ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب B2B-Erfolg durch eMarkets und eProcurement: Strategien und Konzepte, Systeme und Architekturen, Erfahrungen und Best Practice

دانلود کتاب موفقیت B2B از طریق بازارهای الکترونیکی و تدارکات الکترونیکی: استراتژی ها و مفاهیم، ​​سیستم ها و معماری ها، تجربیات و بهترین شیوه ها

B2B-Erfolg durch eMarkets und eProcurement: Strategien und Konzepte, Systeme und Architekturen, Erfahrungen und Best Practice

مشخصات کتاب

B2B-Erfolg durch eMarkets und eProcurement: Strategien und Konzepte, Systeme und Architekturen, Erfahrungen und Best Practice

ویرایش: 2 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783322963819, 9783322963802 
ناشر: Vieweg+Teubner Verlag 
سال نشر: 2002 
تعداد صفحات: 366 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 14 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب موفقیت B2B از طریق بازارهای الکترونیکی و تدارکات الکترونیکی: استراتژی ها و مفاهیم، ​​سیستم ها و معماری ها، تجربیات و بهترین شیوه ها: مهندسی، عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب B2B-Erfolg durch eMarkets und eProcurement: Strategien und Konzepte, Systeme und Architekturen, Erfahrungen und Best Practice به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب موفقیت B2B از طریق بازارهای الکترونیکی و تدارکات الکترونیکی: استراتژی ها و مفاهیم، ​​سیستم ها و معماری ها، تجربیات و بهترین شیوه ها نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب موفقیت B2B از طریق بازارهای الکترونیکی و تدارکات الکترونیکی: استراتژی ها و مفاهیم، ​​سیستم ها و معماری ها، تجربیات و بهترین شیوه ها



کتاب موفقیت B2B در نسخه دوم، کاملاً جدید: بازارهای الکترونیکی و تدارکات الکترونیکی در یک ارائه کاربردی و به روز. به تصمیم گیرندگان و مجریان، به ویژه در زمینه خرید، مروری منحصر به فرد و فشرده از تحولات مربوطه داده می شود. آخرین تجربیات کاربر در نظر گرفته شده است. همه چیز در مورد مفاهیم آزمایش شده و آزمایش شده برای موفقیت است که به شرکت مزیت رقابتی مطلوب می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Das B2B-Erfolgsbuch in 2., komplett neuer Auflage: eMarkets und eProcurement in praxisgerechter und aktueller Darstellung. Entscheidern und Realisierern, vor allem im Bereich Einkauf, wird ein einmaliger kompakter Überblick über die maßgeblichen Entwicklungen gegeben. Neueste Erfahrungen von Anwendern sind berücksichtigt. Es geht um praxiserprobte Erfolgskonzepte, die dem Unternehmen den gewünschten Wettbewerbsvorteil bringen.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XXI
Von e-Procurement zu e-Markets — eine Einführung....Pages 1-30
Aufbau und Entwicklung von e-Markets unter Berücksichtigung von Integrations- und Make or Buy-Aspekten....Pages 31-46
Vom Kataloghändler zum Informationspartner — Strategien des Handelshauses BÄR im B2B-Markt....Pages 47-57
Die Anbindung von Lieferanten an elektronische Marktplätze....Pages 59-76
Die Aufgabe eines marktplatzorientierten Catalog Content Managements....Pages 77-98
Elektronische Services auf e-Markets....Pages 99-111
Die Bedeutung von logistischen Services für elektronische Handelsformen....Pages 113-130
Reverse Auctions gelangen im Unternehmenseinkauf zur Reife....Pages 131-152
Oracle -B2B smarter....Pages 153-170
Many Markets, One Source — das Marktplatz- Konzept von Commerce One....Pages 171-184
click2procure- die globale Beschaffungsplattform der Siemens AG....Pages 185-213
Der mit dem Gorilla tanzt — Bayer — engagiert in Gründung und Aufbau von ELEMICA....Pages 215-228
WestLB-Marketplace — Eine Rundum-Lösung für den Einkaufsprozess....Pages 229-248
One-stop-Procurement: Effiziente Beschaffung über trimondo.com....Pages 249-267
Erfolgreiche Implementierung von e-Procurement im Technischen Einkauf der BMW Group....Pages 269-281
„Just do it!“ — e-Procurement bei Akzo Nobel....Pages 283-292
Effizienzsteigerung durch eine ASP e-Procurement-Lösung bei Huber+Suhner über den Conextrade e-Marktplatz....Pages 293-307
Erfolgreiches e-Procurement von nicht katalogisierbarem Fertigungsmaterial bei Siemens....Pages 309-319
Back Matter....Pages 321-354




نظرات کاربران