دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Mirko Conrad (auth.)
سری:
ISBN (شابک) : 9783824421886, 9783322812469
ناشر: Deutscher Universitätsverlag
سال نشر: 2004
تعداد صفحات: 180
زبان: German
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 9 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب تست مبتنی بر مدل نرم افزار تعبیه شده در خودرو: انتخاب و شرح سناریوهای تست: مهندسی خودرو، علوم بازرگانی/مدیریت، عمومی
در صورت تبدیل فایل کتاب Modell-basierter Test eingebetteter Software im Automobil: Auswahl und Beschreibung von Testszenarien به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب تست مبتنی بر مدل نرم افزار تعبیه شده در خودرو: انتخاب و شرح سناریوهای تست نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
نرم افزار تعبیه شده به طور فزاینده ای عملکرد و ویژگی های
وسایل نقلیه مدرن را تعیین می کند. گستره و پیچیدگی این نرم
افزار مستلزم توسعه و روش های آزمایشی جدید است. در حالی که طرف
توسعه در حال حاضر با استفاده از تکنیک های مبتنی بر مدل به
چالش ها با موفقیت پاسخ می دهد، هنوز هیچ پاسخ رضایت بخشی در
زمینه آزمایش وجود ندارد. پتانسیل قابل توجهی برای بهبود، به
ویژه در انتخاب سیستماتیک و توصیف سناریوهای آزمایشی وجود
دارد.
میرکو کنراد با روش درخت طبقهبندی برای سیستمهای تعبیهشده
(CTM/ES)، توسعه مبتنی بر مدل نرمافزار خودروی تعبیهشده را با
رویکردی جدید برای انتخاب سیستماتیک و توصیف سناریوهای آزمایشی
تکمیل میکند. روش او امکان تعیین دقیق روششناسی آزمون و توصیف
گرافیکی سناریوهای آزمون متغیر زمانی را در سطوح مختلف انتزاع
میدهد و بنابراین به سؤالات فعلی تضمین کیفیت نرمافزار
تعبیهشده در خودرو پاسخ میدهد.
این اثر در سال 2004 جایزه Hermann را دریافت کرد. جایزه اپل در
زمینه الکترونیک خودرو.< br>
Eingebettete Software bestimmt zunehmend Funktionalität und
Eigenschaften moderner Kraftfahrzeuge. Umfang und Komplexität
dieser Software erfordern ständig neue Entwicklungs- und
Testmethoden. Während entwicklungsseitig durch den Einsatz
Modell-basierter Techniken bereits erfolgreich auf die
Herausforderungen reagiert wird, stehen zufrieden stellende
Antworten im Bereich des Tests noch aus. Insbesondere bei der
systematischen Auswahl und Beschreibung von Testszenarien
bestehen erhebliche Verbesserungspotenziale.
Mirko Conrad ergänzt mit der Klassifikationsbaum-Methode für
eingebettete Systeme (CTM/ES) die Modell-basierte Entwicklung
eingebetteter Fahrzeugsoftware durch einen neuartigen Ansatz
zur systematischen Auswahl und Beschreibung von
Testszenarien. Seine Methode ermöglicht die testmethodisch
fundierte Ermittlung und grafische Beschreibung zeitvarianter
Testszenarien auf unterschiedlichen Abstraktionsstufen und
beantwortet damit aktuelle Fragestellungen der
Qualitätssicherung eingebetteter Software im Automobil.
Das Werk wurde mit dem Hermann-Appel-Preis 2004 im Bereich
Automobilelektronik ausgezeichnet.
Front Matter....Pages I-XVII
Einleitung....Pages 1-6
Gegenstandsbereich....Pages 7-19
Beschreibungsmittel für Testszenarien....Pages 21-59
Erweiterung der Klassifikationsbaum-Methode zur Klassifikationsbaum-Methode für eingebettete Systeme....Pages 61-88
Einbettung in den Modell-basierten Testprozess für eingebettete Software im Automobil....Pages 89-126
Beispiel Tempomat mit Abstandsregelung....Pages 127-144
Zusammenfassung und Ausblick....Pages 145-147
Verzeichnisse....Pages 149-169