ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Digital Business in Banken: Informationstechnologie — Erfolgsfaktor für die strategische Positionierung

دانلود کتاب تجارت دیجیتال در بانک ها: فناوری اطلاعات - عامل موفقیت در موقعیت یابی استراتژیک

Digital Business in Banken: Informationstechnologie — Erfolgsfaktor für die strategische Positionierung

مشخصات کتاب

Digital Business in Banken: Informationstechnologie — Erfolgsfaktor für die strategische Positionierung

ویرایش: 1 
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783322822604, 9783322822598 
ناشر: Gabler Verlag 
سال نشر: 1999 
تعداد صفحات: 441 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 32 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب تجارت دیجیتال در بانک ها: فناوری اطلاعات - عامل موفقیت در موقعیت یابی استراتژیک: اقتصاد/علوم مدیریت، عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Digital Business in Banken: Informationstechnologie — Erfolgsfaktor für die strategische Positionierung به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تجارت دیجیتال در بانک ها: فناوری اطلاعات - عامل موفقیت در موقعیت یابی استراتژیک نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تجارت دیجیتال در بانک ها: فناوری اطلاعات - عامل موفقیت در موقعیت یابی استراتژیک



هیچ صنعتی تحت تأثیر تغییرات ناشی از فناوری قرار نخواهد گرفت. به خصوص در تجارت مشتریان خصوصی بانک‌ها، پتانسیل فرامنفعت «فناوری اطلاعات و ارتباطات» می‌تواند یک اثر تضمین بقا ایجاد کند. با این حال، این نیاز به یک پایه استراتژیک محکم دارد. این تنها راه برای بهره‌برداری به موقع از فرصت‌ها است که به‌ویژه از کوتاه شدن چرخه‌های نوآوری فن‌آوری ناشی می‌شود و برای جلوگیری از خطرات تا آنجا که ممکن است، محیط مربوط به صنعت بانکداری تحلیل و پیش‌بینی می‌شود. دو نظرسنجی تخصصی دلفی پاسخ‌های جامعی به سؤالات مربوط به سناریوی فناوری و - بر این اساس - در مورد تأثیرات رسانه‌های جدید بر بانکداری خرد در آینده ارائه می‌دهد. به طور خاص، تغییرات ساختاری در کانال‌های فروش به سمت کانال‌های فروش الکترونیکی پیش‌بینی می‌شود، رویکردی برای طبقه‌بندی سازمانی فروش مستقیم طراحی شده است که هر دو مزیت رویکرد یکپارچه‌سازی و تمایز را ترکیب می‌کند و پیامدهای سیاست ساختاری ناشی از محیط جدید به دست می‌آید. برای بانک های آلمانی تسلیم نتیجه کلی تحلیل و پیش‌بینی محیطی، شناسایی مزایای بالقوه جذاب برای بخش بانکی است. با این حال، این مزایای بالقوه تنها در صورتی یک فرصت استراتژیک را برای هر بانک نشان می‌دهد که با مهارت‌های عالی (موقعیت‌های استراتژیک موفق) در شرکت مواجه شود که می‌تواند به سرعت و مقرون به صرفه توسعه یابد. در برابر این پس زمینه، تحلیل استراتژیک بیشتر با ارجاع به یک بانک مدل انجام می شود. برای این منظور، نویسنده یک مدل استراتژی تهیه می کند که - در قالب یک حلقه کنترل - برای یک بانک مدل استفاده می شود. Ge


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Keine Branche wird von technologieinduzierten Veränderungen unberührt bleiben. Insbesondere im Privatkundengeschäft von Banken kann das Meta-Nutzenpotential "Informations- und Kommunikationstechnik" eine überlebenssichernde Wirkung entfalten. Dazu bedarf es aber einer soliden strategischen Basis. Nur hierdurch können Chancen, die sich insbesondere durch die Verkürzung technologischer Innovationszyklen ergeben, rechtzeitig ausgeschöpft und Risiken weitestgehend vermieden werden.

Ausgehend von der Darstellung strategischer Herausforderungen, mit denen sich Banken heute insbesondere im E-Commerce und Online Banking konfrontiert sehen, wird die für die Bankenbranche relevante Umwelt analysiert und prognostiziert. Zwei Delphi-Expertenbefragungen geben umfassende Antworten auf Fragen zum Technologie-Szenario und - darauf aufbauend - zu den Auswirkungen der neuen Medien auf das Retail Banking der Zukunft. Hierbei werden insbesondere Vertriebswege-Strukturverschiebungen hin zu elektronischen Vertriebskanälen prognostiziert, es wird ein Ansatz zur organisatorischen Einordnung des Direktvertriebs entworfen, der sowohl die Vorteile des Integrations- und Differenzierungsansatzes in sich vereinigt, und es werden strukturpolitische Konsequenzen abgeleitet, die sich aus dem neuen Umfeld für deutsche Banken ergeben. Zusammenfassendes Ergebnis der Umweltanalyse und -prognose ist die Identifikation von attraktiven Nutzenpotentialen für die Bankenbranche. Diese Nutzenpotentiale bilden jedoch für die einzelne Bank nur dann eine strategische Chance, wenn sie auf hervorragende Fähigkeiten (Strategische Erfolgspositionen) im Unternehmen treffen, mit denen sie rasch und kosteneffizient erschlossen werden können. Vor diesem Hintergrund erfolgt die weiterführende strategische Analyse mit Bezug auf eine Modellbank. Hierzu entwirft der Autor abschließend ein Strategiemodell, das - als Regelkreis ausgeprägt - für eine Modellbank angewendet wird. Ge



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XVII
Übersicht....Pages 1-6
Front Matter....Pages 7-7
Einführung....Pages 9-19
Strategische Herausforderungen für Kreditinstitute....Pages 21-38
Front Matter....Pages 39-39
Basislegende empirische Analysen....Pages 41-97
Technologieszenario....Pages 99-135
Digital Business als neue Unternehmensform....Pages 137-163
Bankenumfeld im Elektronischen Markt....Pages 165-279
Strategische Implikationen....Pages 281-300
Front Matter....Pages 301-301
Regelkreis des Strategischen Bankmanagements....Pages 303-308
Strategiegenerierung für eine Modellbank....Pages 309-377
Implementierung und Kontrolle des Strategieplans....Pages 379-386
Abstract und weiterführender Forschungsbedarf....Pages 387-388
Back Matter....Pages 389-437




نظرات کاربران