ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Journalismus — Medien — Öffentlichkeit: Eine Einführung

دانلود کتاب روزنامه نگاری - رسانه - عمومی: مقدمه

Journalismus — Medien — Öffentlichkeit: Eine Einführung

مشخصات کتاب

Journalismus — Medien — Öffentlichkeit: Eine Einführung

ویرایش: 1 
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783531135144, 9783322803795 
ناشر: VS Verlag für Sozialwissenschaften 
سال نشر: 2002 
تعداد صفحات: 410 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 36 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 38,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب روزنامه نگاری - رسانه - عمومی: مقدمه: مطالعات ارتباطات



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Journalismus — Medien — Öffentlichkeit: Eine Einführung به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب روزنامه نگاری - رسانه - عمومی: مقدمه نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب روزنامه نگاری - رسانه - عمومی: مقدمه



در زمان‌های مفرط اطلاعات، روزنامه‌نگاری با کیفیت و گفتمان عمومی متکثر بیش از همیشه مهم است. این کتاب درسی رویکردها و پایگاه‌های دانشی را در علوم ارتباطات معرفی می‌کند که روزنامه‌نگاری را در بستر وسیع‌تر حوزه عمومی و گفتمان عمومی روشن می‌کند. بر ساختارها و سازمان‌های رسانه‌ای، روزنامه‌نگاران و محصولات آنها تمرکز می‌کند و آنها را در روابط متقابل متنوع خود در نظر می‌گیرد: با بازیگران اجتماعی که از یک سو روابط عمومی را انجام می‌دهند و از سوی دیگر با مخاطبان رسانه‌ها. هدف اصلی این کتاب دانش‌آموزان و معلمان دوره‌های علوم ارتباطات، و همچنین روزنامه‌نگاران شاغل و آینده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Qualitätsvoller Journalismus und pluraler öffentlicher Diskurs sind in Zeiten der Informationsüberflutung wichtiger denn je. Das Lehrbuch führt in diejenigen Ansätze und Wissensbestände der Kommunikationswissenschaft ein, die den Journalismus im weiteren Kontext gesellschaftlicher Öffentlichkeit und öffentlicher Diskurse beleuchten. Es stellt Medienstrukturen und -organisationen, Journalisten sowie deren Produkte in den Mittelpunkt und betrachtet sie in ihren vielfältigen Wechselbeziehungen: mit gesellschaftlichen Akteuren, die Public Relations betreiben, auf der einen und dem Medienpublikum auf der anderen Seite. Das Buch richtet sich vor allem an Studierende und Lehrende in kommunikationswissenschaftlichen Studiengängen, aber auch an berufstätige und angehende Journalistinnen und Journalisten.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages 1-16
Journalismus und Kommunikationswissenschaft: Eine Einleitung....Pages 17-38
Sprecher: Kommunikationsleistungen gesellschaftlicher Akteure....Pages 39-97
Mediensysteme und Medienorganisationen als Rahmenbedingungen für den Journalismus....Pages 99-163
Journalisten als Rollenträger: redaktionelle Organisation und berufliches Selbstverständnis....Pages 165-240
Publizistische Medienprodukte — im Blick der Kommunikationswissenschaft....Pages 241-321
Publikum, Mediennutzung und Medienwirkung....Pages 323-412
Back Matter....Pages 401-416




نظرات کاربران