دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1 نویسندگان: Professor Dr. -Ing. Dr.h.c. Engelbert Westkämper, Dr. -Ing. Wilfried Sihn, Dr. -Ing. Siegfried Stender (eds.) سری: ISBN (شابک) : 9783642635595, 9783642583742 ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg سال نشر: 1999 تعداد صفحات: 193 زبان: German فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 7 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدیریت نگهداری به اشکال سازمانی جدید: است
در صورت تبدیل فایل کتاب Instandhaltungsmanagement in neuen Organisationsformen به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب مدیریت نگهداری به اشکال سازمانی جدید نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
شرکتهای موفق و جدید ساختار تعمیر و نگهداری خود را چگونه سازماندهی میکنند؟ برنامه ریزی و کنترل سفارش برای نگهداری در ساختارهای تولید غیرمتمرکز چگونه انجام می شود؟ اطلاعات و انتقال چگونه محقق می شود؟ نویسندگان به این سوالات و سوالات مشابه پاسخ های عملی می دهند. آنها توضیح می دهند که چگونه برنامه ریزی و کنترل سفارش بهینه می شود و با هزینه های نگهداری و برنامه ریزی در دسترس بودن سروکار دارد. یکی دیگر از محورهای مهم کتاب، نگاهی به روندهای فناوری برای نظارت و تشخیص سیستم های پیچیده است. این شامل تشخیص از راه دور و خدمات از راه دور است. با مثال های کاربردی از صنایع خودروسازی و تولیدی.
Wie organisieren erfolgreiche, neu strukturierte Unternehmen ihre Instandhaltung? Wie erfolgt die Auftragsplanung und -steuerung der Instandhaltung in dezentralen Produktionsstrukturen? Wie wird die Informations- und Weitergabe realisiert? Diese und ähnliche Fragen beantworten die Autoren praxisnah. Sie erläutern, wie die Auftragsplanung und -steuerung optimiert wird und gehen auf Instandhaltungskosten und Verfügbarkeitsplanung ein. Ein weiterer wichtiger Schwerpunkt des Buches ist der Blick auf technologische Trends für die Überwachung und Diagnose komplexer Systeme. Dazu gehören Telediagnose und Teleservice. Mit Praxisbeispielen aus der Automobil- und Fertigungsindustrie.
Front Matter....Pages I-XI
Instandhaltung im turbulenten Unternehmensumfeld....Pages 1-10
Zukünftige Organisationsformen....Pages 11-31
Von TPM bis zur DAPV - die Instandhaltungsorganisation im Spannungsfeld sich neu ausrichtender Unternehmen....Pages 33-63
Wissensmanagement - ein Überblick Ansätze für die Instandhaltung....Pages 65-79
Auftragsplanung und -steuerung der Instandhaltung in dezentralen Produktionsstrukturen....Pages 81-120
Technologische Trends für die Überwachung und Diagnose komplexer Systeme....Pages 121-141
Dezentrale Anlagen- und Prozeßverantwortung in der Praxis....Pages 143-180
Back Matter....Pages 181-186