ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Numerical Simulation in Tunnelling

دانلود کتاب شبیه سازی عددی در تونلینگ

Numerical Simulation in Tunnelling

مشخصات کتاب

Numerical Simulation in Tunnelling

ویرایش: 1 
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783709172216, 9783709160992 
ناشر: Springer-Verlag Wien 
سال نشر: 2003 
تعداد صفحات: 480 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 38 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 48,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب شبیه سازی عددی در تونلینگ: مهندسی عمران، زمین شناسی، شبیه سازی و مدل سازی، ژئومهندسی، پایه ها، هیدرولیک



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب Numerical Simulation in Tunnelling به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب شبیه سازی عددی در تونلینگ نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب شبیه سازی عددی در تونلینگ



سال‌های متمادی است که صنعت تونل‌سازی اتریش خواستار این بوده است که تحقیقات فوری برای ایجاد یک مبنای نظری برای روش جدید تونل‌سازی اتریش و کمک به مهندسان سایت در تصمیم‌گیری‌های اغلب دشوار روزمره ضروری باشد. به طور خاص احساس می شد که مدل های عددی نیاز به بهبود قابل توجهی دارند تا بتوانند به عنوان ابزار مفیدی در پیش بینی رفتار توده خاک/سنگ در طول تونل زنی عمل کنند. بهبود مورد نیاز نه تنها به کیفیت مدل ها بلکه به سهولت استفاده از آنها نیز اشاره دارد. تا زمانی که نیاز به یک مدل ساز با تجربه برای تهیه ورودی و تفسیر نتایج باشد، مدل ها در سایت تونل مفید نخواهند بود. بنابراین مایه دلگرمی است که گروهی از دانشمندان در اتریش گرد هم آمده اند تا با این کار چالش برانگیز مقابله کنند. این ابتکار به طرق مختلف توسط صنعت تونل سازی اتریش حمایت شده است. تمام شرکت‌های تریان استرالیایی مرتبط با تونل‌سازی، نمایندگانی را به هیئت مشاوران مدیریت فرستادند که اطمینان حاصل کرد که تحقیقات انجام شده در این پروژه برای صنعت سودمند است. انجمن ژئومکانیک اتریش با سرمایه قابل توجهی از این پروژه حمایت کرد که عمدتاً برای پوشش هزینه های سایت استفاده شد. HL-AG و OSAG، و همچنین سرمایه‌گذاری‌های مشترک، امکان دسترسی به سایت‌های تونل را فراهم می‌کنند و در نتیجه آزمایش پیشرفت‌های جدید را ممکن می‌سازند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

For many years the Austrian tunneling industry has demanded that research is urgently required to establish a theoretical basis for the New Austrian TUnneling Method and to assist site engineers in the often difficult day to day decisions. In particular it was felt that numerical models need to be improved considerably in order to be able to act as useful tools in predicting soil/rock mass behavior during tunneling. The required improvement not only refers to the quality of the models but also to their ease of use. As long as an experienced modeler is required to spend days in preparing the input and in interpreting the results the models will not be useful at the tunnel site. It is heartening therefore that a group of scientists in Austria has come together to attempt to tackle this challenging task. The initiative has been supported in a number of ways by the Austrian tunneling industry. All Aus­ trian companies associated with tunneling sent representatives to the man­ agement advisory board, which ensured that the research carried out in the project, was of benefit to the industry. The Austrian Geomechanics Society sponsored the project with a considerable amount, which was mainly used to cover site costs. HL-AG and OSAG, as well as the joint ventures allowed access to tunnel sites thereby making it possible to test new developments.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XVI
Introduction....Pages 1-5
Tunnelling - the need for technological development and innovation....Pages 7-11
Improved site investigation Acquisition of geotechnical rock mass parameters based on 3D computer vision....Pages 13-46
Advanced pre-processing methods....Pages 47-59
Thermochemomechanical material model for shotcrete....Pages 61-81
Material model for soil and applications....Pages 83-116
Damage mechanics of jointed rock in tunnelling....Pages 117-159
Parameter identification and its application in tunneling....Pages 161-200
Soft-computing-based parameter identification as the basis for prognoses of the structural behaviour of tunnels....Pages 201-223
Quantification of stress states in shotcrete shells....Pages 225-248
Compressed air tunnelling - determination of air requirement....Pages 249-301
A coupled FE-model for tunneling by means of compressed air....Pages 303-351
A multilaminate model for finite element analysis of tunnel excavation....Pages 353-389
Advanced post-processing methods....Pages 391-426
Application of numerical simulation at the tunnel site....Pages 427-473
Summary and outlook....Pages 475-477




نظرات کاربران