دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1 نویسندگان: Karl-Werner Brand, Klaus Eder, Angelika Poferl (auth.) سری: ISBN (شابک) : 9783531131528, 9783322832993 ناشر: VS Verlag für Sozialwissenschaften سال نشر: 1997 تعداد صفحات: 339 زبان: German فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 24 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب ارتباطات زیست محیطی در آلمان: علوم اجتماعی، عمومی
در صورت تبدیل فایل کتاب Ökologische Kommunikation in Deutschland به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب ارتباطات زیست محیطی در آلمان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
PD Dr. کارل ورنر برند رئیس بخش تمرکز "جامعه و محیط زیست" در
گروه پروژه مونیخ برای تحقیقات اجتماعی e.V.
Dr. کلاوس ادر، استاد جامعه شناسی در دانشگاه هومبولت در برلین
است.
آنجلیکا پوفرل، همکار پژوهشی در موسسه جامعه شناسی در دانشگاه
مونیخ است.
PD Dr. Karl-Werner Brand ist Leiter des Schwerpunkts
"Gesellschaft und Umwelt" an der Münchner Projektgruppe für
Sozialforschung e.V.
Dr. Klaus Eder ist Professor für Soziologie an der
Humboldt-Universität zu Berlin.
Angelika Poferl ist wissenschaftliche Mitarbeiterin am
Institut für Soziologie der Universität München.
Front Matter....Pages 1-7
Vorwort....Pages 9-11
Einleitung: Naturschutz und Umweltdiskurs in Deutschland. Zur historischen Verortung ökologischer Kommunikation....Pages 13-21
Front Matter....Pages 23-23
Ökologische Kommunikation und ökologischer Diskurs....Pages 24-37
Zur soziologischen Analyse des ökologischen Diskursfeldes....Pages 38-53
Zum methodischen Zugriff auf ökologische Kommunikation....Pages 54-60
Front Matter....Pages 61-61
Die Umweltberichterstattung im Spiegel der Medienforschung....Pages 62-72
Ökologische Kommunikation in den Printmedien: Die Jahre 1987–1992....Pages 73-105
Der strukturkonservative Risikodiskurs. Eine Analyse der Tschernobyl »media story« in der Frankfurter Allgemeinen Zeitung....Pages 106-154
D-Mark oder grüne Republik? Zur Medienresonanz der Umweltdebatte im Gefolge der deutschen Vereinigung....Pages 155-181
Front Matter....Pages 183-183
Die Neustrukturierung des ökologischen Kommunikations- und Interaktionsfeldes....Pages 184-239
Die Kommunikationspolitik der chemischen Industrie im Wandel....Pages 240-267
Die Störfälle bei Hoechst im Frühjahr 1993. Eine Fallstudie zur sozialen Konstruktion ökologischer Konflikte....Pages 268-306
Elemente einer Theorie ökologischer Kommunikation....Pages 307-311
Back Matter....Pages 313-344