ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Relationship Banking: Kundenbeziehungen profitabler gestalten

دانلود کتاب رابطه بانکداری: ایجاد روابط مشتری سودآورتر

Relationship Banking: Kundenbeziehungen profitabler gestalten

مشخصات کتاب

Relationship Banking: Kundenbeziehungen profitabler gestalten

ویرایش: 1 
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783322826091, 9783322826084 
ناشر: Gabler Verlag 
سال نشر: 1998 
تعداد صفحات: 270 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 20 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 38,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب رابطه بانکداری: ایجاد روابط مشتری سودآورتر: اقتصاد/علوم مدیریت، عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Relationship Banking: Kundenbeziehungen profitabler gestalten به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب رابطه بانکداری: ایجاد روابط مشتری سودآورتر نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب رابطه بانکداری: ایجاد روابط مشتری سودآورتر



پروفسور دکتر بیت برنت مدیر موسسه بانکداری و مالی سوئیس در دانشگاه سنت گالن/HSG است. پیتر پی هلد مأموریت‌های مشاوره‌ای مختلف را در بانک‌ها و شرکت‌های بیمه مدیریت می‌کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Prof. Dr. Beat Bernet ist Direktor des Schweizerischen Institutes für Banken und Finanzen an der Universität St. Gallen/HSG. Peter P. Held leitet verschiedene Beratungsmandate bei Banken und Versicherungen.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XX
Front Matter....Pages 1-1
Konzeptionelle Grundlagen des modernen Relationship Banking....Pages 3-36
Relationship Banking als strategische Erfolgsposition....Pages 37-66
Front Matter....Pages 67-67
Strategisches Kundenmanagement und Retention Marketing im Retail Banking....Pages 69-89
Relationship Banking bei Profitline-Kundenbindung durch individuelle Mehrwerte....Pages 91-107
Front Matter....Pages 109-109
Kundenbindung durch Human Capital....Pages 111-134
Personalmanagement und leistungsorientierte Vergütung....Pages 135-158
Front Matter....Pages 159-159
Fortschrittliche Informatikplattformen als Voraussetzung des Relationship Banking....Pages 161-184
Einsatz von Data Base und Decision Support-Systemen im Relationship Banking....Pages 185-203
Front Matter....Pages 205-205
Der UBS KeyClub....Pages 207-219
Membership Rewards, das Bonusprogramm von American Express....Pages 221-226
Auf dem Marktplatz des Wissens™ 1 in das 21. Jahrhundert — Kundenbeziehungsmanagement für die Bank der Zukunft....Pages 227-256
Back Matter....Pages 257-260




نظرات کاربران