ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Direkteinspritzsysteme für Otto- und Dieselmotoren

دانلود کتاب سیستم های تزریق مستقیم برای موتورهای بنزینی و دیزلی

Direkteinspritzsysteme für Otto- und Dieselmotoren

مشخصات کتاب

Direkteinspritzsysteme für Otto- und Dieselmotoren

دسته بندی: حمل و نقل
ویرایش: 1 
نویسندگان: ,   
سری: VDI-Buch 
ISBN (شابک) : 9783642642371, 9783642600593 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 1999 
تعداد صفحات: 238 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 11 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 34,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب سیستم های تزریق مستقیم برای موتورهای بنزینی و دیزلی: مهندسی خودرو، ساخت، ماشین آلات، ابزار، فناوری انرژی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Direkteinspritzsysteme für Otto- und Dieselmotoren به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب سیستم های تزریق مستقیم برای موتورهای بنزینی و دیزلی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب سیستم های تزریق مستقیم برای موتورهای بنزینی و دیزلی



سیستم‌ها و فرآیندهای تزریق مستقیم سوخت در موتورهای اتو و دیزل در حال حاضر کانون توسعه موتورهای احتراق داخلی در سراسر جهان هستند. این کتاب که توسط 13 نماینده تحقیق و توسعه از 6 کشور که نماینده این حوزه هستند تهیه شده است، ترکیبی از این مفاهیم را ارائه می دهد که با توجه به معیارهای ارزیابی مستدل، چشم اندازهای روشنی برای استفاده در آینده دارد. ملاحظات به سیستم تزریق مربوطه در فرآیند تشکیل مخلوط، با تداخل خاصی در فرآیندهای همسایه - تبادل گاز و احتراق - قطبی می‌شوند تا بر پیوندهای علّی تأکید شود. یک جنبه ضروری، که در این زمینه برای هر سیستم - پس از شرح حالت عملکرد مربوطه - تحلیل شد، پتانسیل آن برای کاهش مصرف سوخت و انتشار آلاینده‌ها است. عملکرد تعاملی سیستم تشکیل مخلوط در کل یک درایو یا وسیله نقلیه مدرن و برگرفته از این، اجزای میان رشته ای توسعه آن، موضوع را نه تنها برای متخصصان موتور، بلکه برای مهندسان الکترونیک، دانشمندان کامپیوتر و فناوران نیز جالب می کند. . توسعه آینده نگر چنین سیستم هایی و امکان استفاده از دانش نظری مستدل نیز برای دانشجویان رشته های ذکر شده جذاب است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Die Systeme und Verfahren zur Kraftstoff-Direkteinspritzung in Otto- und Dieselmotoren bilden derzeit weltweit einen Schwerpunkt der Entwicklung von Verbrennungsmotoren. Dieses Buch, welches von 13 für dieses Fachgebiet repräsentativen Vertreter der Forschung und Entwicklung aus 6 Ländern erarbeitet wurde, stellt eine Synthese solcher Konzepte vor, die entsprechend fundierter Bewertungskriterien, klare Einsatzperspektiven für die Zukunft haben. Die Betrachtungen werden auf das jeweilige Einspritzsystem im Gemischbildungsprozeß polarisiert, mit einer gewissen Interferenz zu den benachbarten Prozessen - Ladungswechsel und Verbrennungen - um kausale Verkettungen hervorzuheben. Ein wesentlicher Aspekt, welcher in diesem Zusammenhang für jedes System - nach der Darstellung der jeweiligen Wirkungsweise - analysiert wurde, ist sein Potential zur Senkung des Kraftstoffverbrauchs und der Schadstoffemission. Die interaktive Funktion des Gemischbildungssystems in der Gesamtheit eines modernen Antriebs oder Fahrzeugs und, daraus abgeleitet, die interdisziplinären Komponenten dessen Entwicklung macht die Thematik nicht nur für Motorspezialisten, sondern auch für Elektroniker, Informatiker und Technologen interessant. Die perspektivische Entwicklung solcher Systeme und die Möglichkeit fundierte theoretische Kenntnisse dafür einzusetzen spricht aber auch die Studenten der erwähnten Fachrichtungen an.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages N1-X
Front Matter....Pages 1-1
Direkteinspritzung als Element des Gemischbildungskonzeptes....Pages 3-27
Einspritzverfahren — physikalische Möglichkeiten und Grenzen....Pages 29-44
Direkteinspritzung flüssigen Kraftstoffs mit gedämpfter drehzahlabhängiger Druckmodulation: Das MITSUBISHI-Verfahren....Pages 45-60
Direkteinspritzung flüssigen Kraftstoffs mit annähernd konstantem Maximaldruck: Das BOSCH-Verfahren....Pages 61-85
Direkteinspritzung flüssigen Kraftstoffs mit drehzahlunabhängiger Druckmodulation: Das Druckstoßeinspritzverfahren....Pages 87-103
Direkteinspritzung eines partiell gebildeten Gemisches mit mechanischer Steuerung der Gemischzufuhr: Das lAPAC-Verfahren....Pages 105-116
Direkteinspritzung eines partiell gebildeten Gemisches mit elektronischer Steuerung der Gemischzufuhr: Das ORBITAL-Verfahren....Pages 117-128
Front Matter....Pages 129-129
Gestaltung des Einspritzverlaufs....Pages 131-156
Einspritzsysteme mit drehzahlabhängigem Druckverlauf....Pages 157-164
Einspritzsysteme mit konstantem Kraftstoff- Hochdruck: Die Speichereinspritzsysteme (Common Rail)....Pages 165-184
Einspritzsysteme mit drehzahlabhängiger Kraftstoff-Druckmodulation und Einspritzdüsen variable Durchflußquerschnitts....Pages 185-197
Systeme mit drehzahluriabhängiger Modulation des Kraftstoffdrucks: Das Diesel-Druckstoßeinspritzsystem....Pages 199-209
Einspritzsysteme für alternative Kraftstoffe — insbesondere Flüssiggase....Pages 211-220
Back Matter....Pages 221-234




نظرات کاربران