ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Mobile 3D Graphics

دانلود کتاب گرافیک سه بعدی موبایل

Mobile 3D Graphics

مشخصات کتاب

Mobile 3D Graphics

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781846283833, 9781846286605 
ناشر: Springer-Verlag London 
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 167 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 52,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب گرافیک سه بعدی موبایل: گرافیک کامپیوتری، سیستم های اطلاعات چندرسانه ای، رابط های کاربری و تعامل انسان با کامپیوتر، مهندسی ارتباطات، شبکه ها



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب Mobile 3D Graphics به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب گرافیک سه بعدی موبایل نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب گرافیک سه بعدی موبایل



در حالی که تکنیک‌های پیشرفته گرافیک سه‌بعدی - مدل‌سازی زمین، نقشه‌برداری بافت با کیفیت بالا، نورپردازی پیشرفته و جلوه‌های هندسی، تشخیص برخورد و پردازش تصویر - به خوبی درک شده و توسط استانداردهای صنعتی پشتیبانی می‌شوند، این موضوع در موبایل‌های نوظهور کمتر صادق است. بازار برنامه ها و بازی ها این کتاب این عدم تعادل را برطرف می‌کند و نگاهی عمیق به OpenGL ES جدید (استاندارد گرافیک‌های سه‌بعدی تسریع‌شده تعبیه‌شده) ارائه می‌دهد و نشان می‌دهد که این کتابخانه‌های گرافیکی سیستم‌های جاسازی شده جدید چه چیزی می‌توانند برای توسعه‌دهندگان گرافیک‌های سه بعدی و بازی‌ها فراهم کنند.

< P>

از لحاظ تاریخی، درک کافی در مورد چگونگی ارائه یک تجربه بازی با کیفیت بالا در دستگاه‌های دستی، صفحه‌نمایش کوچک و حافظه‌های کوچک وجود نداشت، به علاوه سردرگمی قابل‌توجهی در مورد توانایی‌ها و محدودیت‌های سخت‌افزار وجود دارد. با پرداختن به این مسائل، این کتاب ارائه می دهد:

• توضیح جامعی در مورد برنامه نویسی گرافیک سه بعدی موبایل

• شامل طیف گسترده ای از نمونه کدها در هر دو زبان C و جاوا است

>• روش های گرافیکی موبایل سه بعدی و دوبعدی را ترکیب می کند

• پیشرفت های اخیر در تکنیک ها و برنامه های گرافیکی کامپیوتر موبایل را پوشش می دهد.

کتاب برنامه نویسی اساسی گرافیک سه بعدی موبایل با API های استاندارد را آموزش می دهد و رابط های برنامه کاربردی پایه و پیشرفته را در پشت دستگاه های بی سیم و موبایل اصلی که از برنامه های گرافیکی سه بعدی پشتیبانی می کنند را پوشش می دهد. برای دانش‌آموختگان پیشرفته و کارشناسی ارشد، و همچنین توسعه‌دهندگان برنامه‌های موبایل و بازی‌ها، این منبع مرجع عالی خواهد بود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

While advanced 3D graphics techniques – terrain modelling, high-quality texture mapping, advanced lighting and geometry effects, collision detection and image processing - are well understood and supported by industry standards, this is less true in the emerging mobile applications and games market. This book redresses this imbalance, providing an in-depth look at the new OpenGL ES (The Standard for Embedded Accelerated 3D Graphics), and showing what these new embedded systems graphics libraries can provide for 3D graphics and games developers.

Historically, not enough was understood about how to deliver a high quality playing experience on handheld, small screen, small memory devices, plus there has been considerable confusion about the hardware’s abilities and restrictions. By addressing these issues this book provides:

• A comprehensive explanation of 3D mobile graphics programming

• Includes an extensive range of code samples in both C and Java

• Combines 3D and 2D mobile graphics methods

• Covers recent advances in mobile computer graphics techniques and applications.

The book teaches fundamental 3D mobile graphics programming with standard APIs, and covers the basic and advanced application programme interfaces behind the major wireless and mobile devices supporting 3D graphics applications. Advanced undergraduates and postgraduates, as well as mobile application and games developers, will find this an excellent reference source.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xiii
Front Matter....Pages 1-1
Mobile Graphics Applications....Pages 3-28
Mobile 3D Graphics: Scenarios and Challenges....Pages 29-52
Front Matter....Pages 1-1
Introduction to Mobile 3D Graphics with OpenGL® ES....Pages 55-85
Java™ Mobile 3D Graphics....Pages 86-115
Direct3D® Mobile....Pages 116-128
Conclusions and Prospect....Pages 129-130
Back Matter....Pages 131-161




نظرات کاربران