ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب E-Business — Handbuch für den Mittelstand: Grundlagen, Rezepte, Praxisberichte

دانلود کتاب تجارت الکترونیکی - دفترچه راهنما برای شرکتهای کوچک و متوسط: اصول اولیه ، دستور العمل ها ، گزارش های عملی

E-Business — Handbuch für den Mittelstand: Grundlagen, Rezepte, Praxisberichte

مشخصات کتاب

E-Business — Handbuch für den Mittelstand: Grundlagen, Rezepte, Praxisberichte

ویرایش:  
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783642980824, 9783642980817 
ناشر: Springer Berlin Heidelberg 
سال نشر: 2000 
تعداد صفحات: 1163 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 39 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 44,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب تجارت الکترونیکی - دفترچه راهنما برای شرکتهای کوچک و متوسط: اصول اولیه ، دستور العمل ها ، گزارش های عملی: سیستم های اطلاعات کسب و کار، مهندسی ارتباطات، شبکه ها



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب E-Business — Handbuch für den Mittelstand: Grundlagen, Rezepte, Praxisberichte به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تجارت الکترونیکی - دفترچه راهنما برای شرکتهای کوچک و متوسط: اصول اولیه ، دستور العمل ها ، گزارش های عملی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تجارت الکترونیکی - دفترچه راهنما برای شرکتهای کوچک و متوسط: اصول اولیه ، دستور العمل ها ، گزارش های عملی

فن‌آوری‌های ارتباطی مدرن مانند اینترنت یا تلفن همراه ابعاد جدیدی را در رسیدگی و حفظ مشتریان و بهینه‌سازی فرآیندهای کسب‌وکار می‌گشایند. هر کسی که می داند چگونه از این فناوری ها به طور موثر استفاده کند و آنها را در استراتژی شرکت ادغام کند، حتی در بازارهایی که در حال تنگ تر شدن هستند نیز موفق خواهد بود. این کتابچه کاربردی برای مدیران تولید، تجارت و خدمات طراحی شده است. این باید به آنها کمک کند تا اصطلاحات فنی گاهی گیج کننده را ببینند - در صورت لزوم - اما مهمتر از همه به شناخت پتانسیل فن آوری های جدید و استفاده از آنها به شیوه ای هدفمند کمک کند. این راهنما مفاهیم مربوط به این کار را توصیف می کند، - تا آنجا که ممکن است - دستور العمل ها را ارائه می دهد، و هر دو را با مثال های متعدد از عملکرد شرکت های مختلف نشان می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Moderne Kommunikationstechnologien wie das Internet oder die Mobiltelefonie eröffnen neue Dimensionen der Kundenansprache und -bindung sowie der Optimierung von Geschäftsprozessen. Wer es versteht, diese Technologien effizient zu nutzen und sie in die Unternehmensstrategie zu integrieren, wird auch in enger werdenden Märkten erfolgreich sein. Dieses Praxishandbuch wendet sich an Führungskräfte in Produktion, Handel und Dienstleistung. Es soll ihnen helfen, die teilweise verwirrenden technischen Begriffe - soweit notwendig - zu durchschauen, vor allem aber die Potenziale neuer Technologien zu erkennen und diese gezielt einzusetzen. Das Handbuch beschreibt hierfür die Konzepte, gibt - soweit möglich - Rezepte, und veranschaulicht beides durch zahlreiche Beispiele aus der Praxis verschiedener Unternehmen.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-X
Einführung....Pages 1-137
Marketing mit Neuen Medien....Pages 139-307
Elektronischer Handel....Pages 309-463
Produktinnovationen....Pages 465-518
Optimierte Geschäftsprozesse....Pages 519-608
Betriebliche Integration....Pages 609-662
Neue Formen des Arbeitens und der Weiterbildung....Pages 663-699
Rahmenbedingungen....Pages 701-743
Praxisberichte....Pages 745-852
Trends und Visionen....Pages 853-933
Neue Technologien....Pages 935-1125
Service....Pages 1127-1217




نظرات کاربران