ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب New Results in Numerical and Experimental Fluid Mechanics VI: Contributions to the 15th STAB/DGLR Symposium Darmstadt, Germany, 2006

دانلود کتاب نتایج جدید در مکانیک سیالات عددی و تجربی VI: مشارکت در پانزدهمین سمپوزیوم STAB/DGLR دارمشتات، آلمان، 2006

New Results in Numerical and Experimental Fluid Mechanics VI: Contributions to the 15th STAB/DGLR Symposium Darmstadt, Germany, 2006

مشخصات کتاب

New Results in Numerical and Experimental Fluid Mechanics VI: Contributions to the 15th STAB/DGLR Symposium Darmstadt, Germany, 2006

ویرایش: 1 
نویسندگان: , , , , ,   
سری: Notes on Numerical Fluid Mechanics and Multidisciplinary Design (NNFM) 96 
ISBN (شابک) : 9783540744580, 9783540744603 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 486 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 79 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 57,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب نتایج جدید در مکانیک سیالات عددی و تجربی VI: مشارکت در پانزدهمین سمپوزیوم STAB/DGLR دارمشتات، آلمان، 2006: مهندسی خودرو و هوافضا، ترافیک، سیالات، روش های عددی و محاسباتی در مهندسی، دینامیک سیالات مهندسی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب New Results in Numerical and Experimental Fluid Mechanics VI: Contributions to the 15th STAB/DGLR Symposium Darmstadt, Germany, 2006 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب نتایج جدید در مکانیک سیالات عددی و تجربی VI: مشارکت در پانزدهمین سمپوزیوم STAB/DGLR دارمشتات، آلمان، 2006 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب نتایج جدید در مکانیک سیالات عددی و تجربی VI: مشارکت در پانزدهمین سمپوزیوم STAB/DGLR دارمشتات، آلمان، 2006



این جلد شامل مشارکت‌های 15. سمپوزیوم STAB (انجمن آئرودینامیک هوافضای آلمان) است. در این انجمن همه آن دانشمندان و مهندسان آلمانی از دانشگاه ها، مؤسسات تحقیقاتی و صنعت که در حال انجام کارهای تحقیقاتی و پروژه ای در مکانیک سیالات عددی و تجربی و آیرودینامیک هستند، عمدتاً برای هوافضا، اما برای سایر کاربردها، مشارکت دارند. بسیاری از مشارکت ها نتایج پروژه های حمایت شده از جامعه ملی و اروپایی را ارائه می دهند. این جلد یک نمای کلی از کار در حال انجام در این زمینه در آلمان ارائه می‌کند، با موضوعاتی مانند بال‌های با نسبت تصویر بالا، بال‌های با نسبت تصویر پایین، بدنه‌های بلوف، کنترل جریان آرام و انتقال، کنترل جریان فعال، جریان‌های مافوق صوت، هوا الاستیسیته، هواآکوستیک، مبانی ریاضی/ شبیه سازی عددی، مبانی فیزیکی، و امکانات.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This volume contains the contributions to the 15. Symposium of the STAB (German Aero-space Aerodynamics Association). In this association all those German scientists and engineers from universities, research establishments and industry are involved, who are doing research and project work in numerical and experimental fluid mechanics and aerodynamics, mainly for aerospace but for other applications, too. Many of the contributions are presenting results from national and European Community sponsored projects. The volume gives a broad overview over the ongoing work in this field in Germany, with the topics being high-aspect ratio wings, low aspect-ratio wings, bluff bodies, laminar flow control and transition, active flow control, hypersonic flows, aeroelasticity, aeroacoustics, mathematical fundamentals/ numerical simulation, physical fundamentals, and facilities.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XIV
An Airbrake Design Methodology for Steep Approaches....Pages 1-8
High-Reynolds-Number Design of a Wing Section Including Control of Boundary Layer Properties....Pages 9-16
Numerical Analysis of Wing Vortices....Pages 17-25
Studies on Tailplane Stall for a Generic Transport Aircraft Wind Tunnel Model....Pages 26-35
URANS and DES Simulation of Flow Around a Rectangular Cylinder....Pages 36-43
Active Manipulation of a Rectangular Wing Vortex Wake with Oscillating Ailerons and Winglet-Integrated Rudders....Pages 44-51
A New Actuator Disk Model for the TAU Code and Application to a Sailplaine with a Folding Engine....Pages 52-61
Design of a Retrofit Winglet for a Transport Aircraft with Assessment of Cruise and Ultimate Structural Loads....Pages 62-70
Numerical Simulation of a Wing with a Gapless High-Lift System Using Circulation Control....Pages 71-79
Shock Control Bumps on Flexible and Trimmed Transport Aircraft in Transonic Flow....Pages 80-87
A Flat Plate Experiment for Investigations of Vortex Generator Jets at High Reynolds Number....Pages 88-95
Measurement of Unsteady Surface Forces by Means of Piezoelectrical Copolymer Coatings....Pages 96-103
Studies of Reynolds Number Effects on Wing Tip Vortex Positions by Means of Laser Light Sheet (LLS) and Background Oriented Schlieren (BOS) Technique Under Cryogenic Conditions....Pages 104-112
Project ForMEx — A New CFD Approach for Transposition of Wind Tunnel Data Towards Flight Conditions....Pages 113-120
Pressure and Heat Flux Measurements on the Surface of a Low-Aspect-Ratio Circular Cylinder Mounted on a Ground Plate....Pages 121-128
An Investigation into Internal and External Force Balance Configurations for Short Duration Wind Tunnels....Pages 129-136
Multiple Discipline Take-Off Weight Minimization for a Supersonic Transport Aircraft....Pages 137-144
Three-Dimensional Discontinuous Galerkin Codes to Simulate Viscous Flow by Spatial Discretization of High Order and Curved Elements on Unstructured Grids....Pages 145-153
The Space-Time Expansion DG Method....Pages 154-161
The Parallel Mesh Deformation of the DLR TAU-Code....Pages 162-169
Simulation of Oscillating Airfoils and Moving Flaps Employing the DLR-TAU Unsteady Grid Adaptation....Pages 170-177
RANS Simulations with One and Six Degrees of Freedom Rigid Body Motions....Pages 178-185
Improvement of the Automatic Grid Adaptation for Vortex Dominated Flows Using Advanced Vortex Indicators with the DLR-Tau Code....Pages 186-193
Adjoint Algorithms for the Optimization of 3d Turbulent Configurations....Pages 194-201
Enhanced Runge-Kutta/Implicit Methods for Solving the Navier-Stokes Equations....Pages 202-209
Navier-Stokes High-Lift Airfoil Computations with Automatic Transition Prediction Using the DLR TAU Code....Pages 210-218
Manipulation of Attachment Line Transition by Geometry Modification at the Slat of a Multi-element Airfoil....Pages 219-226
Using CryoTSP as a Tool for Transition Detection and Instability Examination at High Reynolds Numbers....Pages 227-234
Direct Numerical Simulation of a Short Laminar Separation Bubble and Early Stages of the Bursting Process....Pages 235-243
Experimental Investigations of Controlled Transition in a Laminar Separation Bubble at an Axisymmetric Diffuser....Pages 244-251
Development of a Sensor-Actuator-System for Active Control of Boundary Layer Instabilities in Compressible Flows....Pages 252-259
Evaluation of Initial Amplitudes of Free-Stream Excited Tollmien-Schlichting Waves from Flight-Test Data....Pages 260-267
The Role of Turbulent Dissipation for Flow Control of Near-Wall Turbulence....Pages 268-275
Radical Farming in Scramjets....Pages 276-283
Aerothermodynamic Investigation of the Pre-X Configuration in HEG....Pages 284-290
SHEFEX — A First Aerodynamic Post-flight Analysis....Pages 291-299
Simulation of Magnetohydrodynamic Effects on an Ionised Hypersonic Flow by Using the TAU Code....Pages 300-308
Heat Fluxes Inside a Cavity Placed at the Nose of a Projectile Measured in a Shock Tunnel at Mach 4.5....Pages 309-316
Experimental Investigation and Numerical Simulation on a Missile Radome at Mach 6....Pages 317-323
Control of Flow Separation in Adverse Pressure Gradients by Means of Crosswise Grooved Surfaces for Turbo Machine Applications....Pages 324-331
Wave Drag Reduction Approach for Lattice Wings at High Speeds....Pages 332-339
Forces and Velocity Measurements in Ship Propulsion Systems....Pages 340-347
Numerical Simulation of the Flow Around a Finite Cylinder with Ground Plate in Comparison to Experimental Measurements....Pages 348-355
Numerical Simulation of Aerodynamic Problems with the SSG/LRR-ω Reynolds Stress Turbulence Model Using the Unstructured TAU Code....Pages 356-363
Numerical Simulation of the Flow Field Around the Stratospheric Observatory for Infrared Astronomy....Pages 364-371
DNS of Compressible Inert and Infinitely Fast Reacting Mixing Layers....Pages 372-380
Developement of a Numerical Procedure for Direct Simulations of Turbulent Convection in a Closed Rectangular Cell....Pages 381-388
Computation of Supersonic Base Flow Using Detached Eddy Simulation....Pages 389-396
Large-Eddy Simulation of Tundish Flows Using Preconditioning....Pages 397-404
Numerical Investigations of Effusion Cooling in Hypersonic Boundary-Layer Flow....Pages 405-412
Numerical Investigation of Flow-Induced Noise Generation at the Nozzle End of Jet Engines....Pages 413-420
Numerical Analysis of Sound Generating Mechanisms of a High-Lift Device....Pages 421-429
On the Design of Silent Trailing-Edges....Pages 430-437
Investigation of Flow Induced Sound Radiated by a Forward Facing Step....Pages 438-445
Application of PIV Techniques for Rotor Blade Tip Vortex Characterization....Pages 446-453
Automatic Differentiation of an Entire Design Chain for Aerodynamic Shape Optimization....Pages 454-461
Computational Study of Mean Flow and Turbulence Structure in Inflow System of a Swirl Combustor....Pages 462-470
Back Matter....Pages 471-472




نظرات کاربران