ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Pricing in Competitive Electricity Markets

دانلود کتاب قیمت گذاری در بازارهای رقابتی برق

Pricing in Competitive Electricity Markets

مشخصات کتاب

Pricing in Competitive Electricity Markets

ویرایش: 1 
نویسندگان: , , ,   
سری: Topics in Regulatory Economics and Policy Series 36 
ISBN (شابک) : 9781461370437, 9781461545293 
ناشر: Springer US 
سال نشر: 2000 
تعداد صفحات: 463 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 18 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 37,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب قیمت گذاری در بازارهای رقابتی برق: سازمان صنایع، مهندسی برق، اقتصاد انرژی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Pricing in Competitive Electricity Markets به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب قیمت گذاری در بازارهای رقابتی برق نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب قیمت گذاری در بازارهای رقابتی برق



بازارهای برق در حال تنظیم‌زدایی هستند یا با چارچوب‌های نظارتی جدیدی روبرو هستند. در چنین بازارهایی در حال تغییر، استراتژی های قیمت گذاری جدید باید عواملی مانند هزینه، ارزش خدمات و قیمت گذاری بر اساس هدف را در نظر بگیرند. قیمت‌گذاری در بازارهای رقابتی برق خانواده جدیدی از مفاهیم قیمت‌گذاری، روش‌شناسی، مدل‌ها، ابزارها و پایگاه‌های اطلاعاتی متمرکز بر قیمت‌گذاری مبتنی بر بازار را معرفی می‌کند. این کتاب به بررسی مسائل مهم قیمت گذاری نظری و همچنین کاربردهای عملی قیمت گذاری برای تغییر بازارهای برق می پردازد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Electricity markets are being deregulated or face new regulatory frameworks. In such changing markets, new pricing strategies will need to consider such factors as cost, value of service and pricing by objective. Pricing in Competitive Electricity Markets introduces a new family of pricing concepts, methodologies, models, tools and databases focused on market-based pricing. This book reviews important theoretical pricing issues as well as practical pricing applications for changing electricity markets.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-1
Front Matter....Pages 3-3
Pricing Retail Electricity: Making Money Selling a Commodity....Pages 5-31
Front Matter....Pages 33-33
Pricing and Revenue Management....Pages 35-37
The Role Of Price In The Restructured Electricity Market....Pages 39-46
Competitive Infrastructure: As An Enabler of Market-Based Pricing....Pages 47-64
Competitive Rates — A Break from the Past?....Pages 65-81
Front Matter....Pages 83-83
Anticipating Competitor Responses in Retail Electricity Price Design....Pages 85-101
Understanding Latent Market Power in the Electricity Pool of England and Wales....Pages 103-125
Market Design and Price Behavior in Restructured Electricity Markets: An International Comparison....Pages 127-152
The Effect Of Technology on Energy Pricing In A Competitive Energy Market....Pages 153-162
Front Matter....Pages 163-163
Managing Total Corporate Electricity/Energy Market Risks....Pages 165-182
Managing Weather Risk in Energy Pricing... A Consumer Oriented, Value Added, Energy Service ....Pages 183-189
An Econometric Study of Weather’s Effect on Prices....Pages 191-196
Electric Market Simulation....Pages 197-209
Energy Derivatives and Price Risk Management....Pages 211-247
Statistical Approaches to Electricity Price Forecasting....Pages 249-263
Front Matter....Pages 265-265
Using Customer-Level Response to Spot Prices to Design Pricing Options and Demand-Side Bids....Pages 267-293
How To Buy Low and Sell High....Pages 295-306
Real Time Pricing — A Unified Rate Design Approach....Pages 307-321
Dynamic Pricing and Profit Maximization Choices for the Investor-Owned Electric Disco....Pages 323-333
Developing and Pricing Distribution Services....Pages 335-348
Front Matter....Pages 265-265
Pricing Throughout the Product Lifecycle: When Mature Markets Meet Innovation....Pages 349-358
Residential TOU Price Response in the Presence of Interactive Communication Equipment....Pages 359-373
Retail Pricing Tools to Meet Customer Needs....Pages 375-380
Pricing Options for the Baltic Electricity Market....Pages 381-393
Front Matter....Pages 395-395
Value-Added Services in a Competitive Electric Industry....Pages 397-414
Measuring How Customers Value Electricity Service Offers....Pages 415-426
Electricity Marketing: Is The Product The Price?....Pages 427-445
Back Matter....Pages 447-450




نظرات کاربران