ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Handbuch Web Mining im Marketing: Konzepte, Systeme, Fallstudien

دانلود کتاب راهنمای وب استخراج در بازاریابی: مفاهیم ، سیستم ها ، مطالعات موردی

Handbuch Web Mining im Marketing: Konzepte, Systeme, Fallstudien

مشخصات کتاب

Handbuch Web Mining im Marketing: Konzepte, Systeme, Fallstudien

ویرایش: 1 
نویسندگان: , , , , ,   
سری: Aus dem Bereich IT erfolgreich nutzen 
ISBN (شابک) : 9783322898722, 9783322898715 
ناشر: Vieweg+Teubner Verlag 
سال نشر: 2002 
تعداد صفحات: 493 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 18 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 56,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب راهنمای وب استخراج در بازاریابی: مفاهیم ، سیستم ها ، مطالعات موردی: مهندسی، عمومی، سیستم های اطلاعاتی و خدمات ارتباطی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Handbuch Web Mining im Marketing: Konzepte, Systeme, Fallstudien به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب راهنمای وب استخراج در بازاریابی: مفاهیم ، سیستم ها ، مطالعات موردی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب راهنمای وب استخراج در بازاریابی: مفاهیم ، سیستم ها ، مطالعات موردی



راهنما تمام جنبه های وب کاوی را پوشش می دهد. ابتدا، فرآیند وب کاوی به تفصیل شرح داده شده است، با توجه خاص به جنبه پیش پردازش داده های خاص اینترنت. ارزش ویژه ای به پتانسیل های کاربردی متعدد وب کاوی داده می شود، با ملاحظات اساسی که با نتایج پروژه هایی که قبلاً اجرا شده اند تکمیل می شود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Das Handbuch deckt alle Facetten des Web Mining ab. Zunächst wird der Prozess des Web Mining ausführlich beschrieben, wobei insbesondere auf den Aspekt des Preprocessing der internetspezifischen Daten eingegangen wird. Besonderer Wert wird auf die zahlreichen Einsatzpotenziale des Web Mining gelegt, wobei grundsätzliche Überlegungen mit den Ergebnissen bereits realisierter Projekte ergänzt werden.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-X
Front Matter....Pages 1-1
Grundlagen des Web Mining — Prozess, Methoden und praktischer Einsatz....Pages 3-31
Front Matter....Pages 33-33
Aufzeichnung des Nutzerverhaltens — Erhebungstechniken und Datenformate....Pages 35-53
Einbindung von Zusatzinformationen — Nutzerregistrierung und Online-Umfragen....Pages 55-76
Datenschutz im Web Mining — Rechtliche Aspekte des Umgangs mit Nutzerdaten....Pages 77-103
Vorverarbeitung von Web-Daten — Pre-Processing....Pages 107-124
Deskriptive Logfile-Analysen — Durchführung und Einsatzpotenziale....Pages 125-139
Assoziations- und Pfadanalyse — Entdeckung von Abhängigkeiten....Pages 143-162
Segmentierung im Online-Marketing....Pages 163-192
Einsatz von Klassifikation und Prognose im Web Mining....Pages 193-218
Kausale Netze — Vorgehensweise und Einsatzmöglichkeiten....Pages 219-232
Web Controlling und Recommendersysteme....Pages 235-248
Website-Optimierung — Aufgabenstellung und Vorgehensweise....Pages 249-266
Personalisierung der Kundenbeziehung im Internet — Methoden und Technologien....Pages 267-310
Front Matter....Pages 309-309
Web Mining in der Praxis — eine empirische Untersuchung....Pages 311-338
Web Mining für Marketinganwendungen — Pilotprojekt der DaimlerChrysler AG....Pages 339-356
Web Mining mit Kausalen Netzen für das online-Computermagazin tecChannel....Pages 357-375
Ableitung von Kaufempfehlungen aus anonymen Session-Informationen bei Jubii....Pages 377-393
Wie werden Surfer zu Kunden? Navigationsanalyse zur Ermittlung des Konversionspotenzials verschiedener Sitebereiche....Pages 395-406
Kennzahlenbasiertes Web Controlling mit einer Web Scorecard....Pages 407-420
Web Mining für die Personalisierung von e-Portalen....Pages 421-437
Front Matter....Pages 309-309
Aufbau einer e-Intelligence-Architektur für das Personality-Portal koepfe.de....Pages 439-453
Personalisierende Web-Beratungsfunktionen als Komponente eines interaktiven Dialogmarketings....Pages 455-472
Web Mining Application Service Providing — Erfahrungen und Erfolgsfaktoren....Pages 473-486
Entwicklungsperspektiven zum Web Mining....Pages 487-501
Back Matter....Pages 503-510




نظرات کاربران