ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Ultimate Book of Influence: 10 Tools of Persuasion to Connect, Communicate, and Win in Business

دانلود کتاب کتاب نهایی تأثیر: 10 ابزار متقاعدسازی برای اتصال، ارتباط و برنده شدن در تجارت

The Ultimate Book of Influence: 10 Tools of Persuasion to Connect, Communicate, and Win in Business

مشخصات کتاب

The Ultimate Book of Influence: 10 Tools of Persuasion to Connect, Communicate, and Win in Business

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1118641302, 9781118641309 
ناشر: Wiley 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 30,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب The Ultimate Book of Influence: 10 Tools of Persuasion to Connect, Communicate, and Win in Business به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کتاب نهایی تأثیر: 10 ابزار متقاعدسازی برای اتصال، ارتباط و برنده شدن در تجارت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب کتاب نهایی تأثیر: 10 ابزار متقاعدسازی برای اتصال، ارتباط و برنده شدن در تجارت



تسلط بر قدرت نفوذ و متقاعدسازی برای دستیابی به موفقیت بیشتر در کار و زندگی

برای رهبران و مدیران کسب و کار، و همچنین کسانی که در زمینه فروش کار می کنند، قدرت نفوذ می تواند یک مزیت قوی باشد توانایی متقاعد کردن دیگران بر اساس آنچه در مورد آنها می دانید اولین قدم برای متقاعد کردن کسی برای خرید محصول شما یا خرید در چشم انداز کسب و کار شما است. در کتاب نهایی تأثیر، نویسنده کریس هلدر - استاد ارتباطات و یکی از پرطرفدارترین سخنرانان استرالیایی در زمینه نفوذ - ده ابزار ضروری را به اشتراک می گذارد که شما را قادر می سازد بر دیگران تأثیر بگذارید تا برنده فروش شوید یا قرارداد را مهر و موم کنید.

ابزارهای این کتاب به شما نشان می‌دهند که چگونه زبان بدن را بخوانید، آنچه را که برای مشتری مهم‌تر است کشف کنید، دیگران را متقاعد کنید که اقدام کنند، چهار نوع اساسی از افراد در محل کارتان را درک کنید، و خیلی چیزهای دیگر.

  • نوشته شده توسط یکی از موفق ترین سخنرانان استرالیا در مورد هنر نفوذ
  • شامل ده ابزار قدرتمند است که به شما امکان می دهد بفهمید چه چیزی برای مشتری یا مشتری اهمیت دارد. همکار باشند و از آن دانش برای تأثیرگذاری بر اعمال و رفتارشان استفاده کنند
  • ایده آل برای فروشندگان، رهبران کسب و کار، مدیران شرکت ها و هر کسی که باید به طور منظم دیگران را متقاعد کند که اقدامی انجام دهند

قبل از شما واقعاً می توانید بر مردم تأثیر بگذارید، باید یاد بگیرید که چگونه به طور مؤثر ارتباط برقرار کنید. The Ultimate Book of Influenceبه شما می آموزد که چگونه روش مناسب ارتباطی را برای هر موقعیتی انتخاب کنید، بنابراین وقتی صحبت می کنید، می دانید که مردم به شما گوش می دهند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Master the power of influence and persuasion to achieve more in work and life

For business leaders and managers, as well as those who work in sales, the power of influence can be a potent advantage. The ability to persuade others based on what you know about them is the first step to convincing someone to buy your product or buy into your business vision. In The Ultimate Book of Influence, author Chris Helder—a master of communication and one of Australia’s most sought after speakers on influence—shares ten essential tools that will enable you to influence others so you win the sale or seal the deal.

The tools in this book will show you how to read body language, uncover what’s most important to a client, convince others to take action, understand the four essential types of people at your workplace, and much more.

  • Written by one of Australia’s most successful speakers on the art of influence
  • Includes ten powerful tools that allow you to understand what matters most to a client or colleague and use that knowledge to influence their actions and behaviors
  • Ideal for salespeople, business leaders, corporate executives, and anyone who must regularly convince others to take action

Before you can truly influence people, you need to learn how to communicate effectively. The Ultimate Book of Influence teaches you how to choose the right kind of communication technique for any situation, so when you speak, you know people are listening.





نظرات کاربران