دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Wilfried Kaiser (auth.)
سری: VDI-Buch
ISBN (شابک) : 9783642722158, 9783642722141
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg
سال نشر: 1998
تعداد صفحات: 151
زبان: German
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 5 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب روش فروش 1998: مشتریان با تامین کنندگان خود صحبت می کنند: نتایج اولین روز مهندس فروش آلمان VDI: اقتصاد مهندسی، سازمان، لجستیک، بازاریابی، بازاریابی، سازمان/برنامه ریزی
در صورت تبدیل فایل کتاب Vertriebspraxis 1998: Kunden sprechen zu ihren Lieferanten: Die Ergebnisse des 1. Deutschen Vertriebs-Ingenieurtags des VDI به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب روش فروش 1998: مشتریان با تامین کنندگان خود صحبت می کنند: نتایج اولین روز مهندس فروش آلمان VDI نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
مشتریان با تامین کنندگان صحبت می کنند - مدیران شرکت ها ایده های خود را در مورد روابط مشتری و تامین کننده شرح می دهند: چه چیزی تغییر خواهد کرد؟ بحث در کارگاه ها با بررسی انتقادی سخنرانی ها را تکمیل می کند. کتابی که اکنون در دسترس است شامل اقتباسی از سخنرانی ها و مشارکت های مهم در بحث است. این به خوانندگان این امکان را میدهد تا از دیدگاهی شایسته، شیوه فروش روزمره را تجربه کنند و توصیههای خود را برای اقدام دریافت کنند.
Kunden sprechen mit Lieferanten - Führungskräfte aus den Unternehmen schildern Ihre Vorstellungen zu den Kunden-Lieferanten-Beziehungen: was wird sich ändern? Die Diskussion in den Workshops ergänzt die Vorträge durch eine kritische Auseinandersetzung. Das nun vorliegende Buch enthält eine Bearbeitung wichtiger Vorträge und Diskussionsbeiträge. Damit können die Leser die Praxis des Vertriebsalltags aus kompetenter Sicht erfahren und eigene Handlungsempfehlungen ableiten.
Front Matter....Pages I-XII
Front Matter....Pages 1-1
Kundenorientierung und Supply-Management – Zwei Seiten einer Medaille?....Pages 3-16
Kundenorientierung als Ordnungsprinzip? Kundenorientierung — ein Kooperationsmodell!....Pages 17-32
Dauerhafte Lieferchancen über zuverlässige und innovative Verfügbarkeit....Pages 33-39
Front Matter....Pages 41-41
Information als Schlüssel zur Prozeßsicherheit und zu verläßlichen Partnerschaften....Pages 43-54
Entwicklungen im Anlagenbau-Geschäft — Der Anlagenbauer als Kunde....Pages 55-65
Mit Team-Selling zu höherer Vertriebsproduktivität....Pages 67-88
Multimedia und Internet – Chancen für mehr Kundenservice und Vertriebseffizienz....Pages 89-97
Front Matter....Pages 99-99
Der lernende Vertrieb - Automatische Qualifikationsanpassung sichert Verkaufserfolge....Pages 101-108
Kundenorientiert gezielt weiterbilden – Kontinuierliche Verbesserungsprozesse einleiten....Pages 109-117
Front Matter....Pages 119-119
Die VDI-Studie »Kundenzufriedenheit und Kundenwert«....Pages 121-133
Neue Meßgrößen zur Steuerung des Vertriebs....Pages 135-142
Back Matter....Pages 143-148