دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 2 نویسندگان: Werner Mellis, Georg Herzwurm, Dirk Stelzer (auth.) سری: Edition Wirtschaftsinformatik ISBN (شابک) : 9783528155315, 9783322905345 ناشر: Vieweg+Teubner Verlag سال نشر: 1998 تعداد صفحات: 318 زبان: German فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 10 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب TQM توسعه نرم افزار: با بهبود فرآیند ، مشتری مداری و مدیریت تغییر به نرم افزار موفق: سیستم های اطلاعات کسب و کار، مهندسی، عمومی
در صورت تبدیل فایل کتاب TQM der Softwareentwicklung: Mit Prozeßverbesserung, Kundenorientierung und Change Management zu erfolgreicher Software به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب TQM توسعه نرم افزار: با بهبود فرآیند ، مشتری مداری و مدیریت تغییر به نرم افزار موفق نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
پروفسور دکتر ورنر ملیس دارای کرسی توسعه سیستم انفورماتیک
تجاری در دانشگاه کلن است. دکتر گئورگ هرزورم و دکتر. دیرک
استلزر دستیاران علمی در همین کرسی هستند. نویسندگان همچنین در
خارج از دانشگاه در آموزش و مشاوره فعال هستند.
ویراستاران
نسخه Wirtschaftsinformatik توسط پروفسور O. Ferstl و E. Sinz
(Univ. Bamberg)، U. Hasenkamp (Univ. Marburg) و W. König
(دانشگاه فرانکفورت).
Prof. Dr. Werner Mellis ist Inhaber des Lehrstuhls für
Wirtschaftsinformatik-Systementwicklung der Universität zu
Köln. Dr. Georg Herzwurm und Dr. Dirk Stelzer sind
wissenschaftliche Assistenten am selben Lehrstuhl. Die
Autoren sind auch außeruniversitär in der Schulung und
Beratung tätig.
Die Herausgeber
Die Edition Wirtschaftsinformatik wird herausgegeben von den
Professoren O. Ferstl und E. Sinz (Univ. Bamberg), U.
Hasenkamp (Univ. Marburg) und W. König (Univ. Frankfurt).
Front Matter....Pages I-XVII
Einleitung....Pages 1-5
Sechs Gründe für die Einführung des Qualitätsmanagements....Pages 6-19
Total Quality Management....Pages 20-61
Prozeßmanagement....Pages 62-153
Kundenorientierung durch Software Customer Value Management (SCVM)....Pages 154-208
Change Management — Auf dem Weg zu einer Qualitätskultur....Pages 209-265
Ausblick....Pages 266-274
Back Matter....Pages 275-302