ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Knowledge service engineering handbook

دانلود کتاب دفترچه مهندسی خدمات دانش

Knowledge service engineering handbook

مشخصات کتاب

Knowledge service engineering handbook

ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری: Ergonomics design and management 
ISBN (شابک) : 9781439853115, 1439853118 
ناشر: CRC Press 
سال نشر: 2012 
تعداد صفحات: 582 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 145 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 43,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Knowledge service engineering handbook به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب دفترچه مهندسی خدمات دانش نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب دفترچه مهندسی خدمات دانش

این کتاب راهنما پیشگامانه که حوزه نوظهور مهندسی خدمات دانش را پوشش می دهد، چگونگی کسب و استفاده از دانش در قرن بیست و یکم را تشریح می کند. این کتاب با تکیه بر تخصص اعضای هیئت علمی موسس اولین بخش خدمات مهندسی دانش دانشگاه در جهان، توضیح می دهد که مهندسی خدمات دانش به چه معناست و چگونه با مهندسی خدمات و تولید خدمات متفاوت است. این کتابچه با ارائه جنبه های فرهنگی متعدد از جمله ایالات متحده، فنلاندی و کره ای، دیدگاه های مهندسی، سیستمی، صنعتی و مصرف کننده را ارائه می دهد. ادامه مطلب ... مطلب : روی جلد; فهرست؛ پیشگفتار؛ ویراستاران؛ مشارکت کنندگان؛ فصل 1: خدمات دانش: یک چارچوب استراتژیک. فصل 2: ​​مدیریت نوآوری در KIBS و اهمیت فزاینده آنها در ارتباط با سیستم های نوآوری. فصل 4: مدیریت ارزش آفرینی در سیستم های خدمات کسب و کار دانش-محور. فصل 6: مهندسی سیستم های مبتنی بر دانش. فصل 8: مدیریت محموله های فاسد شدنی هوشمند با RFID و شبکه حسگر. فصل 10: وب معنایی: مهندسی هستی شناسی برای خدمات دانش. فصل 11: کسب دانش از متخصصان موضوع چکیده: این کتاب راهنما پیشگامانه که حوزه نوظهور مهندسی خدمات دانش را پوشش می دهد، چگونگی کسب و استفاده از دانش در قرن 21 را تشریح می کند. این کتاب با تکیه بر تخصص اعضای هیئت علمی موسس اولین بخش خدمات مهندسی دانش دانشگاه در جهان، توضیح می دهد که مهندسی خدمات دانش به چه معناست و چگونه با مهندسی خدمات و تولید خدمات متفاوت است. این کتابچه با ارائه جنبه های فرهنگی متعدد از جمله ایالات متحده، فنلاندی و کره ای، دیدگاه های مهندسی، سیستمی، صنعتی و استفاده مصرف کننده را ارائه می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Covering the emerging field of knowledge service engineering, this groundbreaking handbook outlines how to acquire and utilize knowledge in the 21st century. Drawn on the expertise of the founding faculty member of the world's first university knowledge engineering service department, this book describes what knowledge services engineering means and how it is different from service engineering and service production. Presenting multiple cultural aspects including US, Finnish, and Korean, this handbook provides engineering, systemic, industry, and consumer use viewpoints. Read more... Content: Front Cover; Contents; Preface; Editors; Contributors; Chapter 1: Knowledge Services: A Strategic Framework; Chapter 2: Managing Innovation in KIBS and Their Growing Importance in Relation to Innovation Systems; Chapter 4: Managing Value Creation in Knowledge-Intensive Business Service Systems; Chapter 6: Knowledge-Based Systems Engineering; Chapter 8: Smart Perishable Cargo Management with RFID and Sensor Network; Chapter 10: Semantic Web: Ontological Engineering for Knowledge Services; Chapter 11: Acquiring Knowledge from Subject Matter Experts Abstract: Covering the emerging field of knowledge service engineering, this groundbreaking handbook outlines how to acquire and utilize knowledge in the 21st century. Drawn on the expertise of the founding faculty member of the world's first university knowledge engineering service department, this book describes what knowledge services engineering means and how it is different from service engineering and service production. Presenting multiple cultural aspects including US, Finnish, and Korean, this handbook provides engineering, systemic, industry, and consumer use viewpoints





نظرات کاربران