دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: نویسندگان: Jussi Kantola, Waldemar Karwowski سری: Ergonomics design and management ISBN (شابک) : 9781439853115, 1439853118 ناشر: CRC Press سال نشر: 2012 تعداد صفحات: 582 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 145 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Knowledge service engineering handbook به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب دفترچه مهندسی خدمات دانش نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب راهنما پیشگامانه که حوزه نوظهور مهندسی خدمات دانش را پوشش می دهد، چگونگی کسب و استفاده از دانش در قرن بیست و یکم را تشریح می کند. این کتاب با تکیه بر تخصص اعضای هیئت علمی موسس اولین بخش خدمات مهندسی دانش دانشگاه در جهان، توضیح می دهد که مهندسی خدمات دانش به چه معناست و چگونه با مهندسی خدمات و تولید خدمات متفاوت است. این کتابچه با ارائه جنبه های فرهنگی متعدد از جمله ایالات متحده، فنلاندی و کره ای، دیدگاه های مهندسی، سیستمی، صنعتی و مصرف کننده را ارائه می دهد. ادامه مطلب ... مطلب : روی جلد; فهرست؛ پیشگفتار؛ ویراستاران؛ مشارکت کنندگان؛ فصل 1: خدمات دانش: یک چارچوب استراتژیک. فصل 2: مدیریت نوآوری در KIBS و اهمیت فزاینده آنها در ارتباط با سیستم های نوآوری. فصل 4: مدیریت ارزش آفرینی در سیستم های خدمات کسب و کار دانش-محور. فصل 6: مهندسی سیستم های مبتنی بر دانش. فصل 8: مدیریت محموله های فاسد شدنی هوشمند با RFID و شبکه حسگر. فصل 10: وب معنایی: مهندسی هستی شناسی برای خدمات دانش. فصل 11: کسب دانش از متخصصان موضوع چکیده: این کتاب راهنما پیشگامانه که حوزه نوظهور مهندسی خدمات دانش را پوشش می دهد، چگونگی کسب و استفاده از دانش در قرن 21 را تشریح می کند. این کتاب با تکیه بر تخصص اعضای هیئت علمی موسس اولین بخش خدمات مهندسی دانش دانشگاه در جهان، توضیح می دهد که مهندسی خدمات دانش به چه معناست و چگونه با مهندسی خدمات و تولید خدمات متفاوت است. این کتابچه با ارائه جنبه های فرهنگی متعدد از جمله ایالات متحده، فنلاندی و کره ای، دیدگاه های مهندسی، سیستمی، صنعتی و استفاده مصرف کننده را ارائه می دهد.
Covering the emerging field of knowledge service engineering, this groundbreaking handbook outlines how to acquire and utilize knowledge in the 21st century. Drawn on the expertise of the founding faculty member of the world's first university knowledge engineering service department, this book describes what knowledge services engineering means and how it is different from service engineering and service production. Presenting multiple cultural aspects including US, Finnish, and Korean, this handbook provides engineering, systemic, industry, and consumer use viewpoints. Read more... Content: Front Cover; Contents; Preface; Editors; Contributors; Chapter 1: Knowledge Services: A Strategic Framework; Chapter 2: Managing Innovation in KIBS and Their Growing Importance in Relation to Innovation Systems; Chapter 4: Managing Value Creation in Knowledge-Intensive Business Service Systems; Chapter 6: Knowledge-Based Systems Engineering; Chapter 8: Smart Perishable Cargo Management with RFID and Sensor Network; Chapter 10: Semantic Web: Ontological Engineering for Knowledge Services; Chapter 11: Acquiring Knowledge from Subject Matter Experts Abstract: Covering the emerging field of knowledge service engineering, this groundbreaking handbook outlines how to acquire and utilize knowledge in the 21st century. Drawn on the expertise of the founding faculty member of the world's first university knowledge engineering service department, this book describes what knowledge services engineering means and how it is different from service engineering and service production. Presenting multiple cultural aspects including US, Finnish, and Korean, this handbook provides engineering, systemic, industry, and consumer use viewpoints