ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Adaptive Modelle für die Kraftfahrzeugdynamik

دانلود کتاب مدل های تطبیقی ​​برای دینامیک خودرو

Adaptive Modelle für die Kraftfahrzeugdynamik

مشخصات کتاب

Adaptive Modelle für die Kraftfahrzeugdynamik

ویرایش: 1 
نویسندگان: ,   
سری: VDI-Buch 
ISBN (شابک) : 9783642621154, 9783642182150 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 2003 
تعداد صفحات: 262 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 19 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 56,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدل های تطبیقی ​​برای دینامیک خودرو: مهندسی خودرو، کنترل، رباتیک، مکاترونیک، هوش محاسباتی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Adaptive Modelle für die Kraftfahrzeugdynamik به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدل های تطبیقی ​​برای دینامیک خودرو نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مدل های تطبیقی ​​برای دینامیک خودرو



مدل‌های شبیه‌سازی بی‌درنگ و دقیق دینامیک وسایل نقلیه موتوری برای توسعه بیشتر کنترل و تشخیص در وسایل نقلیه موتوری اگر مدل‌ها به طور خودکار با تغییرات پارامترهای خودرو یا شرایط محیطی سازگار شوند، می‌توانند به نتایج شبیه‌سازی تقریباً بهینه دست یابند. ترکیب یک مدل فیزیکی خودرو با روش‌های تخمین پارامتر و شبکه‌های عصبی، بهبود قابل توجهی در کیفیت شبیه‌سازی در مقایسه با مدل‌های شبیه‌سازی خودروی معمولی را ممکن می‌سازد. برای اجرای عملی، مزایای مفهوم مدل تطبیقی ​​در چندین مثال کاربردی نشان داده شده است، و پیاده سازی بلادرنگ مدل تطبیقی ​​در خودروی آزمایشی نیز مورد بحث قرار گرفته است.

یافته‌ها به دینامیک خودرو، فناوری مدل‌سازی و شبیه‌سازی و همچنین فرآیندهای شناسایی، پیشرفت‌های مبتنی بر مدل و نمونه‌سازی سریع مربوط می‌شوند. هدف این کتاب متخصصان در زمینه‌های فناوری خودرو، مکاترونیک، فناوری کنترل، دینامیک سیستم و فناوری شبیه‌سازی است. مفاهیم مدل سازی تطبیقی ​​را می توان به سایر رشته های فنی نیز منتقل کرد.

کریستف هالفمن

مطالعه مهندسی برق، فناوری کنترل و تنظیم در دانشگاه کارلسروهه (TH)، مهندس فارغ التحصیل 1994، سپس کارمند علمی پروفسور ایزرمن در موسسه فناوری اتوماسیون (مهندسی کنترل و اتوماسیون فرآیند) دانشگاه فنی دارمشتات. 2001 ارتقاء به Dr.-Ing. در دانشگاه فنی دارمشتات از سال 2000 در EvoBus GmbH در Mannheim، Center Electrics/Electronics، کار در توسعه.

Henning Holzmann

مطالعه مهندسی برق، مهندسی کنترل در دانشگاه فنی دارمشتات و در دانشگاه از لندن، مهندس فارغ التحصیل در سال 1994، سپس همکار تحقیقاتی پروفسور ایزرمن در موسسه فناوری اتوماسیون (مهندسی کنترل و اتوماسیون فرآیند) در دانشگاه فنی دارمشتات. 2001 ارتقاء به Dr.-Ing. در دانشگاه فنی دارمشتات از سال 2000 تا 2002 رهبر گروه پروژه برای توسعه نرم افزار مبتنی بر مدل در T-Systems. رئیس شبیه‌سازی سیستم‌های کنترل شاسی در Adam OPEL AG در روسلشیم از سال 2003.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Echtzeitfähige und genaue Simulationsmodelle der Kraftfahrzeugdynamik für die Weiterentwicklung der Regelung und Diagnose bei Kraftfahrzeugen können nahezu optimale Simulationsergebnisse erreichen, wenn die Modelle an Veränderungen von Fahrzeugparametern oder Umgebungsbedingungen automatisch adaptiert werden. Die Kombination eines physikalischen Fahrzeugmodells mit Parameterschätzverfahren und Neuronalen Netzen ermöglicht eine signifikante Verbesserung der Simulationsqualität gegenüber konventionellen Kfz-Simulationsmodellen. Für die praktische Umsetzung werden die Vorteile des adaptiven Modellkonzepts an mehreren Anwendungsbeispielen gezeigt, zusätzlich wird auf die Echtzeitimplementierung des adaptiven Modells im Versuchsfahrzeug eingegangen.

Die Erkenntnisse betreffen die Kraftfahrzeugdynamik, die Modellbildung und Simulationstechnik, sowie Identifikationsverfahren, modellbasierte Entwicklungen und Rapid Prototyping. Das Buch richtet sich an Fachleute der Gebiete Fahrzeugtechnik, Mechatronik, Regelungstechnik, Systemdynamik und Simulationstechnik; die Konzepte zur adaptiven Modellbildung sind auch auf andere technische Disziplinen übertragbar.

Christoph Halfmann

Studium der Elektrotechnik, Steuer- und Regelungstechnik, an der Universität Karlsruhe (TH), Diplom-Ingenieur 1994, anschließend wissenschaftlicher Mitarbeiter von Prof. Isermann am Institut für Automatisierungstechnik (Regelungstechnik und Prozessautomatisierung) der Technischen Universität Darmstadt. 2001 Promotion zum Dr.-Ing. an der Technischen Universität Darmstadt. Seit 2000 bei der EvoBus GmbH in Mannheim, Center Elektrik/Elektronik, tätig in der Entwicklung.

Henning Holzmann

Studium der Elektrotechnik, Regelungstechnik, an der Technischen Universität Darmstadt und an der University of London, Diplom-Ingenieur 1994, anschließend wissenschaftlicher Mitarbeiter bei Prof. Isermann am Institut für Automatisierungstechnik (Regelungstechnik und Prozessautomatisierung) der Technischen Universität Darmstadt. 2001 Promotion zum Dr.-Ing. an der Technischen Universität Darmstadt. Von 2000 bis 2002 Projektgruppenleiter für Modellbasierte Softwareentwicklung bei T-Systems. Seit 2003 Leiter Chassis Control Systems Simulation bei der Adam OPEL AG in Rüsselsheim.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XVII
Einleitung und Übersicht....Pages 1-8
Simulation im Automobilbereich....Pages 9-20
Modellbildung der Fahrzeugdynamik....Pages 21-52
Parametrierung des Fahrzeugmodells....Pages 53-76
Offline-Implementierung und Validierung des Fahrzeugmodells....Pages 77-94
Hybride Modellbildung....Pages 95-128
Ersetzen von Teilsystemen des Fahrzeugmodells....Pages 129-158
Kopplung physikalischer und experimenteller Modelle....Pages 159-173
Beobachtung externer Fahrwiderstände....Pages 175-190
Implementierung des Fahrzeugmodells....Pages 191-210
Anwendungsbeispiele des Fahrzeugmodells....Pages 211-225
Zusammenfassung....Pages 227-230
Back Matter....Pages 231-248




نظرات کاربران