ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Objektorientierte Programmierung in JAVA: Eine leicht verständliche Einführung

دانلود کتاب برنامه نویسی شی گرا در جاوا: مقدمه ای آسان برای درک

Objektorientierte Programmierung in JAVA: Eine leicht verständliche Einführung

مشخصات کتاب

Objektorientierte Programmierung in JAVA: Eine leicht verständliche Einführung

دسته بندی: برنامه نویسی: زبان های برنامه نویسی
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Ausbildung und Studium 
ISBN (شابک) : 9783528157210, 9783322940964 
ناشر: Vieweg+Teubner Verlag 
سال نشر: 2000 
تعداد صفحات: 261 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 10 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 49,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب برنامه نویسی شی گرا در جاوا: مقدمه ای آسان برای درک: مهندسی، عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Objektorientierte Programmierung in JAVA: Eine leicht verständliche Einführung به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب برنامه نویسی شی گرا در جاوا: مقدمه ای آسان برای درک نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XIII
Programmieren heißt, Algorithmen zu entwerfen....Pages 1-7
Programmieren heißt, Systeme zu bauen....Pages 9-15
Die ersten Programme....Pages 17-32
Klassen schreiben....Pages 33-50
Variablen und Objekte....Pages 51-60
Steueranweisungen 1: Verzweigungen....Pages 61-76
Steueranweisungen 2: Schleifen....Pages 77-86
Rekursion....Pages 87-93
Arbeiten mit vielen Daten....Pages 95-105
Fallstudie: Robotersimulation....Pages 107-120
Datenbehälter....Pages 121-138
Vererbung....Pages 139-150
Graphische Benutzeroberflächen....Pages 151-162
Ereignisverarbeitung....Pages 163-174
Fallstudie: Verschiebespiel....Pages 175-188
Objekte dauerhaft speichern....Pages 189-193
Back Matter....Pages 195-254




نظرات کاربران