ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Handbook of Total Quality Management

دانلود کتاب کتاب راهنمای مدیریت کیفیت جامع

Handbook of Total Quality Management

مشخصات کتاب

Handbook of Total Quality Management

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781461374091, 9781461552819 
ناشر: Springer US 
سال نشر: 1998 
تعداد صفحات: 829 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 18 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 52,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب کتاب راهنمای مدیریت کیفیت جامع: مهندسی مکانیک، تولید / لجستیک / مدیریت زنجیره تامین، کنترل کیفیت، قابلیت اطمینان، ایمنی و ریسک



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Handbook of Total Quality Management به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کتاب راهنمای مدیریت کیفیت جامع نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب کتاب راهنمای مدیریت کیفیت جامع



مسائل کیفیت به طور فزاینده‌ای جایگاه برجسته‌ای را در بازار جهانی کسب‌وکار امروزی اشغال می‌کنند، با شرکت‌هایی که به دنبال رقابت در سطح بین‌المللی هم از نظر قیمت و هم کیفیت هستند. مصرف کنندگان خواستار استانداردهای کیفیت بالاتر از تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات هستند، در حالی که تقریباً همه کشورهای صنعتی برنامه های کیفیتی را برای کمک به شرکت های بومی ایجاد کرده اند. گسترش جوایز کیفیت در سطح ملی و منطقه ای مانند جایزه Baldridge و گواهینامه سری ISO 9000، شرکت ها را در سطح جهانی نسبت به کیفیت آگاه و مشتاق اجرای برنامه های بهبود مستمر می کند. برای دستیابی به رقابت، تمرین کیفیت یک ضرورت است و این کتاب توضیحی از چگونگی دستیابی به کیفیت ارائه می دهد.
راهنمای مدیریت کیفیت جامع:

  • در فصول جداگانه موضوعات جدیدی مانند مهندسی مجدد، مهندسی همزمان، استانداردهای ISO، QFD، اینترنت، محیط زیست، تکنولوژی ساخت پیشرفته و محک زدن
  • نظرات متخصصان برجسته کیفیت مانند Derning، Juran، Ishikawa، Crosby و Taguchi را در سراسر کتاب مورد بحث قرار می دهد
  • راهبردهای مهم برای بهبود کیفیت، از جمله شروع و ارزیابی عملکرد از طریق حسابرسی، مهندسی مجدد و نوآوری های فرآیند و طراحی.

با مشارکت 47 نویسنده در 13 کشور مختلف، راهنمای مدیریت کیفیت جامع به عنوان راهنمای مرجع برای هر کسی که با مدیریت کیفیت و استقرار درگیر است، ارزشمند است. از جمله مشاوران، شاغلین و مهندسان در بخش حرفه ای، و دانشجویان و مدرسان سیستم های اطلاعات، مدیریت و مهندسی صنایع.

توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Quality issues are occupying an increasingly prominent position in today's global business market, with firms seeking to compete on an international level on both price and quality. Consumers are demanding higher quality standards from manufacturers and service providers, while virtually all industrialized nations have instituted quality programs to help indigenous corporations. A proliferation in nation-wide and regional quality awards such as the Baldridge award and certification to ISO 9000 series are making corporations world-wide quality-conscious and eager to implement programs of continuous improvement. To achieve competitiveness, quality practice is a necessity and this book offers an exposition of how quality can be attained.
The Handbook of Total Quality Management:

  • Explores in separate chapters new topics such as re-engineering, concurrent engineering, ISO standards, QFD, the Internet, the environment, advanced manufacturing technology and benchmarking
  • Discusses the views of leading quality practitioners such as Derning, Juran, Ishikawa, Crosby and Taguchi throughout the book
  • Considers important strategies for quality improvement, including initiation and performance evaluation through auditing, re-engineering, and process and design innovations.

With contributions from 47 authors in 13 different countries, the Handbook of Total Quality Management is invaluable as a reference guide for anyone involved with quality management and deployment, including consultants, practitioners and engineers in the professional sector, and students and lecturers of information systems, management and industrial engineering.


فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xxxii
Introduction to quality....Pages 1-20
Comparing Deming’s and Juran’s philosophies to the formation of total quality leaders’ world views....Pages 21-40
Strategic quality planning....Pages 41-86
Quality improvement through learning curve analysis....Pages 87-107
Human resources and training....Pages 108-127
Quality management in small and medium-sized companies and strategic management....Pages 128-153
Developing attributes of Quality for Internet applications....Pages 154-164
Strategic total quality management....Pages 165-212
Accounting and capital budgeting for quality....Pages 213-224
Success in AMT implementation and quality enhancement: is there a link?....Pages 225-245
Service quality....Pages 246-259
Quality, productivity and information systems....Pages 260-274
Total quality management in the supply chain....Pages 275-303
Involving the supply chain in design....Pages 304-319
Self-assessment....Pages 320-343
Process performance, appraisal and employee development planning....Pages 344-364
Introduction to ISO and ISO quality standards....Pages 365-387
TQEM - methods for continuous environmental improvement....Pages 388-408
Benchmarking: a quest for continuous improvement....Pages 409-424
Concurrent engineering....Pages 425-445
Reengineering and continuous improvement....Pages 446-459
Quality function deployment....Pages 460-475
Introduction to probability and statistics....Pages 476-508
Tools for quality control and process redesign....Pages 509-528
Statistical quality control....Pages 529-565
Design of experiments: a polymer coating process....Pages 566-593
Quality engineering: loss functions, parameter design and robust quality....Pages 594-611
Reliability and maintainability....Pages 612-626
Total quality management in China....Pages 627-638
Total quality management in India: a tool with widening acceptance....Pages 639-650
The development of national consciousness of quality: the Singapore experience....Pages 651-665
Total quality management in Europe....Pages 666-682
Total Quality Management -implementation on the basis of Poland....Pages 683-700
The development of total quality management in Denmark....Pages 701-717
Total quality in Australia and New Zealand....Pages 718-734
Quality management in developing economies....Pages 735-754
Malcolm Baldrige, Deming Prize and European Quality Awards: a review and synthesis....Pages 755-769
Back Matter....Pages 770-801




نظرات کاربران