دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Eduard Köhler (auth.)
سری: ATZ-MTZ-Fachbuch
ISBN (شابک) : 9783322998828, 9783322998811
ناشر: Vieweg+Teubner Verlag
سال نشر: 2002
تعداد صفحات: 481
زبان: German
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 19 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Verbrennungsmotoren: Motormechanik, Berechnung und Auslegung des Hubkolbenmotors به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب موتورهای احتراق داخلی: مکانیک موتور، محاسبه و طراحی موتور رفت و برگشتی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب حاوی تجربیاتی در مورد هندلینگ حرفه ای مکانیک موتور موتورهای پیستونی با سرعت بالا است. محاسبه و طراحی اجزای اولیه مکانیکی موتور برجسته شده است. علاوه بر نکات طراحی عملی متعدد، رویکرد نظری مبتنی بر رویکردهای محاسباتی مرسوم شناخته شده است. علاوه بر این، این واقعیت در نظر گرفته میشود که محاسبه مؤلفهها مدتهاست که از روشهای مدرن در عمل استفاده میکند. گنجاندن مواد و فرآیند ساخت در ملاحظات طراحی سازه به عنوان مثال ارائه شده است. محتوا: در ابتدا ابعاد اصلی موتور رفت و برگشتی (موتورهای خودرو و خودروهای تجاری) بررسی می شود. پس از آن، اجزای شاتون، پیستون، رینگهای پیستون، میل لنگ، میل لنگ سیلندر، سر سیلندر و واشر و همچنین مجموعههای قطار سوپاپ و قطار میل لنگ درمان میشوند. در نهایت، مقدمهای بر حوزه نسبتاً جدید آکوستیک موتور، که عمدتاً با استفاده از مثال میل لنگ سیلندر مورد بررسی قرار میگیرد، به توضیحاتی در مورد ارتعاشات موتور ترجیح داده شد. دومی ممکن است برای ادبیات مفصل تر رزرو شود. گروه های هدف: این کتاب مخاطبان گسترده ای را هدف قرار داده است. نیازی به دانش نظری قبلی خاصی ندارد. با این وجود، این بیشتر یک منبع اطلاعاتی برای پزشک حرفه ای است تا یک کتاب درسی کاملاً روشمند. با این حال، به عنوان ادبیات تخصصی تکمیلی در مرحله دوم مطالعه مناسب است.
Das Buch beinhaltet Erfahrungen im beruflichen Umgang mit der Motormechanik schnelllaufender Hubkolbenmotoren. Die Berechnung und Auslegung elementarer mechanischer Motorkomponenten wird beleuchtet. Neben zahlreichen praktischen Auslegungshinweisen erfolgt der theoretische Zugang über bekannte herkömmliche Berechnungsansätze. Darüber hinaus wird dem Umstand Rechnung getragen, dass sich die Bauteilberechnung inder Praxis längst moderner Methoden bedient. Die Einbeziehung von Werkstoff und Herstellverfahren in die Überlegungen zur konstruktiven Auslegung wird exemplarisch dargelegt. Der Inhalt: Am Anfang steht eine Auseinandersetzung mit den Hauptabmessugnen des Hubkolbenmotors (Pkw- und Nkw-Motoren). Daran schließt sich die Behandlung der Bauteile Pleuel, Kolben, Kolbenringe, Kurbelwelle, Zylinderkurbegehäuse, Zylinderkopf und -dichtung sowie der Baugruppen Ventiltrieb und Kurbeltrieb an. Abschließend ist eine Einführung in das relativ neue Fachgebiet Motorakustik, im Wesentlichen am Beispiel des Zylinderkurbelgehäuses abgehandelt, Ausführungen über Triebwerksschwingungen vorgezogen worden. Letztere mögen dem vertiefenden Schrifttum vorbehalten bleiben. Die Zielgruppen: Das Buch wendet sich an eine breite Leserschaft. Es setzt keine besonderen theoretischen Vorkenntnisse voraus. Dennoch ist es eher eine Informationsquelle für den Berufspraktiker als ein streng methodisch aufbereitetes Lehrbuch. Es eignet sich jedoch gut als ergänzende Fachliteratur im zweiten Studienabschnitt.
Front Matter....Pages I-XXIV
Vorbemerkung....Pages 1-1
Einleitung....Pages 3-5
Kriterien bei der Motorauslegung....Pages 7-39
Berechnung und Auslegung von Bauteilen....Pages 41-275
Berechnung und Auslegung von Baugruppen....Pages 277-384
Motorgeräusch....Pages 385-416
Zusammenfassung und Ausblick....Pages 417-419
Back Matter....Pages 421-464