ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Instandhaltungsmanagement in neuen Organisationsformen

دانلود کتاب مدیریت نگهداری به اشکال سازمانی جدید

Instandhaltungsmanagement in neuen Organisationsformen

مشخصات کتاب

Instandhaltungsmanagement in neuen Organisationsformen

ویرایش: 1 
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783642635595, 9783642583742 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 1999 
تعداد صفحات: 193 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 7 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 40,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدیریت نگهداری به اشکال سازمانی جدید: است



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Instandhaltungsmanagement in neuen Organisationsformen به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدیریت نگهداری به اشکال سازمانی جدید نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مدیریت نگهداری به اشکال سازمانی جدید



شرکت‌های موفق و جدید ساختار تعمیر و نگهداری خود را چگونه سازماندهی می‌کنند؟ برنامه ریزی و کنترل سفارش برای نگهداری در ساختارهای تولید غیرمتمرکز چگونه انجام می شود؟ اطلاعات و انتقال چگونه محقق می شود؟ نویسندگان به این سوالات و سوالات مشابه پاسخ های عملی می دهند. آنها توضیح می دهند که چگونه برنامه ریزی و کنترل سفارش بهینه می شود و با هزینه های نگهداری و برنامه ریزی در دسترس بودن سروکار دارد. یکی دیگر از محورهای مهم کتاب، نگاهی به روندهای فناوری برای نظارت و تشخیص سیستم های پیچیده است. این شامل تشخیص از راه دور و خدمات از راه دور است. با مثال های کاربردی از صنایع خودروسازی و تولیدی.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Wie organisieren erfolgreiche, neu strukturierte Unternehmen ihre Instandhaltung? Wie erfolgt die Auftragsplanung und -steuerung der Instandhaltung in dezentralen Produktionsstrukturen? Wie wird die Informations- und Weitergabe realisiert? Diese und ähnliche Fragen beantworten die Autoren praxisnah. Sie erläutern, wie die Auftragsplanung und -steuerung optimiert wird und gehen auf Instandhaltungskosten und Verfügbarkeitsplanung ein. Ein weiterer wichtiger Schwerpunkt des Buches ist der Blick auf technologische Trends für die Überwachung und Diagnose komplexer Systeme. Dazu gehören Telediagnose und Teleservice. Mit Praxisbeispielen aus der Automobil- und Fertigungsindustrie.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XI
Instandhaltung im turbulenten Unternehmensumfeld....Pages 1-10
Zukünftige Organisationsformen....Pages 11-31
Von TPM bis zur DAPV - die Instandhaltungsorganisation im Spannungsfeld sich neu ausrichtender Unternehmen....Pages 33-63
Wissensmanagement - ein Überblick Ansätze für die Instandhaltung....Pages 65-79
Auftragsplanung und -steuerung der Instandhaltung in dezentralen Produktionsstrukturen....Pages 81-120
Technologische Trends für die Überwachung und Diagnose komplexer Systeme....Pages 121-141
Dezentrale Anlagen- und Prozeßverantwortung in der Praxis....Pages 143-180
Back Matter....Pages 181-186




نظرات کاربران