ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Fernsehwerbung — quo vadis?: Auf dem Weg in die digitale Medienwelt

دانلود کتاب تبلیغات تلویزیونی — quo vadis?: در راه رسیدن به دنیای رسانه های دیجیتال

Fernsehwerbung — quo vadis?: Auf dem Weg in die digitale Medienwelt

مشخصات کتاب

Fernsehwerbung — quo vadis?: Auf dem Weg in die digitale Medienwelt

ویرایش: 1 
نویسندگان: , , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783531135281, 9783322803825 
ناشر: VS Verlag für Sozialwissenschaften 
سال نشر: 2004 
تعداد صفحات: 306 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 42 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 52,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب تبلیغات تلویزیونی — quo vadis?: در راه رسیدن به دنیای رسانه های دیجیتال: مطالعات ارتباطات



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Fernsehwerbung — quo vadis?: Auf dem Weg in die digitale Medienwelt به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تبلیغات تلویزیونی — quo vadis?: در راه رسیدن به دنیای رسانه های دیجیتال نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تبلیغات تلویزیونی — quo vadis?: در راه رسیدن به دنیای رسانه های دیجیتال



بر اساس جلد \"تبلیغات تلویزیونی - تحلیل‌های نظری و یافته‌های تجربی\" اثر Friedrichsen & Jenzowsky که قبلاً منتشر شده است، موضوعات فعلی و آتی مورد تجزیه و تحلیل و بحث قرار خواهند گرفت. برای این منظور، نویسندگانی از علم و عمل را می توان به دست آورد، که خود را از دیدگاه های بسیار متفاوت به موضوع اختصاص می دهند. تمرکز بر موارد ضروری است، یعنی چشم انداز توسعه، اقتصاد، اعتبار و مسئله معنای اساسی تبلیغات تلویزیونی. علاوه بر این، انواع مختلفی از تبلیغات تلویزیونی مانند تبلیغات مجازی مورد بحث قرار خواهد گرفت. یک نکته ضروری نیز مسئله اهمیت تبلیغات تلویزیونی در عصر دیجیتال است که در آن بحث امکانات جدید - فنی - و همچنین پذیرش عموم مردم مطرح می شود. در نهایت باید بررسی شود که آیا مفاهیمی برای آینده تبلیغات تلویزیونی وجود دارد و چگونه باید ارزیابی شود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Auf der Grundlage des bereits erschienenen Bandes "Fernsehwerbung - theoretische Analysen und empirische Befunde" von Friedrichsen & Jenzowsky sollen die aktuellen und zukünftigen Fragestellungen analysiert und diskutiert werden. Dazu konnten Autoren aus Wissenschaft und Praxis gewonnen werden, die sich dem Thema aus sehr unterschiedlichen Perspektiven widmen. Im Mittelpunkt stehen die Essentials, also die Entwicklungsperspektiven, die Ökonomie, die Glaubwürdigkeit sowie die Frage nach dem grundsätzlichen Sinn von Fernsehwerbung. Darüber hinaus sollen diverse besondere Formen der Fernsehwerbung diskutiert werden, so z.B. virtuelle Werbung. Ein wesentlicher Punkt ist auch die Frage nach der Bedeutung der Fernsehwerbung im digitalen Zeitalter, wobei sich die Frage nach neuen - technischen - Möglichkeiten genauso wie die nach der Akzeptanz beim Publikum stellt. Abschließend soll geprüft werden, ob es überhaupt Konzepte für die Zukunft der Fernsehwerbung gibt und wie diese zu bewerten sind.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages 1-6
Fernsehwerbung — Quo Vadis?....Pages 7-12
Front Matter....Pages 13-13
Grundlagen der TV-Werbewirkungsforschung....Pages 15-34
Werbung als Motor für Medienunternehmen....Pages 35-39
Glaubwürdigkeit und Fernsehwerbung....Pages 41-54
Die Sinnkrise der TV-Werbung und ihre Chancen in der Informationsgesellschaft....Pages 55-70
Wie Erotik in der Werbung wirkt. Theorien, Modelle, Ergebnisse im kritischen Überblick....Pages 71-96
Front Matter....Pages 97-97
Fernsehwerbung weggedrückt....Pages 99-115
Warum jede (Werbe-)Sekunde zählt…....Pages 117-135
Jenseits plumper Nacktheit....Pages 137-167
Fernsehwerbung in humorvollen und erotischen Spielfilmen....Pages 169-183
Kulturelle Einflüsse auf die Rezeption internationaler Fernsehwerbung....Pages 185-197
Product Placement in Spielfilmen....Pages 199-225
Front Matter....Pages 227-227
Neue Werbeformen im Fernsehen....Pages 229-242
Virtuelle Werbung im Fernsehen....Pages 243-256
Werbung oder Gebühren....Pages 257-272
Zapping als intermediäres Nutzungsverhalten....Pages 273-287
Fernsehwerbung im Wandel. Anpassungseffekte an die sich verändernde Medienwelt....Pages 289-312
Back Matter....Pages 313-320




نظرات کاربران