ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Vertriebspraxis 1998: Kunden sprechen zu ihren Lieferanten: Die Ergebnisse des 1. Deutschen Vertriebs-Ingenieurtags des VDI

دانلود کتاب روش فروش 1998: مشتریان با تامین کنندگان خود صحبت می کنند: نتایج اولین روز مهندس فروش آلمان VDI

Vertriebspraxis 1998: Kunden sprechen zu ihren Lieferanten: Die Ergebnisse des 1. Deutschen Vertriebs-Ingenieurtags des VDI

مشخصات کتاب

Vertriebspraxis 1998: Kunden sprechen zu ihren Lieferanten: Die Ergebnisse des 1. Deutschen Vertriebs-Ingenieurtags des VDI

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: VDI-Buch 
ISBN (شابک) : 9783642722158, 9783642722141 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 1998 
تعداد صفحات: 151 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب روش فروش 1998: مشتریان با تامین کنندگان خود صحبت می کنند: نتایج اولین روز مهندس فروش آلمان VDI: اقتصاد مهندسی، سازمان، لجستیک، بازاریابی، بازاریابی، سازمان/برنامه ریزی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 2


در صورت تبدیل فایل کتاب Vertriebspraxis 1998: Kunden sprechen zu ihren Lieferanten: Die Ergebnisse des 1. Deutschen Vertriebs-Ingenieurtags des VDI به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب روش فروش 1998: مشتریان با تامین کنندگان خود صحبت می کنند: نتایج اولین روز مهندس فروش آلمان VDI نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب روش فروش 1998: مشتریان با تامین کنندگان خود صحبت می کنند: نتایج اولین روز مهندس فروش آلمان VDI



مشتریان با تامین کنندگان صحبت می کنند - مدیران شرکت ها ایده های خود را در مورد روابط مشتری و تامین کننده شرح می دهند: چه چیزی تغییر خواهد کرد؟ بحث در کارگاه ها با بررسی انتقادی سخنرانی ها را تکمیل می کند. کتابی که اکنون در دسترس است شامل اقتباسی از سخنرانی ها و مشارکت های مهم در بحث است. این به خوانندگان این امکان را می‌دهد تا از دیدگاهی شایسته، شیوه فروش روزمره را تجربه کنند و توصیه‌های خود را برای اقدام دریافت کنند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Kunden sprechen mit Lieferanten - Führungskräfte aus den Unternehmen schildern Ihre Vorstellungen zu den Kunden-Lieferanten-Beziehungen: was wird sich ändern? Die Diskussion in den Workshops ergänzt die Vorträge durch eine kritische Auseinandersetzung. Das nun vorliegende Buch enthält eine Bearbeitung wichtiger Vorträge und Diskussionsbeiträge. Damit können die Leser die Praxis des Vertriebsalltags aus kompetenter Sicht erfahren und eigene Handlungsempfehlungen ableiten.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XII
Front Matter....Pages 1-1
Kundenorientierung und Supply-Management – Zwei Seiten einer Medaille?....Pages 3-16
Kundenorientierung als Ordnungsprinzip? Kundenorientierung — ein Kooperationsmodell!....Pages 17-32
Dauerhafte Lieferchancen über zuverlässige und innovative Verfügbarkeit....Pages 33-39
Front Matter....Pages 41-41
Information als Schlüssel zur Prozeßsicherheit und zu verläßlichen Partnerschaften....Pages 43-54
Entwicklungen im Anlagenbau-Geschäft — Der Anlagenbauer als Kunde....Pages 55-65
Mit Team-Selling zu höherer Vertriebsproduktivität....Pages 67-88
Multimedia und Internet – Chancen für mehr Kundenservice und Vertriebseffizienz....Pages 89-97
Front Matter....Pages 99-99
Der lernende Vertrieb - Automatische Qualifikationsanpassung sichert Verkaufserfolge....Pages 101-108
Kundenorientiert gezielt weiterbilden – Kontinuierliche Verbesserungsprozesse einleiten....Pages 109-117
Front Matter....Pages 119-119
Die VDI-Studie »Kundenzufriedenheit und Kundenwert«....Pages 121-133
Neue Meßgrößen zur Steuerung des Vertriebs....Pages 135-142
Back Matter....Pages 143-148




نظرات کاربران