دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1 نویسندگان: Hans Jochen Koop, K. Konrad Jäckel, Anja L. van Offern (auth.), Stephen Fedtke (eds.) سری: Zielorientiertes Business Computing ISBN (شابک) : 9783322899132, 9783322899125 ناشر: Vieweg+Teubner Verlag سال نشر: 2001 تعداد صفحات: 296 زبان: German فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 12 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب فاکتور موفقیت مدیریت محتوای: از محتوای وب گرفته تا مدیریت دانش: مهندسی، عمومی
در صورت تبدیل فایل کتاب Erfolgsfaktor Content Management: Vom Web Content bis zum Knowledge Management به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب فاکتور موفقیت مدیریت محتوای: از محتوای وب گرفته تا مدیریت دانش نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
مدیریت محتوا یکی از شایستگیهای اصلی در راه رهبری بازار است.
درک و پیاده سازی مناسب، مبنای کارآمدی برای مدیریت دانش موفق،
ارتقای شرکت یادگیرنده و در نتیجه ایجاد مزیت های رقابتی پایدار
را فراهم می کند.
این کتاب شما را در موقعیتی قرار می دهد که بتوانید مدیریت
محتوای مناسب شرکت خود را پیاده سازی کنید. سوالات مشخص از
تمرین شما را در هر مرحله از ایده تا اجرا و فراتر از آن همراهی
می کند. این ارائه از یک رویکرد یکپارچه پیروی می کند: به
سؤالات فنی و جنبه های مدیریتی و همچنین سازمان، فرآیندهای
تجاری، منابع انسانی و بازاریابی پرداخته می شود. هدف این کار
افرادی است که در تمام بخشهای ذکر شده از جمله شرکتهای صنعتی
گرفته تا تجارت و خدمات هستند. علاوه بر این، مستقیماً مورد
توجه مدیران انتشارات و آژانس های رسانه ای است.
علاوه بر کتاب، یک سرویس آنلاین رایگان نیز وجود دارد.
Content Management ist eine der Kernkompetenzen auf dem Weg
zur Marktführerschaft. Richtig verstanden und umgesetzt
liefert es die effiziente Grundlage für ein erfolgreiches
Knowledge-Management, fördert das lernende Unternehmen und
schafft dadurch nachhaltige Wettbewerbsvorteile.
Das Buch versetzt Sie in die Lage, ein für Ihr Unternehmen
passendes Content Management zu verwirklichen. Konkrete
Fragestellungen aus der Praxis begleiten Sie bei jedem
Schritt von der Idee bis zur Umsetzung und darüber hinaus.
Die Darstellung folgt einem integrativen Ansatz: Es werden
technische Fragen und Management-Aspekte ebenso angesprochen
wie Organisation, Geschäftsprozesse, Personal und Marketing.
Das Werk richtet sich an Verantwortliche aller angesprochenen
Branchen: Vom Industrieunternehmen über den Handel bis zum
Dienstleistungssektor. Darüber hinaus ist es von direktem
Interesse für Verlagsmanager und Media-Agenturen.
Zusätzlich zum Buch gibt es einen kostenlosen
Online-Service.
Front Matter....Pages I-XV
Intro „Content is King“....Pages 1-5
Grundkonzepte....Pages 7-27
Content....Pages 29-42
Content Management....Pages 43-54
Content Management-Systeme....Pages 55-86
Technik....Pages 87-98
Systemauswahl....Pages 99-113
Organisation....Pages 115-128
Personal....Pages 129-146
Prozesse....Pages 147-158
Kunden....Pages 159-171
Marketing....Pages 173-181
Kooperationen....Pages 183-192
Finanzen und Controlling....Pages 193-210
Projekt-Management....Pages 211-236
Change Management....Pages 237-260
Extra Die richtige Entscheidung....Pages 261-269
Back Matter....Pages 271-292