104 ناشر: Gabler Verlag سال نشر: 1998 تعداد صفحات: 235 زبان: German فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 18 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب تعالی خدمات: مشتری مداری مداوم با قلب و ذهن: اقتصاد/علوم مدیریت، عمومی
در صورت تبدیل فایل کتاب Service-Exzellenz: Konsequente Kundenorientierung mit Herz und Verstand به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب تعالی خدمات: مشتری مداری مداوم با قلب و ذهن نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
دکتر دیتریش بوخنر شریک مدیریت Winner's Edge، یک شرکت مشاوره برای مدیریت، استراتژی و مربیگری فروش mbH در دوسلدورف است. او نویسنده و ویراستار کتاب ها و مقالات متعددی است.
Dr. Dietrich Buchner ist geschäftsführender Gesellschafter der Winner's Edge, einer Beratungsgesellschaft für Führungs-, Strategie- und Verkaufscoaching mbH in Düsseldorf. Er ist Autor und Herausgeber zahlreicher Bücher und Beiträge.
Front Matter....Pages 1-6
Einleitung: Service mit Herz....Pages 7-15
Front Matter....Pages 17-17
Dienen: Philosophie der Kundenorientierung....Pages 19-20
Das „i-Tüpfelchen“: Kundenerwartungen kennen und übertreffen....Pages 21-30
Die Chancen nutzen: Augenblicke der Wahrheit....Pages 31-41
Front Matter....Pages 43-43
Kongruenz: Identität Glaubenssätze und Kundenverhalten....Pages 45-56
Personal Power — sich selbst führen: Nützliche Überzeugungen für Service und Kundenorientierung....Pages 57-85
Anker und Kundenfeedback: Moments of Service Excellence!....Pages 87-102
Das Ekel: Der Umgang mit schwierigen Kunden....Pages 103-118
Denk- und Sprachmuster: Die Auswahl geeigneter Service-Mitarbeiter....Pages 119-132
Front Matter....Pages 133-133
Persönlicher Service (P.S.): Bausteine eines Standardseminars....Pages 135-151
„Handshake“: Vom guten Kontakt zum guten Kontrakt....Pages 153-158
„DISG“: Mit dem Kunden auf „Du“ und „Du“....Pages 159-171
Gut drauf sein: Service am Telefon mit Herz und Verstand....Pages 173-188
Sprachliche Überzeugungsmuster: Der elegante Umgang mit Reklamationen....Pages 189-218
„Packen wir’s an“: Verkaufsteams finden die Lösungen selbst....Pages 219-238
Back Matter....Pages 239-244