ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Designing and Evaluating Value Added Services in Manufacturing E-Market Places

دانلود کتاب طراحی و ارزیابی خدمات ارزش افزوده در ساخت مکان های بازار الکترونیکی

Designing and Evaluating Value Added Services in Manufacturing E-Market Places

مشخصات کتاب

Designing and Evaluating Value Added Services in Manufacturing E-Market Places

ویرایش: 1 
نویسندگان: , , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781402031519, 9781402031526 
ناشر: Springer Netherlands 
سال نشر: 2005 
تعداد صفحات: 206 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 6 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 43,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب طراحی و ارزیابی خدمات ارزش افزوده در ساخت مکان های بازار الکترونیکی: اقتصاد مهندسی، سازمان، لجستیک، بازاریابی، مدیریت تسهیلات



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب Designing and Evaluating Value Added Services in Manufacturing E-Market Places به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب طراحی و ارزیابی خدمات ارزش افزوده در ساخت مکان های بازار الکترونیکی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب طراحی و ارزیابی خدمات ارزش افزوده در ساخت مکان های بازار الکترونیکی



"شرکت توسعه یافته" یک پارادایم جدید در حال ظهور در عرصه تولید است. در واقع، رقابت جهانی، شرکت‌های تولیدی را در چندین صنعت سوق می‌دهد تا ظرفیت تولید را از نظر جغرافیایی تقسیم کنند یا در سازمان‌های زنجیره تامین که شامل چندین نهاد مستقل هستند، با هم کار کنند. این پویایی هم شرکت‌های بزرگ را در بر می‌گیرد که سازمان‌شان همیشه غیرمتمرکزتر و از نظر جغرافیایی توزیع می‌شود، و هم شرکت‌های کوچک و متوسط ​​(SMEs) که از اشکال سازمانی جدیدی مانند شرکت مجازی (VE) استقبال می‌کنند. «شرکت توسعه یافته» امکان دستیابی به چابکی، واکنش پذیری، حتی فعال بودن، و البته کارایی را در بازارهای بسیار پویای عصر سفارشی سازی انبوه و اقتصاد مبتنی بر دانش فراهم می کند. با این حال، پارادایم «توسعه سازمانی» پیچیدگی مدیریت را هم در سطح استراتژیک و هم در سطح عملیاتی مقیاس می‌دهد. این به ابزارهای جدیدی برای مدیریت پیچیدگی شرکت توسعه یافته نیاز دارد. فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) امکان ایجاد "ابزارهای جدید و نوآورانه برای مدیریت شرکت گسترده" را فراهم می کند. این کتاب به موضوع معرفی شده در بالا درباره ابزارهای سازمانی توسعه یافته می پردازد. به طور خاص، نتایج تحقیقی را ارائه می‌کند که تحت یک برنامه دو ساله با عنوان «برنامه‌ریزی فرآیند توزیع شده و تولید در شبکه‌های سازمانی تولیدی» و توسط وزارت آموزش، دانشگاه و تحقیقات ایتالیا (MIUR) تحت برنامه PRIN2001 تأمین شده است. /p>


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The “extended enterprise” is a new emerging paradigm in the manufacturing arena. Indeed, global competition is pushing manufacturing enterprises in several industries either to split geographically the production capacity or to work together in supply chain organizations involving several independent entities. This dynamic is involving both big companies, whose organisation is always more and more decentralised and geographically distributed, and Small and Medium Enterprises (SMEs) that are embracing new organisation forms such as the Virtual Enterprise (VE) one. The “extended enterprise” allows gaining agility, reactive ness, even p- activeness, and, of course, efficiency in the highly dynamic markets of the mass customisation and knowledge based economy era. However, the “extended enterprise” paradigm scales management complexity both at the strategic and operational level up. This requires new tools for managing the complexity of the extended enterprise. The Information and Communication Technology (ICT) enables the possibility to create new and innovative “tools for managing the extended enterprise”. This book addresses the above introduced issue of the tools for the extended enterprise. More specifically, it presents the results of a research developed under a two years program titled “ “Distributed process and production planning in manufacturing enterprise networks” and funded by the Italian Ministry of Education, University and Research (MIUR) under the program PRIN2001.



فهرست مطالب

Manufacturing E-Marketplaces: Innovative Tools for the Extended Enterprise....Pages 1-21
An Agent Based Architecture for Manufacturing E-Marketplaces....Pages 23-43
Process Planning in Manufacturing E-Marketplaces....Pages 45-66
Manufacturability Models for Manufacturing E-Marketplaces....Pages 67-95
Negotiation Models in Manufacturing E-Marketplaces....Pages 97-117
Production Planning in E-marketplaces....Pages 119-142
Implementation, Numerical Examples and Tests....Pages 143-169
Benchmarking Value Added Services in Manufacturing E-Marketplaces....Pages 171-198




نظرات کاربران