دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1 نویسندگان: Heung-Yeung Shum, Shing-Chow Chan, Sing Bing Kang (auth.) سری: ISBN (شابک) : 9780387211138, 9780387326689 ناشر: Springer US سال نشر: 2007 تعداد صفحات: 424 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 10 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب رندر مبتنی بر تصویر: تصویربرداری کامپیوتری، بینایی، تشخیص الگو و گرافیک، گرافیک کامپیوتری، پردازش تصویر و بینایی کامپیوتری، سیگنال، پردازش تصویر و گفتار، سیستم های اطلاعات چندرسانه ای
در صورت تبدیل فایل کتاب Image-Based Rendering به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب رندر مبتنی بر تصویر نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
رندر مبتنی بر تصویر (IBR) به مجموعهای از تکنیکها و بازنماییها اشاره میکند که اجازه میدهد صحنهها و اشیاء سهبعدی به روشی واقعی بدون بازسازی کامل مدل سهبعدی تجسم شوند. پتانسیل تجسم واقعگرایانه جذابیت فوقالعادهای دارد، بهویژه برای برنامههایی مانند بازیهای ویدیویی، سفرهای مجازی و تجارت الکترونیک، که از این فناوری بهره زیادی میبرند.
پردازش مبتنی بر تصویر تئوری، عمل و کاربردهای مرتبط با رندر و مدلسازی مبتنی بر تصویر را بررسی میکند. به عنوان محققان پیشرو در این زمینه، نویسندگان تجربیات منحصر به فرد خود را در گرافیک کامپیوتری، بینایی کامپیوتری و پردازش سیگنال ترکیب می کنند تا به ماهیت چند رشته ای تحقیقات IBR بپردازند. متن به سه بخش تقسیم می شود: تکنیک های بازنمایی و رندر، نمونه برداری و فشرده سازی. موضوعات تحت پوشش از مفاهیم اساسی IBR و بازنمایی در سمت تئوری گرفته تا پردازش سیگنال و فشرده سازی داده ها در بخش عملی متفاوت است و چندین سیستم IBR ساخته شده تا به امروز را بررسی می کند.
این عنوان در تمرکز گسترده خود بر رندر مبتنی بر تصویر استثنایی است و برای محققان، متخصصان و عموم خوانندگان علاقه مند به موضوعات گرافیک کامپیوتری، بینایی کامپیوتر، فرآیند تصویر و پردازش ویدئو در نظر گرفته شده است. دانشجویان سطح پیشرفته در EECS که رشته های مرتبط را مطالعه می کنند، می توانند دانش خود را در مورد IBR گسترش دهند. رندر مبتنی بر تصویر که هم پیشینه تاریخی و هم مفاهیم فنی و پیشرفتهای این حوزه را در اختیار خواننده قرار میدهد، یک ابزار مرجع و راهنمای ارزشمند برای اکتشافات و کاربردهای جدید است.
</ P>
Image-based rendering (IBR) refers to a collection of techniques and representations that allows 3D scenes and objects to be visualized in a realistic way without full 3D model reconstruction. The potential for photorealistic visualization has tremendous appeal, especially for applications such as video games, virtual travel, and E-commerce, which stand to greatly benefit from this technology.
Image-Based Rendering examines the theory, practice, and applications associated with image-based rendering and modeling. As leading researchers in the field, the authors combine their unique experiences in computer graphics, computer vision, and signal processing to address the multidisciplinary nature of IBR research. The text is divided into three parts: Representations and Rendering Techniques, Sampling, and Compression. The topics covered vary from IBR basic concepts and representations on the theory side to signal processing and data compression on the practical side and examines several IBR systems built to-date.
This title is exceptional in its extensive focus on image-based rendering and is intended for researchers, professionals, and general readers interested in the topics of computer graphics, computer vision, image process, and video processing. Advanced-level students in EECS studying related disciplines will be able to expand their knowledge of IBR. Providing the reader with both historical background and the technical concepts and advances in the field, Image-Based Rendering is an invaluable reference tool and guide to new discoveries and applications.
Front Matter....Pages i-xx
Introduction....Pages 1-5
Front Matter....Pages 7-8
Static Scene Representations....Pages 9-43
Rendering Dynamic Scenes....Pages 45-70
Rendering Techniques....Pages 71-90
Front Matter....Pages 91-92
Plenoptic Sampling....Pages 93-113
Geometric Analysis of Light Field Rendering....Pages 115-139
Optical Analysis of Light Field Rendering....Pages 141-153
Optimizing Rendering Performance using Sampling Analysis....Pages 155-170
Front Matter....Pages 171-172
Introduction to Compression....Pages 173-186
Image Compression Techniques....Pages 187-206
Video Compression Techniques....Pages 207-235
Compression of Static Image-based Representations....Pages 237-263
Compression of Dynamic Image-based Representations....Pages 265-301
Front Matter....Pages 303-304
Rendering by Manifold Hopping....Pages 305-327
Large Environment Rendering using Plenoptic Primitives....Pages 329-345
Pop-Up Light Field: An Interactive Image-Based Modeling and Rendering System....Pages 347-368
Feature-Based Light Field Morphing....Pages 369-384
Back Matter....Pages 385-417