ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Management of Medical Technology: Theory, Practice and Cases

دانلود کتاب مدیریت فناوری پزشکی: نظریه، تمرین و موارد

Management of Medical Technology: Theory, Practice and Cases

مشخصات کتاب

Management of Medical Technology: Theory, Practice and Cases

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Management of Medical Technology 2 
ISBN (شابک) : 9781461375227, 9781461555193 
ناشر: Springer US 
سال نشر: 1998 
تعداد صفحات: 518 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 31 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 59,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدیریت فناوری پزشکی: نظریه، تمرین و موارد: تحقیق در عملیات/تئوری تصمیم، مدیریت/کسب و کار برای حرفه ای ها، آمار برای علوم زیستی، پزشکی، علوم بهداشت، مهندسی زیست پزشکی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Management of Medical Technology: Theory, Practice and Cases به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدیریت فناوری پزشکی: نظریه، تمرین و موارد نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مدیریت فناوری پزشکی: نظریه، تمرین و موارد



این دومین کتاب از مجموعه کتاب‌هایی است که ما درباره مدیریت فناوری پزشکی (MMT) توسط ناشران آکادمیک Kluwer ویرایش می‌کنیم. اولین کتاب مدیریت فناوری در مراقبت‌های بهداشتی، دیدگاه گسترده‌ای از موضوعات مرتبط با حوزه جدید و هیجان‌انگیز MMT را که ما راه‌اندازی کرده‌ایم، ارائه می‌دهد. گروهی از دانشمندان برجسته در کتاب اول مشارکت داشتند. در حین کار بر روی اولین کتاب از مجموعه، و بر روی مقالات مختلف در MMT، متوجه شدیم که نیاز فوری به یک کتاب جامع و بسیار متمرکز وجود دارد که حوزه MMT را معرفی و تعریف کند. علاوه بر این، ما به تازگی دو مطالعه MMT را در بیمارستان های آمریکایی تکمیل کرده بودیم و یک پایگاه داده باشکوه را به طور کامل تجزیه و تحلیل کردیم. در حالی که سه ماه از تعطیلات نویسنده اول باقی مانده بود، و به لطف تشویق ویراستار ما در Kluwer، گری فولون، وظیفه نگارش این کتاب را برعهده گرفتیم. ادغام در این کتاب از توصیف یک فضای فکری جدید، و نوشتن نتایج حاصل از مطالعات MMT ما، ترکیبی منحصر به فرد از مطالب خواندنی بسیار جذاب ایجاد کرده است. خواننده این کتاب را به عنوان یک ماجراجویی جذاب در حوزه‌ای تازه ایجاد شده از تلاش فکری، همراه با یافته‌هایی در مورد نحوه مدیریت فناوری‌شناسی توسط سیستم ارائه مراقبت‌های بهداشتی خواهد یافت. صرف نظر از پیشینه خواننده، این کتاب مطمئناً مورد توجه خواهد بود، زیرا چارچوب های پزشکی و تجاری را به هم مرتبط می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This is the second book in the series of books that we edit on the Management of Medical Technology (MMT) published by Kluwer Academic Publishers. The fIrst book Managing Technology in Health Care offered a broad-brushed view of the topics involved in the new and exciting area of MMT that we have launched. A group of distinguished scholars contributed to the fIrst book. While working on the first book in the series, and on a variety of articles in MMT, we began to realize that there is an urgent need for a comprehensive and highly focused book which will introduce and define the area of MMT. In addition, we had just completed the two studies of MMT in American hospitals, and had a magnificent database fully analyzed. With three months left in the first author's sabbatical, and thanks to the encouragement from our editor at Kluwer, Gary Folven, we took to the task of writing this book. The merging in this book of the description of a new intellectual space, and the write-up of the results from our MMT studies have created a unique blend of very attractive reading material. The reader will find this book to be a fascinating adventure into a newly-created area of intellectual endeavor, coupled with fIndings about how the health care delivery system manages teclUlology. Regardless of the reader's background, this book will certainly be of interest, as it links the medical and business frameworks.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xv
Front Matter....Pages 1-1
The Technology Imperative....Pages 3-22
Management of Medical Technology (MMT): An Emerging Intellectual Space....Pages 23-48
Theoretical Foundations of MMT....Pages 49-80
The Health Care Environment....Pages 81-90
Adoption of Medical Technology....Pages 91-117
Overview of the Studies....Pages 119-126
Front Matter....Pages 127-129
Organization and Decision Making in MMT....Pages 131-162
Strategic Management of Medical Technology....Pages 163-176
Management of Medical Information Technology....Pages 177-201
Maximizing Effectiveness and Patient Value....Pages 203-237
MMT: Education and Practice....Pages 239-249
The Road Ahead....Pages 251-252
Front Matter....Pages 253-257
The Rise of New Scientific Fields of Study from Established Disciplines....Pages 259-272
Start-Up Barriers to Medical Equipment Innovation....Pages 273-286
Implementing the TDS System at University Hospital of Cleveland....Pages 287-303
Quality of Clinical Cardiac Care Delivered in Managed Care: The Case of Anthem of Ohio....Pages 305-341
Competitive Strategies in the Health Care Sector in Mexico....Pages 343-356
CQI Applications to Management in the Emergency Department: Development of a Nursing Protocol for Radiography of Suspected Cervical Spine Injuries....Pages 357-375
The Procurement of a Health Care Information System within the United Kingdom’s National Health Service....Pages 377-395
Grant Memorial Hospital....Pages 397-421
Front Matter....Pages 253-257
Commercialization of Medical Technology: The Neurokinetics and Neuromotion Cases....Pages 423-457
Patterns of New Product Development in Japan’s Pharmaceutical Industry: The Case of “Mevalotin”....Pages 459-468
Marketing of Medical Technology: Ge’s Computerized Axial Tomography (Cat Scanning)....Pages 469-502
Back Matter....Pages 503-518




نظرات کاربران