دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: حمل و نقل ویرایش: 1 نویسندگان: Antoni K. Oppenheim (auth.) سری: ISBN (شابک) : 9783642057540, 9783662062975 ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg سال نشر: 2004 تعداد صفحات: 165 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 6 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب احتراق در موتورهای پیستونی: فناوری، تکامل، تشخیص و کنترل: مهندسی خودرو، ترمودینامیک مهندسی، انتقال حرارت و جرم، کنترل، رباتیک، مکاترونیک، شیمی فیزیک، فیزیک پیوسته کلاسیک
در صورت تبدیل فایل کتاب Combustion in Piston Engines: Technology, Evolution, Diagnosis and Control به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب احتراق در موتورهای پیستونی: فناوری، تکامل، تشخیص و کنترل نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب با ترکیبی از فناوری احتراق در موتورهای پیستونی، گذشته، حال و آینده آن، دستور العملی برای پیشرفت آن ارائه می دهد. موتورهای آینده به صورت احتراق توزیع شده (عکس تصویری روی قاب جلویی) تجسم میشوند که با استفاده از محرکهای PJI&I (پاشش جت و جرقهزنی پالس) که توسط سیستمهای MECC (احتراق با کنترل میکرو الکترونیکی) در پاسخ به سیگنالهای ارائه شده توسط سیستمهای MECC مدوله میشوند. سنسورهای فشار برای کمک به توسعه چنین موتورهایی، این کتاب روش تشخیص فشار را ارائه می دهد - یک تکنیک تحلیلی برای تفسیر سیگنال ارائه شده توسط یک سنسور فشار برای ارزیابی اثربخشی سوخت در سیلندر موتور و نظارت بر عملکرد MECC در بهینه سازی عملکرد یک سیستم PJI&I. بر این اساس است که نمایشی از یک موتور خودروی نماینده تولید می شود که با استفاده از این سیستم ها می توان تشکیل آلاینده ها را با مقادیر بزرگی کاهش داد، در حالی که مصرف سوخت به نصف می رسد.
Upon a synthesis of the technology of Combustion in Piston Engines, its past, present and future, the book provides a recipe for its advancement. Engines of the future are visualized as featuring distributed combustion (vid. photograph on the front cover) executed by means of PJI&I (Pulse Jet Injection and Ignition) actuators, modulated by MECC (Micro-Electronically Controlled Combustion) systems in response to signals provided by pressure sensors. To assist in the development of such engines, the book provides the method of pressure diagnostics – an analytical technique for interpreting the signal provided by a pressure sensor to assess the effectiveness with which fuel is utilized in an engine cylinder, and to monitor the operation of MECC in optimizing the performance of a PJI&I system. It is on this basis that a demonstration is produced of a representative car engine, for which, by the use of these systems, the formation of pollutants can be reduced by orders of magnitude, while the consumption of fuel is halved.
Front Matter....Pages I-XI
Front Matter....Pages 1-1
Overview....Pages 3-12
Perspective....Pages 13-31
Prospective....Pages 33-41
Front Matter....Pages 43-43
Diagnosis....Pages 45-74
Procedure....Pages 75-99
Prognosis....Pages 101-112
Back Matter....Pages 113-160