دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Nathan Emmerich (auth.)
سری: SpringerBriefs in Ethics
ISBN (شابک) : 9783319004846, 9783319004853
ناشر: Springer International Publishing
سال نشر: 2013
تعداد صفحات: 121
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 3 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب آموزش اخلاق پزشکی: دیدگاهی بین رشته ای و نظری اجتماعی: آموزش پزشکی، اخلاق، نظریه پزشکی/ اخلاق زیستی
در صورت تبدیل فایل کتاب Medical Ethics Education: An Interdisciplinary and Social Theoretical Perspective به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب آموزش اخلاق پزشکی: دیدگاهی بین رشته ای و نظری اجتماعی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
تنوع «عملکردهای اخلاقی» در پزشکی به عنوان یک حرفه نهادینه شده و همچنین نیاز به متخصصان اخلاق هم در عمل و هم در نقش های نهادینه شده وجود دارد. این خلاصه دیدگاهی اجتماعی در مورد آموزش اخلاق پزشکی ارائه می دهد. طیف وسیعی از مفاهیم مرتبط با تئوری آموزشی را مورد بحث قرار می دهد و بنابراین روشنگری اساسی از موضوع را ارائه می دهد. تحقیقات اخیر در جامعه شناسی آموزش پزشکی و نظریه اجتماعی پیر بوردیو پوشش داده شده است. در پایان، مضامین نظریه اجتماعی بوردیو، کارآموزی فرهنگی-اجتماعی و «چرخش شخصیتی» در آموزش پزشکی، زمینه آموزش اخلاق پزشکی را گرد هم میآورند.
There is a diversity of ‘ethical practices’ within medicine as an institutionalised profession as well as a need for ethical specialists both in practice as well as in institutionalised roles. This Brief offers a social perspective on medical ethics education. It discusses a range of concepts relevant to educational theory and thus provides a basic illumination of the subject. Recent research in the sociology of medical education and the social theory of Pierre Bourdieu are covered. In the end, the themes of Bourdieuan Social Theory, socio-cultural apprenticeships and the ‘characterological turn’ in medical education are draw together the context of medical ethics education.
Front Matter....Pages i-xvii
Some Relevant Concepts....Pages 1-20
Sociological Perspectives on Medical Education....Pages 21-39
Medical Ethics as an Aspect of Medical Education: A UK Perspective....Pages 41-58
Prof. W. G. Irwin: A Case Study in the Development of Medical Ethics Education in the UK....Pages 59-71
Medical Ethics Education from a Socio-Cultural Perspective....Pages 73-95
Conclusions....Pages 97-111