ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Die Praxis des Knowledge Managements: Grundlagen — Vorgehen — Tools

دانلود کتاب تمرین مدیریت دانش: مبانی - رویه - ابزار

Die Praxis des Knowledge Managements: Grundlagen — Vorgehen — Tools

مشخصات کتاب

Die Praxis des Knowledge Managements: Grundlagen — Vorgehen — Tools

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: IT-Professional 
ISBN (شابک) : 9783322849717, 9783322849700 
ناشر: Vieweg+Teubner Verlag 
سال نشر: 2002 
تعداد صفحات: 324 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 7 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 32,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب تمرین مدیریت دانش: مبانی - رویه - ابزار: مهندسی، عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Die Praxis des Knowledge Managements: Grundlagen — Vorgehen — Tools به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تمرین مدیریت دانش: مبانی - رویه - ابزار نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تمرین مدیریت دانش: مبانی - رویه - ابزار



آندریاس هک، که مدیریت بازرگانی خوانده و دارای تجربه حرفه ای به عنوان مربی، مشاور و رئیس بخش است، سازماندهی اطلاعات داخلی شرکت و سیستم های مدیریت دانش را با تمرکز بیشتر بر بازاریابی و فروش برنامه های کاربردی چند رسانه ای می داند.< br>
</ p>


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Andreas Heck, Studium der Betriebswirtschaftslehre und berufliche Erfahrungen als Trainer, Berater und Bereichsleiter, versteht sich auf die Organisation unternehmensinterner Informations- und Knowledge Managementsysteme, weiterer Schwerpunkt ist Marketing und Vertrieb von Multimedia-Anwendungen.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XXV
Einführung, Begriffe und Abgrenzung....Pages 1-22
Knowledge Management im Unternehmenskontext....Pages 23-48
Knowledge Management — Planung und Umsetzung....Pages 49-245
Beschreibung ausgewählter SW-Tools....Pages 246-289
Literaturverzeichnis....Pages 290-292
Back Matter....Pages 293-302




نظرات کاربران