ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Perceiving Reality: Consciousness, Intentionality, and Cognition in Buddhist Philosophy

دانلود کتاب درک واقعیت: آگاهی، نیت و شناخت در فلسفه بودایی

Perceiving Reality: Consciousness, Intentionality, and Cognition in Buddhist Philosophy

مشخصات کتاب

Perceiving Reality: Consciousness, Intentionality, and Cognition in Buddhist Philosophy

ویرایش: 2 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0199843384, 9780199843381 
ناشر: Oxford University Press, USA 
سال نشر: 2012 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 495 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 38,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Perceiving Reality: Consciousness, Intentionality, and Cognition in Buddhist Philosophy به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب درک واقعیت: آگاهی، نیت و شناخت در فلسفه بودایی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب درک واقعیت: آگاهی، نیت و شناخت در فلسفه بودایی

چه چیزی جریان مداوم تجربه را به اشیاء ادراکی متمایز تبدیل می کند؟ آیا توصیفات شفاهی ما می‌تواند بدون ابهام بیان کند که دیدن، شنیدن یا احساس کردن چیست؟ چگونه می توانیم درباره شهادتی که ادراک به تنهایی فاش می کند استدلال کنیم؟ کریستین کوزرو با ایجاد چارچوبی برای درک ادراک به عنوان شیوه‌ای از دلهره که عمداً ساخته می‌شود، جهت‌گیری عمل‌گرایانه دارد و از نظر علّی مؤثر است، راه دقیق و بسیار بدیع را برای پاسخ به این سؤالات پیشنهاد می‌کند. کوزرو با درگیر شدن در بحث‌های اخیر در پدیدارشناسی و فلسفه تحلیلی ذهن، و همچنین با تکیه بر آثار هوسرل و مرلوپونتی، استدلالی پایدار ارائه می‌کند که فیلسوفان بودایی، به‌ویژه آن‌هایی که از سنت تحقیق آغاز شده توسط دیگنگا پیروی می‌کنند. و دارماکرتی، وقتی صحبت از توضیح این موضوع می شود که چرا اختلافات معرفت شناختی در مورد نقش مشهود تجربه ادراکی را نمی توان به طور رضایت بخشی بدون در نظر گرفتن ساختار آگاهی شناختی ما حل و فصل کرد. واقعیت ادراک عملکرد ادراک و رابطه آن با توجه، زبان، و تفکر گفتمانی، و راه‌های جدیدی را برای مفهوم‌سازی دفاع بودایی از تز بازتابی آگاهی ارائه می‌کند - یعنی اینکه هر رویداد شناختی باید به‌عنوان متضمن آگاهی ضمنی پیش‌تعملی از وقوع خود درک شود. کوزرو رویکردی بدیع به فلسفه ذهن بودایی در قالب طبیعت گرایی پدیدارشناختی پیش می‌برد و با تأکید بر تداوم نگرانی‌های میان گزارش‌های فلسفی بودایی و غربی درباره ماهیت محتوای ادراکی و ویژگی آگاهی ادراکی، از رویکردهای مقایسه‌ای به فلسفه فراتر می‌رود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

What turns the continuous flow of experience into perceptually distinct objects? Can our verbal descriptions unambiguously capture what it is like to see, hear, or feel? How might we reason about the testimony that perception alone discloses? Christian Coseru proposes a rigorous and highly original way to answer these questions by developing a framework for understanding perception as a mode of apprehension that is intentionally constituted, pragmatically oriented, and causally effective. By engaging with recent discussions in phenomenology and analytic philosophy of mind, but also by drawing on the work of Husserl and Merleau-Ponty, Coseru offers a sustained argument that Buddhist philosophers, in particular those who follow the tradition of inquiry initiated by Dign?ga and Dharmak?rti, have much to offer when it comes to explaining why epistemological disputes about the evidential role of perceptual experience cannot satisfactorily be resolved without taking into account the structure of our cognitive awareness.Perceiving Reality examines the function of perception and its relation to attention, language, and discursive thought, and provides new ways of conceptualizing the Buddhist defense of the reflexivity thesis of consciousness-namely, that each cognitive event is to be understood as involving a pre-reflective implicit awareness of its own occurrence. Coseru advances an innovative approach to Buddhist philosophy of mind in the form of phenomenological naturalism, and moves beyond comparative approaches to philosophy by emphasizing the continuity of concerns between Buddhist and Western philosophical accounts of the nature of perceptual content and the character of perceptual consciousness.





نظرات کاربران