دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1 نویسندگان: Dan Steinbock (auth.), Eli M. Noam, Dan Steinbock (eds.) سری: ISBN (شابک) : 9781461348788, 9781441992901 ناشر: Springer US سال نشر: 2003 تعداد صفحات: 217 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 8 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب مسابقه اینترنت موبایل: مهندسی برق، سیستم های اطلاعات کسب و کار، شبکه های ارتباطی کامپیوتری، اپتیک، اپتوالکترونیک، پلاسمونیک و دستگاه های نوری
در صورت تبدیل فایل کتاب Competition for the Mobile Internet به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب مسابقه اینترنت موبایل نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
در سالهای اخیر، میلیاردها دلار (و یورو، ین و سایر ارزها)
توسط ارائهدهندگان خدمات بیسیم برای به دست آوردن طیف فرکانس
رادیویی مورد نیاز برای ارائه خدمات تلفن همراه به اصطلاح «نسل
سوم» (3G) هزینه شده است. . این خدمات شامل داده های پرسرعت،
دسترسی به اینترنت موبایل و سرگرمی هایی مانند بازی، موسیقی و
برنامه های ویدیویی می باشد. در واقع، همانطور که ارتباطات صوتی
با ارتباطات داده جایگزین می شود، نرم افزار - به جای پایانه ها
یا شبکه ها - به محرک صنعت بی سیم تبدیل شده است. در همین حال،
خدمات به طور فزاینده ای تخصصی می شوند.
چرا راه رسیدن به تلفن همراه چندرسانه ای اینقدر دشوار بوده
است؟ این مزایای اینترنت تلفن همراه با هزینههای یک انتقال
عظیم همراه شده است که با رکود بازارهای سهام و بخشهای فناوری
در سراسر جهان، حراجهای مجوز بحثبرانگیز و پرهزینه در چندین
بازار اصلی، سیاستهای نظارتی تاریخدار یا اشتباه، تضاد بین
تبلیغات اولیه و واقعیت های پیشگام اینترنت موبایل. اما اینها
کلیاتی هستند که به سختی سطح را خراش می دهند. شیطان در جزئیات
است. و این جزئیات است که رقابت اینترنت
موبایل به آن می پردازد.
In recent years, billions of dollars (and euros, yen, and
other currencies) have been spent by wireless services
providers to acquire the radio frequency spectrum needed to
offer so-called "Third Generation" (3G) mobile services.
These services include high-speed data, mobile Internet
access and entertainment such as games, music and video
programs. Indeed, as voice communications are substituted by
data communications, software -rather than terminals or
networks- has become the driver of the wireless industry.
Meanwhile, services are becoming increasingly
specialized.
Why has the road to multimedia cellular been so difficult?
These benefits of the mobile Internet have come with the
costs of a massive transition that has coincided with the
bust of stock markets and the technology segments worldwide,
controversial and costly license auctions in several lead
markets, dated or mistaken regulatory policies, the clash
between the early hype and the pioneering realities of the
mobile Internet. But these are generalities that barely
scratch the surface. The devil is in the details. And it is
these details that Competition for the Mobile
Internet addresses.
Front Matter....Pages i-vi
Introduction....Pages 1-11
Front Matter....Pages 13-13
Spectrum Policy and the Development Of Advanced Wireless Services....Pages 15-19
The Next Frontier For Openness: Wireless Communications....Pages 21-38
Competition Policy For 3G Wireless Services....Pages 39-54
More Spectrum Must Be Provided To Serve Wireless Consumers’ Needs....Pages 55-62
Front Matter....Pages 63-63
Globalization Of Wireless Markets....Pages 65-87
Restructuring via Virtuality in the 3-G Context....Pages 89-102
The Emerging Wireless Value Chain and Capital Market Perceptions....Pages 103-119
Wireless Services and Network Economics....Pages 121-128
Front Matter....Pages 129-129
Terminals and Applications for the 3G Marketplace....Pages 131-144
Key Drivers of Success for 3G....Pages 145-167
Applications in the 3G Era: Criteria for Success, Myths for Hype....Pages 169-174
Mobility and Applications: “It’s The Audience, Stupid”....Pages 175-186
Front Matter....Pages 187-187
Globalization of Wireless Industry:The Race to the Top....Pages 189-205
Epilogue....Pages 207-213
Back Matter....Pages 215-223