ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Analysis of Manufacturing Enterprises: An Approach to Leveraging Value Delivery Processes for Competitive Advantage

دانلود کتاب تجزیه و تحلیل شرکت های تولیدی: رویکردی برای اهرم فرآیندهای تحویل ارزش برای مزیت رقابتی

Analysis of Manufacturing Enterprises: An Approach to Leveraging Value Delivery Processes for Competitive Advantage

مشخصات کتاب

Analysis of Manufacturing Enterprises: An Approach to Leveraging Value Delivery Processes for Competitive Advantage

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: The International Series on Discrete Event Dynamic Systems 12 
ISBN (شابک) : 9781461371014, 9781461546450 
ناشر: Springer US 
سال نشر: 2000 
تعداد صفحات: 300 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 9 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 54,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب تجزیه و تحلیل شرکت های تولیدی: رویکردی برای اهرم فرآیندهای تحویل ارزش برای مزیت رقابتی: تولید/لجستیک/مدیریت زنجیره تامین، طراحی مهندسی، تحقیق در عملیات/تئوری تصمیم گیری، مهندسی مکانیک، علوم بازرگانی/مدیریت، عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 19


در صورت تبدیل فایل کتاب Analysis of Manufacturing Enterprises: An Approach to Leveraging Value Delivery Processes for Competitive Advantage به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تجزیه و تحلیل شرکت های تولیدی: رویکردی برای اهرم فرآیندهای تحویل ارزش برای مزیت رقابتی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تجزیه و تحلیل شرکت های تولیدی: رویکردی برای اهرم فرآیندهای تحویل ارزش برای مزیت رقابتی



تجزیه و تحلیل شرکت‌های تولیدی یک برخورد یکپارچه و سیستماتیک با شرکت‌های تولیدی ارائه می‌کند. این شرکت ها شبکه ای از شرکت هایی هستند که به صورت مشارکتی کار می کنند. چنین شبکه هایی در صنایع خودروسازی، خواربارفروشی، پوشاک، کامپیوتر و سایر صنایع رایج است. و رقابت بین شرکت ها به جای بین شرکت های فردی است. بنابراین، برای موفقیت این شرکت ها (جهانی یا محلی)، نیاز به طراحی سیستماتیک فرآیندهای تحویل ارزش در سطح شرکت مانند فرآیند سفارش تا تحویل، فرآیند زنجیره تامین و فرآیند توسعه محصول جدید وجود دارد. این امر مستلزم توسعه روش‌های تحلیل سیستماتیک برای ارزیابی عملکرد فرآیندهای ارائه ارزش است. تجزیه و تحلیلشرکت‌های تولیدی این نیاز حیاتی را برآورده می‌کند.
بخش اول کتاب بر پایه‌های شرکت‌های تولیدی متمرکز است: فرآیند تحویل ارزش عمومی، معیارهای عملکرد و طراحی مجدد آن‌ها برای برآورده کردن مشخصات زمان و سطوح نقص. بخش دوم یک بحث روشن و جامع در مورد توسعه محصول جدید، سفارش تا تحویل، و فرآیندهای زنجیره تامین، که فرآیندهای اصلی یک شرکت تولیدی هستند، ارائه می‌کند.
تجزیه و تحلیل شرکت های تولیدی یک منبع عالی برای محققان و متخصصان در زمینه مهندسی ساخت و تولید است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Analysis of Manufacturing Enterprises presents a unified and systematic treatment of manufacturing enterprises. These enterprises are networks of companies working in partnership. Such networks are a common occurrence in auto, grocery, apparel, computer and other industries; and competition is among enterprises rather than between individual companies. Thus, for these enterprises (global or local) to succeed, there is a need for systematically designing the enterprise-wide value delivery processes such as the order-to-delivery process, supply chain process, and new product development process. This calls for developing systematic analysis methodologies for evaluating the performance of value delivering processes. Analysisof Manufacturing Enterprises fills this vital need.
The first part of the book focuses on foundations of manufacturing enterprises: the generic value delivery process, their performance measures and redesign to meet specifications on lead time and defect levels. The second part provides a clear and comprehensive discussion on new product development, order to delivery, and supply chain processes, which are core processes of a manufacturing enterprise.
Analysis of Manufacturing Enterprises is an excellent resource for researchers and professionals in the field of manufacturing engineering.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xx
Introduction....Pages 1-14
Architecture of a Manufacturing Enterprise....Pages 15-65
Organization Structure....Pages 67-85
Process Performance Measures....Pages 87-118
Process Measurement and Redesign....Pages 119-153
The Product Development Process....Pages 155-181
Order-to-Delivery Process....Pages 183-211
Supply Chain Process Management....Pages 213-261
Epilogue....Pages 263-271
Exercises....Pages 273-281
Back Matter....Pages 283-292




نظرات کاربران