ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Die Sprache des Geldes: Grundlagen strategischer Unternehmenskommunikation

دانلود کتاب زبان پول: مبانی ارتباط راهبردی شرکتی

Die Sprache des Geldes: Grundlagen strategischer Unternehmenskommunikation

مشخصات کتاب

Die Sprache des Geldes: Grundlagen strategischer Unternehmenskommunikation

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783531132105, 9783322833143 
ناشر: VS Verlag für Sozialwissenschaften 
سال نشر: 1998 
تعداد صفحات: 357 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 43 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 51,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب زبان پول: مبانی ارتباط راهبردی شرکتی: علوم بازرگانی/مدیریت، عمومی، جامعه شناسی، عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Die Sprache des Geldes: Grundlagen strategischer Unternehmenskommunikation به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب زبان پول: مبانی ارتباط راهبردی شرکتی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب زبان پول: مبانی ارتباط راهبردی شرکتی



توماس بکر رئیس بخش انتشار نرم افزار در Buhl Data Service و یکی از مالکان شرکت مشاوره خدمات ارتباطی حرفه ای procos است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Thomas Becker ist Leiter des Bereichs Software Publishing bei der Firma Buhl Data Service sowie Mitinhaber des Beratungsunternehmens procos professional communication services.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages 1-9
Einleitung....Pages 11-21
Marketing....Pages 23-59
Wirtschaften in Gesellschaft....Pages 61-87
Organisation....Pages 89-123
Kommunikation....Pages 125-167
Transaktion und Akzeptanz....Pages 169-199
Werbung....Pages 201-227
Public Relations....Pages 229-257
Societal Relations....Pages 259-285
Direktansprache....Pages 289-307
Osmose....Pages 309-329
Integration....Pages 331-351
Back Matter....Pages 353-376




نظرات کاربران