ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب E-Service Intelligence: Methodologies, Technologies and Applications

دانلود کتاب هوش خدمات الکترونیکی: روش‌ها، فناوری‌ها و کاربردها

E-Service Intelligence: Methodologies, Technologies and Applications

مشخصات کتاب

E-Service Intelligence: Methodologies, Technologies and Applications

دسته بندی: آموزشی
ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Studies in Computational Intelligence 37 
ISBN (شابک) : 9783540370178, 3540370153 
ناشر: Springer 
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 713 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 23 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 50,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب E-Service Intelligence: Methodologies, Technologies and Applications به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب هوش خدمات الکترونیکی: روش‌ها، فناوری‌ها و کاربردها نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب هوش خدمات الکترونیکی: روش‌ها، فناوری‌ها و کاربردها

سازمان های تجاری و دولت ها امروزه در حال توسعه و ارائه خدمات الکترونیکی مبتنی بر اینترنت (خدمات الکترونیکی) با عملکردهای هوشمند مختلف هستند. E-Service Intelligence تکنیک های هوشمند را در سیستم های خدمات الکترونیکی برای تحقق جستجوی هوشمند اطلاعات اینترنتی، ارائه، ارائه، توصیه، طراحی سیستم آنلاین، پیاده سازی و ارزیابی به کاربران اینترنت ادغام می کند. این کتاب یک معرفی کامل و مروری سیستماتیک از حوزه جدید ارائه می‌کند و آخرین فناوری‌های تحقیق و توسعه در هوش خدمات الکترونیکی را از خدمات الکترونیکی و/یا تکنیک‌های هوشمند گرفته تا ارائه اطلاعات تحت وب، جستجو، پوشش می‌دهد. و استخراج، به شخصی‌سازی، حفظ حریم خصوصی و اعتماد به خدمات الکترونیکی، ارزیابی خدمات الکترونیکی، بهینه‌سازی و کشف دانش، و توسعه‌های هوشمند خدمات الکترونیکی.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Business organizations and governments are nowadays developing and providing internet based electronic services (e-services) featuring various intelligent functions. E-Service Intelligence integrates intelligent techniques into e-service systems for realizing intelligent internet information searching, presentation, provision, recommendation, online system design, implementation, and assessment to internet users. This book offers a thorough introduction and systematic overview of the new field and covers the state-of-the-art of the research and development in E-Service Intelligence ranging from e-services and/or intelligent techniques to web information presentation, search, and mining, to personalization, privacy, and trust in e-services, to e-service evaluation, optimization and knowledge discovery, and to intelligent e-service system developments.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-IX
E-Service Intelligence: An Introduction....Pages 1-33
Rough Sets and Conflict Analysis....Pages 35-74
Rough Ontology Mapping in E-Business Integration....Pages 75-93
Concept-based Semantic Web Search and Q&A....Pages 95-124
E-Service Composition Tools from a Lifecycle Perspective....Pages 125-146
Web Information Representation, Extraction, and Reasoning based on Existing Programming Technology....Pages 147-168
Techniques and Technologies Behind Maps of Internet and Intranet Document Collections....Pages 169-190
Exchange Rate Modelling for E-Negotiators Using Text Mining Techniques....Pages 191-211
A Similarity-aware Web Content Caching Scheme and Agentbased Web Document Pre-fetching....Pages 213-232
Representation and Discovery of Intelligent E-Services....Pages 233-252
Learning the Nonlinear Dynamics of Cyberlearning....Pages 253-272
Personalizing E-Commerce with Data Mining....Pages 273-286
Personal eBanking Solutions based on Semantic Web Services....Pages 287-305
Secure E-Transactions Protocol using Intelligent Mobile Agents with Fair Privacy....Pages 307-326
Trust and Reputation in E- ervices: Concepts, Models and Applications....Pages 327-345
An Incremental Technique for Analyzing User Behaviors in an E-Business Environment....Pages 347-364
Customer Experience Management in E-Services....Pages 365-388
E-Service Cost Benefit Evaluation and Analysis....Pages 389-409
Evaluation of Experience-based Support for Organizational Employees....Pages 411-434
A Web based Intelligent Sensory Evaluation System in the Textile Integrated Supply Chain....Pages 435-456
E-intelligence in Portfolio Investment Optimization....Pages 457-476
Orchestrating the Knowledge Discovery Process....Pages 477-496
On the Knowledge Repository Design and Management in E-Learning....Pages 497-515
Adding Value to E-Services: a Business-Oriented Model....Pages 517-534
Developing a Knowledge-based Intelligent Services System in Sports Websites....Pages 535-554
Developing a Model Agent-based E-Commerce System....Pages 555-578
Creating Visual Browsers for Large-Scale Online Auctions....Pages 579-600
Design and Implementation of Multi-Agents for Learner-oriented Course Scheduling on the Internet....Pages 601-626
AGrIP – Agent Grid Intelligence Platform....Pages 627-646
Web-based Service Information Systems based on Fuzzy Linguistic Techniques and Semantic Web Technologies....Pages 647-666
Application of Chaos-based Pseudo-Random-Bit Generators in Internet-based Online Payments....Pages 667-685
Computer Hardware Devices in Efficient E-Servicing: Case Study of Disk Scheduling by Soft Computing....Pages 687-704
Back Matter....Pages 705-711




نظرات کاربران