ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Erfolgsfaktor Content Management: Vom Web Content bis zum Knowledge Management

دانلود کتاب فاکتور موفقیت مدیریت محتوای: از محتوای وب گرفته تا مدیریت دانش

Erfolgsfaktor Content Management: Vom Web Content bis zum Knowledge Management

مشخصات کتاب

Erfolgsfaktor Content Management: Vom Web Content bis zum Knowledge Management

ویرایش: 1 
نویسندگان: , , ,   
سری: Zielorientiertes Business Computing 
ISBN (شابک) : 9783322899132, 9783322899125 
ناشر: Vieweg+Teubner Verlag 
سال نشر: 2001 
تعداد صفحات: 296 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 12 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 32,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب فاکتور موفقیت مدیریت محتوای: از محتوای وب گرفته تا مدیریت دانش: مهندسی، عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Erfolgsfaktor Content Management: Vom Web Content bis zum Knowledge Management به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب فاکتور موفقیت مدیریت محتوای: از محتوای وب گرفته تا مدیریت دانش نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب فاکتور موفقیت مدیریت محتوای: از محتوای وب گرفته تا مدیریت دانش



مدیریت محتوا یکی از شایستگی‌های اصلی در راه رهبری بازار است. درک و پیاده سازی مناسب، مبنای کارآمدی برای مدیریت دانش موفق، ارتقای شرکت یادگیرنده و در نتیجه ایجاد مزیت های رقابتی پایدار را فراهم می کند.
این کتاب شما را در موقعیتی قرار می دهد که بتوانید مدیریت محتوای مناسب شرکت خود را پیاده سازی کنید. سوالات مشخص از تمرین شما را در هر مرحله از ایده تا اجرا و فراتر از آن همراهی می کند. این ارائه از یک رویکرد یکپارچه پیروی می کند: به سؤالات فنی و جنبه های مدیریتی و همچنین سازمان، فرآیندهای تجاری، منابع انسانی و بازاریابی پرداخته می شود. هدف این کار افرادی است که در تمام بخش‌های ذکر شده از جمله شرکت‌های صنعتی گرفته تا تجارت و خدمات هستند. علاوه بر این، مستقیماً مورد توجه مدیران انتشارات و آژانس های رسانه ای است.
علاوه بر کتاب، یک سرویس آنلاین رایگان نیز وجود دارد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Content Management ist eine der Kernkompetenzen auf dem Weg zur Marktführerschaft. Richtig verstanden und umgesetzt liefert es die effiziente Grundlage für ein erfolgreiches Knowledge-Management, fördert das lernende Unternehmen und schafft dadurch nachhaltige Wettbewerbsvorteile.
Das Buch versetzt Sie in die Lage, ein für Ihr Unternehmen passendes Content Management zu verwirklichen. Konkrete Fragestellungen aus der Praxis begleiten Sie bei jedem Schritt von der Idee bis zur Umsetzung und darüber hinaus. Die Darstellung folgt einem integrativen Ansatz: Es werden technische Fragen und Management-Aspekte ebenso angesprochen wie Organisation, Geschäftsprozesse, Personal und Marketing. Das Werk richtet sich an Verantwortliche aller angesprochenen Branchen: Vom Industrieunternehmen über den Handel bis zum Dienstleistungssektor. Darüber hinaus ist es von direktem Interesse für Verlagsmanager und Media-Agenturen.
Zusätzlich zum Buch gibt es einen kostenlosen Online-Service.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XV
Intro „Content is King“....Pages 1-5
Grundkonzepte....Pages 7-27
Content....Pages 29-42
Content Management....Pages 43-54
Content Management-Systeme....Pages 55-86
Technik....Pages 87-98
Systemauswahl....Pages 99-113
Organisation....Pages 115-128
Personal....Pages 129-146
Prozesse....Pages 147-158
Kunden....Pages 159-171
Marketing....Pages 173-181
Kooperationen....Pages 183-192
Finanzen und Controlling....Pages 193-210
Projekt-Management....Pages 211-236
Change Management....Pages 237-260
Extra Die richtige Entscheidung....Pages 261-269
Back Matter....Pages 271-292




نظرات کاربران