ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Microelectronics Education: Proceedings of the 3rd European Workshop on Microelectronics Education

دانلود کتاب آموزش میکروالکترونیک: مجموعه مقالات سومین کارگاه اروپایی آموزش میکروالکترونیک

Microelectronics Education: Proceedings of the 3rd European Workshop on Microelectronics Education

مشخصات کتاب

Microelectronics Education: Proceedings of the 3rd European Workshop on Microelectronics Education

ویرایش: 1 
نویسندگان: , , , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9789048155187, 9789401595063 
ناشر: Springer Netherlands 
سال نشر: 2000 
تعداد صفحات: 306 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 12 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 39,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Microelectronics Education: Proceedings of the 3rd European Workshop on Microelectronics Education به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب آموزش میکروالکترونیک: مجموعه مقالات سومین کارگاه اروپایی آموزش میکروالکترونیک نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب آموزش میکروالکترونیک: مجموعه مقالات سومین کارگاه اروپایی آموزش میکروالکترونیک



این سومین ویرایش کارگاه اروپایی آموزش میکروالکترونیک (EWME) است. اکنون یک رژیم حالت پایدار به دست آمده است. یک جامعه بین المللی از معلمان دانشگاه تشکیل شده است. آنها تجربیات و ابزارهای آموزشی خود را مبادله می کنند. آنها در مورد بهترین راه‌ها برای انتقال تکنیک‌های به سرعت در حال تغییر به دانش‌آموزانشان بحث می‌کنند و آنها را با مفاهیم و مدل‌های فیزیکی و ریاضی جدید برای تکنیک‌ها، دستگاه‌ها، مدارها و روش‌های طراحی نوآورانه آشنا می‌کنند. تعداد چکیده های ارسال شده به EWME 2000 (حدود صد) کمیته علمی را قادر ساخت تا به انتخاب واضحی اقدام کند. EWME یک نشست اروپایی است. در واقع، نویسندگانی از 20 کشور مختلف اروپایی در این کتاب مشارکت دارند. با این وجود، مشارکت نویسندگانی از برزیل، کانادا، چین، نیوزلند و آمریکا نشان می‌دهد که این کارگاه به تدریج ابعاد بین‌المللی پیدا می‌کند. قرن 20 را می توان به عنوان "قرن الکترون" توصیف کرد. الکترون به عنوان یک ذره بنیادی توسط J.J. تامسون در سال 1897، و به سرعت برای انتقال انرژی و اطلاعات مورد استفاده قرار گرفت. به لطف الکترون، جهان و کیهان خرد می توانند کاوش شوند. الکترون به فرشته همه کاره و همه جا حاضر و تقریبا غیر مادی W orId ما تبدیل شد. این به لطف الکترونیک و در 30 سال گذشته به لطف میکروالکترونیک ممکن شد. میکروالکترونیک نه تنها مناظر صنعتی و روزمره را تغییر داد و حتی به طور اساسی دگرگون کرد، بلکه منجر به به اصطلاح "انقلاب اطلاعات" شد که قرن بیست و یکم با آن آغاز شد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This is the third edition of the European Workshop on Microelectronics Education (EWME). A steady-state regime has now been reached. An international community of university teachers is constituted; they exchange their experience and their pedagogical tools. They discuss the best ways to transfer the rapidly changing techniques to their students, and to introduce them to the new physical and mathematical concepts and models for the innovative techniques, devices, circuits and design methods. The number of abstracts submitted to EWME 2000 (about one hundred) enabled the scientific committee to proceed to a clear selection. EWME is a European meeting. Indeed, authors from 20 different European countries contribute to this volume. Nevertheless, the participation of authors from Brazil, Canada, China, New Zealand, and USA, shows that the workshop gradually attains an international dimension. th The 20 century can be characterized as the "century of electron". The electron, as an elementary particle, was discovered by J.J. Thomson in 1897, and was rapidly used to transfer energy and information. Thanks to electron, universe and micro-cosmos could be explored. Electron became the omnipotent and omnipresent, almost immaterial, angel of our W orId. This was made possible thanks to electronics and, for the last 30 years, to microelectronics. Microelectronics not only modified and even radically transformed the industrial and the every-day landscapes, but it also led to the so-called "information revolution" with which begins the 21 st century.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xiv
Front Matter....Pages 1-1
The Medea EDA Roadmap, and How it Should Influence Microelectronics Education....Pages 55-56
The MOSIS Service....Pages 57-60
Achievements and Advances at CMP....Pages 61-64
The EUROPRACTICE IC Service offers a new approach to deep submicron design....Pages 65-68
Women in Engineering in Europe....Pages 71-74
Roles and Prospects of IDEC Activities for the Promotion of Integrated Systems Education in Korea....Pages 77-80
The Specific Challenges of Electronics and It Education in New Zealand....Pages 81-84
Situation and Developing Trend of Microelectronics Education in China....Pages 85-88
Enhancing System-Level Education with Reusable Designs....Pages 5-8
Demands on Microelectronics Education and Research in the Post-PC Era....Pages 9-14
On the Design of Microelectronic Design Projects to Fulfill Given Learning Objectives....Pages 15-18
System-on-Chip Design and its Transfer to Microelectronics Education....Pages 19-22
Best Practices from 100 Corporate Universities World-Wide....Pages 25-25
Quality Labelling for Electronic Training Courses....Pages 27-30
System LSI Design Methodology Training in Hitachi Ltd.....Pages 31-34
A University Network for the Silicon Industry....Pages 35-38
Computer Simulations of Microdevices and Microsystems: Gaining Insights by Visualizing Physical Concepts....Pages 91-94
Educational Multimedia and Microelectronics: Should We Think First about the Conditions of Use?....Pages 41-44
The Use of Streaming Multi-Media in Microelectronic Education....Pages 45-48
Distributed VLSI Design Education Using MOCA: the Multimedia On-line Collaboration Architecture....Pages 49-52
Front Matter....Pages 1-1
Teaching Modules for a Class in Mechatronics....Pages 95-98
Multimedia CD-ROM: “An Introduction to the World of Microsystems”....Pages 99-102
Front Matter....Pages 103-103
Action-Based Learning System for Teaching Digital Electronics and Test....Pages 107-110
Medicis: An Environment for Remote FPGA Circuit Testing by Internet....Pages 111-114
WEB based exercises on Computer Arithmetic....Pages 115-118
Distance Interactive Microelectronics Technology Course: A Tool to Make Easier the Understanding and the Learning....Pages 119-122
TRANSTEC — online training for innovative micro-fabrication techniques....Pages 123-126
The Role of CAL/CBT Tools in Microelectronics Education....Pages 127-130
Geographically Distributed Teaching Laboratory for Microelectronic Design and Testing....Pages 131-134
Multimedia Tool for Self-Learning VHDL....Pages 135-138
Using Multimedia in a Digital Design Lab....Pages 139-142
Memphis, a hypermedia system for learning microelectronics....Pages 143-146
Hypermedia Applications as Interactive Database Resources....Pages 147-150
Chips on the Net....Pages 151-154
Web Based Tutorials for Teaching Electronics....Pages 155-158
A Web Application Experience in Electronic Education in the Engineering Syllabus....Pages 159-162
Basic Microelectronics Self Instructor....Pages 163-166
MREL: Metaregister of Expert Links....Pages 167-170
EuroPractice Training — a Pan-European Infrastructure for Microelectronics Training....Pages 173-175
An Experimental Approach to The Study of Semiconductor Laser Sources....Pages 177-180
Front Matter....Pages 103-103
Laboratory of Microelectronics: An Advanced Practical Course on Analog ICs Design....Pages 181-184
A World Wide Web Teaching and Learning Environment Applied to Educational Courses in Microelectronics....Pages 185-188
FPGA and DSP Based Programmable System Used for Educational Purposes....Pages 189-192
Training of New Experts for Electronics at the BSU....Pages 193-196
Application-Oriented Microelectronics Education....Pages 197-200
Interactive Logic Design on the World Wide Web....Pages 201-204
Mixed-Signal Testing at the ASIC Design Course at Twente University....Pages 205-208
Multidisciplinary DSP-Based Control Project....Pages 209-212
Introducing GSM Basic Circuits Principles....Pages 213-216
Improving Student Assessment in Electronics: Open Exams....Pages 217-220
A Proposal of the Curriculum Concerning the Information Engineering for Microelectronics and Computer Industries....Pages 221-224
A Graduate Program in Integrated Communication Systems....Pages 225-228
Concepts for Teaching New Circuit Techniques....Pages 231-234
Managing Microelectronics Education for the Future and Tackling the Information Overflow....Pages 235-238
A Case Study in VLSI Design for Communications: Design of a Pipelined Adaptive DFE for GMSK over Indoor Radio Channels....Pages 239-242
Towards a Reusable SoC Design Methodology....Pages 243-246
Design in Microelectronics & Computer Engineering: Teaching Undergraduates....Pages 247-250
Mixed-Signal Test Training at CRTC....Pages 251-254
Multidisciplinary Collaborative Design Course for System-on-a-Chip ( SOC )....Pages 257-260
Introducing Digital Circuits Design and Formal Verification Concurrently....Pages 261-264
Front Matter....Pages 103-103
Design of the Hadamard Coprocessor with the Alliance CAD System Carried by Post-Graduating Students....Pages 265-268
Microsystem Project-Oriented Education....Pages 269-272
A New Trial on HDL Exercise Class for Undergraduate School in EE Department....Pages 273-276
Providing Flexible Internet Infrastructure for FPGA-Based CAD Courses....Pages 277-280
PICO — A Model Microprocessor Framework for Architecture Education....Pages 281-284
A Java-Based Framework for Simulation and Teaching: HADES — the Hamburg Design System....Pages 285-288
Design of Analog Integrated Circuits: Freeware PC-Based CAD for Student Practices....Pages 289-292
CMP Experience On Deep Sub-Micron Design-Methodology Support and Transfer....Pages 293-296
An Introduction to Microsystems Fabrication....Pages 297-300
Experimental and Analytical Methods for ESD Phenomena and Their Failure Analysis in CMOS IC’s....Pages 301-304
Electronics Manufacturing Learning Factory....Pages 305-307
Physics of Semiconductor Devices: A 2D Simulation Training Course....Pages 309-312
Back Matter....Pages 313-317




نظرات کاربران