ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Die Dritte Welle der Mobilkommunikation: Business-Visionen + Lebens-Realitäten

دانلود کتاب موج سوم ارتباطات موبایل: دیدگاه های تجاری واقعیت های زندگی

Die Dritte Welle der Mobilkommunikation: Business-Visionen + Lebens-Realitäten

مشخصات کتاب

Die Dritte Welle der Mobilkommunikation: Business-Visionen + Lebens-Realitäten

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783211838044, 9783709167427 
ناشر: Springer-Verlag Wien 
سال نشر: 2002 
تعداد صفحات: 115 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 48,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب موج سوم ارتباطات موبایل: دیدگاه های تجاری واقعیت های زندگی: سیستم های اطلاعاتی و خدمات ارتباطی، مهندسی ارتباطات، شبکه ها، تجارت الکترونیک/کسب و کار الکترونیکی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Die Dritte Welle der Mobilkommunikation: Business-Visionen + Lebens-Realitäten به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب موج سوم ارتباطات موبایل: دیدگاه های تجاری واقعیت های زندگی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب موج سوم ارتباطات موبایل: دیدگاه های تجاری واقعیت های زندگی



پس از "موج اول" در آغاز دهه 90، زمانی که تلفن های همراه هنوز یک کالای لوکس نخبه گرا بودند، و "موج دوم"، که در آن تلفن های همراه به وسیله ضروری ارتباطات صوتی روزمره برای مردم تبدیل شدند. عموم مردم یک \"موج سوم\" تغییر نهایی در شکل تلفن همراه را نشان می دهد - به زودی داده های دیجیتال را به طور طبیعی مانند گفتار دریافت می کند: تلفن همراه برای پیمایش در محیط های ناآشنا، ارسال و دریافت پیام های تصویری خود به خودی استفاده می شود. ، تبدیل به یک کارت اعتباری دیجیتال می شود، ما را با فرآیندهای کاری در دفتر و غیره مرتبط می کند. نویسندگان همچنین خوانندگانی را که از نظر فنی آگاه نیستند به سفری به آینده نزدیک ارتباطات تلفن همراه می برند. "افسانه اینترنت موبایل" بعدی گفته نمی شود، اما لحنی واقعی و واقعی در آن پرورش داده می شود. \"موج سوم ارتباطات سیار\" کتابی است که پاسخ های عجولانه ای ندارد، اما در ارزیابی انتقادی از موقعیت صنعت ارتباطات و کاربران آن، سوالات درستی را مطرح می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Nach der "Ersten Welle" Anfang der 90er Jahre, als Handys noch ein elitärer Luxus waren, und der "Zweiten Welle", in der Handys der breiten Bevölkerung zum unverzichtbaren Medium der alltäglichen Sprachkommunikation wurden, setzt nun mit einer "Dritten Welle" der finale Gestaltwandel des Handys ein – es empfängt digitale Daten bald genauso selbstverständlich wie Sprache: das Handy dient der Navigation in fremden Umgebungen, sendet und empfängt spontane Bildbotschaften, wird zur digitalen Kreditkarte, verbindet uns mit den Arbeitsabläufen im Büro usw. Die Autoren entführen auch den fachlich nicht versierten Leser auf eine Reise in die nähere Zukunft der Mobilkommunikation. Es werden nicht die nächsten "Märchen vom mobilen Internet" erzählt, sondern ein realistisch-sachlicher Ton gepflegt. "Die Dritte Welle der Mobilkommunikation" ist ein Buch, das keine vorschnellen Antworten hat, sondern in einer kritischen Standortbestimmung der Kommunikationsbranche wie deren Nutzern die richtigen Fragen stellt.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-VII
Introduktion....Pages 1-3
Schöne Neue Handy-Welt als Evolution: Analog Wird zu Digital, Sprache Vereint Sich mit Daten....Pages 5-10
Die Mobile Vernetzung: Ein Unaufhaltsamer Megatrend....Pages 11-15
Die Infrastruktur Einer Allgegenwärtigen Kommunikation: Wir Sind „Always on“ im „Evernet“....Pages 17-23
Der Gestaltwandel Hin zur Mobilen Vernetzung hat Einige Barrieren zu Überwinden....Pages 25-36
Der Swatch-Faktor: Das Handy als Mode-Accessoire und Kulturelles Signal....Pages 37-48
Business-Zone Mobilkommunikation: Vorbedingungen, Grundmodelle, Aussichten....Pages 49-57
Das Handy Auf Dem Weg Zum Mobil-Vernetzten, Vor Allem Aber Persönlichen Assistenten....Pages 59-66
Das Mobiltelefon Als Digitales Schweizermesser....Pages 67-72
Mobiltelefone Als Multifunktionale Werkzeuge Der Neuen Art: Einige Mikro-Szenarien....Pages 73-80
Marktentwicklung Als „Coopetition“: Belebende Konkurrenz Verbindet Sich Mit Kooperation....Pages 81-93
Der Kunde Wird Zum Zentrum....Pages 95-103
Der „Faktor Mensch“ in Einer Mobil-Vernetzten „Ad-Hoc-Society“....Pages 105-113
Back Matter....Pages 115-116




نظرات کاربران