ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Managing Information Services

دانلود کتاب مدیریت خدمات اطلاعاتی

Managing Information Services

مشخصات کتاب

Managing Information Services

ویرایش: 3 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1409406946, 9783733763794 
ناشر: Ashgate 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 440 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 49,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Managing Information Services به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدیریت خدمات اطلاعاتی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مدیریت خدمات اطلاعاتی

این نسخه سوم از "مدیریت خدمات اطلاعاتی" بسیار معتبر جو برایسون با تاکید بر مدیریت برای آینده ای پایدار به طور کامل بازنگری شده است. کتابخانه‌ها و خدمات اطلاعاتی با زمان‌های نامشخصی روبرو هستند و این نسخه جدید با چالش‌های برنامه‌ریزی و مدیریت تغییر، اثبات آینده برای فردا و هدایت تحول به سوی آینده‌ای پایدار می‌پردازد. متن همچنین به ادغام خدمات اطلاعاتی از جمله کتابداری، مدیریت سوابق و ICT می پردازد. خواندن ضروری برای دانشجویان اطلاعات، این متن همچنین به عنوان یک مرجع جامع و مفصل در مورد موضوعات کلیدی مدیریت برای مدیران خدمات اطلاعات عمل می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This third edition of Jo Bryson's highly regarded "Managing Information Services" has been thoroughly revised with an emphasis on managing for a sustainable future. Libraries and information services face uncertain times and this new edition tackles the challenges of planning and managing change, future-proofing for tomorrow, and leading the transformation to a sustainable future. The text also addresses the integration of information services including librarianship, records management and ICT. Essential reading for information students, this text also serves as a comprehensive and detailed reference on the key management topics for information service managers.



فهرست مطالب

Cover......Page 1
Contents......Page 6
List of Figures......Page 8
List of Tables......Page 10
List of Boxes......Page 12
Preface......Page 14
Acknowledgements......Page 18
Part I: Management Influences in a Changing Landscape......Page 20
1 Managing in an Uncertain World......Page 22
2 Strategic Influences......Page 38
Part II: Strategy and Planning......Page 52
3 Strategic Planning: Positioning for a Sustainable Future......Page 56
4 Attracting and Retaining Talented People in Challenging Times......Page 72
5 Ensuring Value for Money and Enabling a Cost-Sustainable Future......Page 92
6 Knowledge and Information Management – A Key to Survival......Page 120
7 Strategic Technology and Asset Management – A Smarter Approach......Page 142
Part III: Leadership and Innovation......Page 162
8 Leadership......Page 168
9 Utilizing a Values-Driven Culture for Sustainability......Page 182
10 Innovation and Creativity......Page 194
11 Engaging Change in Positioning for the Future......Page 202
12 Group Dynamics and Team Building......Page 220
13 Effective Negotiation and Conflict Management......Page 234
14 Managing the Political Arena......Page 248
15 Policy Making......Page 256
16 Personal Communication and Networking......Page 264
17 Managing Yourself and Others in Challenging Times......Page 274
Part IV: Governance and Social Responsibility......Page 284
18 Ensuring Good Corporate Governance......Page 288
19 Using Authority and Influence......Page 302
20 Encouraging Transparency......Page 310
21 Managing for Sustainability......Page 320
22 Managing Risk......Page 328
23 Sustaining Trust and Continued Operations......Page 336
24 Evaluating Benefits and Performance......Page 352
Part V: Customer and Market Focus......Page 370
25 Competitive Strategies......Page 374
26 Corporate Image and Communications......Page 390
27 Ensuring Service Quality......Page 406
Part VI: Success and Sustainability......Page 418
28 Bringing it all Together......Page 420
Index......Page 430




نظرات کاربران